emonkey

Pompa hydrauliczna Massey Ferguson 30XX

Polecane posty

dawid199303    14

Cześć z tym moim MF 3095 dopiero się zapoznaje bo mam go miesiąc dopiero. Podczas skręcanie kołami ciężko się skręca i zapala się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni. Wczoraj podczas orki też mi się zapaliła u wyłączył blokadę I nie chciał podnieść pluga . Mierząc ciśnienie na wyjściu hydrauliki przy 1000 obrotach zegar wskazuję 140 bar a przy 1500 obrotach 180 bar.
Do tego jeszcze mam pytanie gdzie w nim się wlewa olej do skrzyni? Z tyłu na środku mam śrubę na klucz 27 i to by mi pasowało ale patrząc na necie to niektóre ciągniki maja tam jakiś przewód podczepiony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertb    12

Bo niektóre ciągniki mają tam podłączony wolny spływ ale to właśnie tam się leje olej do skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaul    16

Podepne się do tematu.

W moim MF 3060 po odpaleniu wspomaganie działa nawet dobrze. Lecz przy robocie w polu po godzinie czasu podnośnik słabo podnosi i pompa strasznie wyje, a i kierownicą się ciężko kręci. Musze trzymać gdzieś tak na 1300-1400 obrotów żeby kierownicą mógł kręcić. Co może być tego przyczyną ? Najbardziej niepokoi mnie ta wyjąca pompa.

Pozdrawiam  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
armo    0

Odświerzę temat, mf 3060

Objawy typu ciężko obracając się kierownica, problemy z zapowietrzającym się sprzęgłem (szczególnie po zimie, zimny olej) sprzęgło rozłącza dopiero po przygazówce, na wolnych obrotach znika, rozłączanie WOM (mrugająca kontrolka) po np podniesieniu lub opuszczeniu podnośnika w trakcie pracy wom wskazuje na zużycie pompy hydraulicznej? 

Filtr hydrauliki wymieniony, znalazłem tylko jeden 

Edytowano przez armo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
armo    0

I z tym by nie było problemu, ale kompletnie nie wiem jaki zegar i przede wszystkim jakie końcówki do przewodu trzeba nabyć, wdzięczny byłbym także za podpowiedź w jakich konkretnie miejscach należy podpiąć taki miernik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Zegar 0-250bar i podpinasz w wyjścia hydrauliki z tyłu i zegar 0-25bar i podpinasz w miejscu pomiarowym na deklu pompy wykręcając szybkozłącze a wkręcając króciec łączący dekiel z przewodem i tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Nie martw się... jak mu palcem nie pokażesz to i tak nie zakuma... ogólnie to co drugi temat sprowadza się do pomiaru podstawowych ciśnień no ale kolejny pacjent chce "naprawiać" ale przeczytać paru tematów już się nie chce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
armo    0

Kolego sznajdik dzięki za pomoc, kolego lukbold - zakumałem, cytując klasykę "mądremu dość dwa słowa a głupiemu to i referatu mało" 

pisząc takie nic nie wynoszące komentarze uważaj żeby nie wyjść na tego drugiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

wystarczająco się tu już naprodukowałem i po raz nty nikt ci tłumaczył nie będzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
armo    0

Koledzy pomiar na przyłącz diagnostyczny na deklu pompy 25 bar na wolnych obrotach, coś za dużo, pomiar na zimnym silniku, jakieś pomysły? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
duszekl    4

W 3065 padło małe cisnoenie ,wynosi 3 na rozgrzanym oleju i wolnych obrotach  coś poradzicie czy pompa do wymiany  ,co się dzieje to szarpie szkrzynia, ciężko się kręci i wolno tur działa .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    105

Odświeże temat. Ktoś działa na tych zamiennikach pomp, np na caprioni? 

 

Warto się zainteresować czy lepiej kupić lepszą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krismaj18    0

Witam 

Jak mierze ciśnienie na wyjsciach hydraulicznych na 2 jest 170 bar a na 2 nic , czy na wszystkich 4 wyjsciach hydrauliki powinno być ciśnienie? 

Jak dokładnie zmierzyć pompe hydrauliczna czy jest dobra?

Edytowano przez krismaj18

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Wpierw instrukcja obsługi jak sterować wyjściami hydraulicznymi.... Podpowiem to masz dobre. A jak nie działa wspomaganie kierownicy (pierwsze co szwankuje) to kup se zawór dławiący, wepnij miedzy pompę a orbitrol i mierz w punkcie pomiarowym na pokrywie pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Muszę się pochwalić że po rozdzieleniu pomp nie mam już problemu ze zdychającą sekcją niskiego ciśnienia dołożona pompa przy silniku obsługuje wspomaganie i resztę a pompa w skrzyni podnośnik i wyjścia śmiga od wiosny i bez żadnych zmian w eksploatacji. Wniosek, pęknięty dekiel na lub ta przystawka na otworach w deklu od pompy fachowej nazwy nie znam, fakt faktem musiało być przejście miedzy sekcjami pompy bo jak się używało podnośnika mierząc ciśnienie na sekcji niskiego ciśnienia zegar wskazywał wzrost ciśnienia co katowało pompę

Edytowano przez sznajdik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
    • Przez Kawid
      Witam mam problem z dynashift w MF 3075 ponieważ sam przełącza tryby A, B ,C ,D podczas jazdy lecz gdy włączam światła wszystko się uspokaja
    • Przez Ajaa
      Witam mam pytanie podejdzie mi silnik z Massey Ferguson 690t do Massey Ferguson 3065?
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj