jan23

Świeca płomieniowa w zetorze 8145

Polecane posty

jan23    1

Witam, czy ma ktoś z was zamontowaną świecę płomieniową w zetorze 8145, i może się podzieli jakimiś uwagami na ten temat czy ułatwia to odpalenie ciągnika podczas mrozów i jeszcze jedno pytanie skąd doprowadzone jest paliwo do świecy, może ktoś dołączy jakiś schemat lub zdjęcia?

Z góry wielkie dzięki za wszelkie inofmacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A aj zapytam o troche co innego ,ciężko ci pali zetorek ,np w lecie czy teraz w zimie?


Mocy dostarczają: -Massey Ferguson- & -Case- & -U-R-S-U-S-!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

swego czasu myślałem o wstawieniu świecy żarowej w kolektor i chyba to zrobię za jakiś czas jak będę robił kapitalkę silnika.

Płomnieniówka w tym silniku jakoś mi się nie widzi.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286

może ktoś z użytkowników, który z tego korzysta napisać co, gdzie, do czego jest doprowadzone, podłączone i umiejscowione, bardzo by się to przydało, wielu użytkowników o to pyta, a ja też chętnie bym skorzystał. Fajnie byłoby też gdyby pojawiły się zdjęcia.

Edytowano przez Marcin91

Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

lepiej zainwestuj w grzałkę cieczy do bloku, wydaje mi sie ze to lepsze rozwiązanie niż każda świeca. Zgodzę się że świeca pomaga ale tylko tłoki zasysają ciepłe powietrze ale nadal silnik jest zimny. Grzałka grzeje cały silnik i ciągnik odpala jak w lato bez żadnych oporów. Tylko trzeba poświęcić 1-1,5 godziny w duże mrozy(około-20) na zagrzanie) ale myślę że warto. Nie katuje się tak silnika, rozrusznika i akumulatora.

 

Na jakąkolwiek świece nie masz fabrycznego miejsca żeby ją wkręcić więc wiąże się to z przeróbkami a do grzałki wystarczy wybić brok (zaślepkę) w bloku silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Zgodze się że grzałeczka grzeje cały silnik ale ja mam grzałkę i mi nie chciał palić i zamontowałem świece płomieniową i polepszyło się ale jak go przez siłę zaczołem odpalać to mi popychacze zaworów pogioł bo miałem zaciśle ustawione zawory. I teraz mi odpala na samej grzałce.

 

Świeca dobra sprawa ale akumlatory stękały równo.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj