pat26

Jak zrobić kabine

Polecane posty

pat26    0

Witam i mam pytanie czy ktoś już robił kabine do mtz-eta , jak tak co z czego ,jakie szyby.Prosze o jakieś podpowiedzi lub projekty (rysunki). B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

a nie lepiej kupić nową i zależy jeszcze czy chcesz robić małą czy dużą kabinę ale mi się zdaje że to niema sensu robić na własną rękę lepiej już kupić nową za te 3800 i mieć głowę spokojną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

No na allegro też czasami zdarza się że ktoś sprzedaje oryginalne kabinki. Zrobienie nowej dobrej od podstaw to jedna trochę zachodu. No i żeby nie wyglądała jak kupa. No chyba że taką z przednią szybą słupkami i daszkiem. Kiedyś widziałem samoróbkę. Ktoś robił ją chyba z różnych skrawków blachy. A to jakiś trójkąt przynitowany a to prostokąt mniejszy większy, szybki boczne malutkie, prędzej nadawały by się jako otwory strzelnicze w wozie bojowym. Zdaje się że niedawno ten użytkownik miał na sprzedaż kabinkę od mtz miał kabinę

Zapytaj czy nadal jest


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Mam takie samo zdanie, a przemawiają o tym następujące rzeczy:

1. Jest dużo roboty nad zrobieniem samej ramy, o reszcie nie wspominając,

2. Jeśli zrobisz takową kabinę nie masz gwarancji że będzie ona cicha i szczelna,

3. Dużo jeżdżenia po np. szyby i inne...

Wiem że każdy kombinuje jak może bo chyba u każdego jest krucho z kasą, ale to jest rzecz która jest naprawdę trudna do zrobienia (no chyba zechcesz ,,żeby aby była'').Jeśli chcesz taką zrobić nie zakazuje, ale z góry mówię że może pójść nie po twojej myśli.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

@gelo707 ten allegrowicz (jeżeli o tego chodzi) miał kabine dużą oryginalną z MTZ-ta za 3600 ale to i tak zbyt wysoka cena jak za używkę to już lepiej dołożyć te 4 stówki czy tam mniej i kupic nową i mieć święty spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

A te małe sportowe Cię nie interesują? Są dużo tańsze raczej tak do 1tyś, choć pewnie trzeba by razem z błotnikami


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wloda    12

Witam i mam pytanie czy ktoś już robił kabine do mtz-eta , jak tak co z czego ,jakie szyby.Prosze o jakieś podpowiedzi lub projekty (rysunki). ;)

kup se takom jak do c 360


PRONAR 1025_________URSUSc360__________MTZ 82_______bizon______i nowy zakup Massey ferguson 7256_________i wiele innych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pat26    0

Ja miałemem taką starą małą z plandeką na dachu i była przeżarta rdzą i połowy szyb nie ma .Widziałem na AF samoróbke coś wpodobie jak w ursusie i zastanawiałem się czy nie wstawić od ursusa albo zetora ,tylko by były małe przeróbki z przednią szybą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wloda    12

ale dasz te 3 tys i masz z tapicerkom itp :lol: ;):P


PRONAR 1025_________URSUSc360__________MTZ 82_______bizon______i nowy zakup Massey ferguson 7256_________i wiele innych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wolf19   
Gość wolf19

ale dasz te 3 tys i masz z tapicerkom itp :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Kolego, alt Ci się zepsuł?

 

Co do tematu, to pomyślcie sobie jaka satysfakcja by Was ogarnęła gdybyście sami stworzyli lepszą kabinę niż oryginalna, a poza tym jaki szacunek na wiosce...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamlupus    2

Pomysł ciekawy ze zrobieniem kabiny we własnym zakresie. Ale będą problemy ze spasowaniem szyb, z drzwiami, itp.. Szczelność tej kabiny.

 

Kabinę, akurat wolałbym chyba kupić :rolleyes: ...ktoś kto zrobił ich już kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt, wie jakich błędów unikać, jak to robić. I ma urządzonka do tego :rolleyes:

 

Profile, blacha, szyby, uszczelki, tapicerka, lusterka, oświetlenie, zamki zawiasy, itd.. duuużo tego, i musi to być dokładnie zrobione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Kabinę lepiej kup gotową.

Ja już trzeci dzień robie tylną ramkę otwieraną do kabiny czeskiej z rur.

Tutaj gościu zrobił kabinę do 40"tki

http://www.youtube.com/user/e1leex#p/a/u/0/9fApojSYL_4


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja z tatą zrobiliśmy kabinę do kombajnu, nawet ładnie nam to wyszło, prawie jak oryginał, fakt ze jest to prostsza konstrukcja jak do ciągnika bo w kombajnie są trzy strony i wszystko proste, ale jaka satysfakcja ze się zrobiło samemu kabinę. Moim zdaniem jeśli masz trochę więcej pojęcia i wyobraźni, możesz się podjąć takiej budowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek2405    0

Osobiście proponowałbym kupić kabinę niż ją robić. Nie orientuje się jakim dysponujesz sprzętem do wykonania czegoś takiego ale kabina wymaga dużej precyzji każdego szczegółu. Dodatkowo w oryginalnej kabinie masz szyby z atestem i nawet dla własnego bezpieczeństwa lepiej zainwestować w coś takiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Ta oryginalna kabina to żaden majstersztyk! Wszystko jest do zrobienia! Miałem oryginalną kwadratową kabinę do sprzedania. Wziąłem za nią 1000 zł. A co do szyb - u nas jest firma, której dajesz szablon i za tydzień masz gotową szybę.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj