Skocz do zawartości

Zdjęcie

PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych


15426 odpowiedzi na ten temat

#1161 Share kozulek2

kozulek2

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 05 styczeń 2011 - 21:05

PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych jeśli są orne czyli zboża kukurydza i mieszanki traw na ornych to spokojnie sprzęt uprawowy,sam też składam na agregat i pług

ręce opadają jak się czyta niektóre posty

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych Dzisiaj, 22:18
  •  

#1162 Share jaro30

jaro30

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 647 postów

Napisany 05 styczeń 2011 - 21:05

PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych TOMASZ 21-właśnie bez ładowacza bo ładowacz już mam . Składam też na paszowóz więc ciągnik w tym przypadku można uzasadnić że potrzebne jest 100km do niego ale....nic nie wiadomo.

#1163 Share tomasz21

tomasz21

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 60 postów

Napisany 05 styczeń 2011 - 21:06

PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych kobra89jedz do regionalnej jak masz blisko napisz im pismo o co pytasz wtedy nie maja wyjscia i ci odpowiedza. Oni wlasnie wala scieme ale dokladnie znaja zasady weryfikacij

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych Dzisiaj, 22:18
  •  

#1164 Share kobra89

kobra89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2436 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie/Sokolka
  • Zainteresowania:Projektowanie i majstrowanie nad maszynami.

Napisany 05 styczeń 2011 - 21:08

PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych Ja rekrutacje znam z Okregowej co i jak, zabardzo sie nie martwie czy dostane czy nie najwyzej uzywki beda.
Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

#1165 Share tomasz21

tomasz21

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 60 postów

Napisany 05 styczeń 2011 - 21:12

PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych Jaro30 z ladowaczem to napewno tak dzis odpowiedzial na pismie co do drugiego nie chce wprowadzic w blad

#1166 Share jaro30

jaro30

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 647 postów

Napisany 05 styczeń 2011 - 21:12

PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych kobra89-u mnie też jest takie wyjście awaryjne-używki.TOMASZ21-CO do ciągnika z ładowaczem to problemu nie ma gorzej bez.

Edytowany przez jaro30, 05 styczeń 2011 - 21:13.


#1167 Share Brykal

Brykal

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 154 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Radziejów Kuj.-Pom.

Napisany 05 styczeń 2011 - 21:12

PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych kobra!
jesli sie podanajpierw nowe, i oferty jakies tam.. to mozna pozniej zmienic na uzywke?? czy mowisz ze poza MGR bys na swoja reke kupowal?

#1168 Share kobra89

kobra89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2436 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie/Sokolka
  • Zainteresowania:Projektowanie i majstrowanie nad maszynami.

Napisany 05 styczeń 2011 - 21:15

PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych Ja mowie ze jak nie dostane kasy na maszyny to uzwyki kupuje i tyle, a co do zmiany pozniej ofert na uzywki to przed podpisaniem umowy mozesz walnac aneks do umowy zawsze.
Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

#1169 Share tomasz21

tomasz21

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 60 postów

Napisany 05 styczeń 2011 - 21:17

PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych kozulek2 maszyny do bezposredniego przygotowania pasz

#1170 Share Brykal

Brykal

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 154 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Radziejów Kuj.-Pom.

Napisany 05 styczeń 2011 - 21:18

PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych no tzn nie ma problemu jak sie zmieni na uzywki tylko cena musi byc ta sama albo nizsza bo roznicy juz nie zwroca..?! a tak samo po przez aneks mozna zrezygnowac z ktorys masz?? czy musza byc kupione te co podane?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych Dzisiaj, 22:18
  •  

#1171 Share szymonp24

szymonp24

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 46 postów

Napisany 05 styczeń 2011 - 21:20

PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych jak myślicie czy mi się opłaca brać prasę na prow za 40 tyś ??
czy mogę wziąć TYLKO prasę czy do tego trzeba kupować jakiś tur czy owijarkę ????? :rolleyes:

#1172 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 05 styczeń 2011 - 21:20

PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych Widzę, że od kilku stron trwa debata na temat jakie maszyny się nadają, a jakie nie. Z niektórych wypowiedzi chce się śmiać. Powiem krótko "Nie ma listy maszyn zakazanych". Jeśli ktoś mi nie wierzy, to mogę przepisać cały artykuł z poradnika rolniczego ;)

Też się obawiałem, ale przed chwilą mleczarz odjechał. Zostawił gazetkę, a w niej było co nieco o MGR :)

#1173 Share kobra89

kobra89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2436 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie/Sokolka
  • Zainteresowania:Projektowanie i majstrowanie nad maszynami.

Napisany 05 styczeń 2011 - 21:20

PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych Ja kolego np bralem na najdrozsze marki na max ceny oferty a teraz bede sobie przebieral i kupowal maszyny danych parametrow i moga byc zupelnie inne marki masyzn aby parametry graly i certyfikat byl.
Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

#1174 Share kozulek2

kozulek2

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 05 styczeń 2011 - 21:24

PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych

kozulek2 maszyny do bezposredniego przygotowania pasz

chłopie gdzie ty to wyczytałeś,

nienawidzisz mleczarzy?

#1175 Share Brykal

Brykal

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 154 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Radziejów Kuj.-Pom.

Napisany 05 styczeń 2011 - 21:24

PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych certyfikat musi byc?

no ja sie przejade chyba niedlugo do arimr i sie dopytam zeby nie domowien nie bylo juz.. w takim ukladzie to najlepiej, jesli chodzi np o ciagniki to wziasc fendta i pozniej zejsc nizej (na ziemie;) )

EDIT:
po to zeby poziej sie konie zgadzaly i cena byla z zapasem (wyzsza)

Edytowany przez Brykal, 05 styczeń 2011 - 21:30.


#1176 Share tomasz21

tomasz21

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 60 postów

Napisany 05 styczeń 2011 - 21:39

PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych kozulek2 sam nim jestem i mam taka sama sytuacje ja wszyscy. tylko dzis juz nerwy nam puscily napisalismy odpowiedni pismo i jazda do agencji pierw zast kier a pozniej kierownik dokad tak mozna bylo byla jadka i o dziwo co sie okazu je ze jednak co dokladniej wiedza

szymonp24 mozesz przeciez zbierac siano i slome

#1177 Share jacek1296

jacek1296

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 479 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom
  • Zainteresowania:motoryzacja.sport

Napisany 05 styczeń 2011 - 22:02

PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych

Tak sobie czytam te wypowiedzi i patrze ze każdy wciska swój bajer ja tam nic nie mówie, bo to zbedne i tak zaraz wyskocza z nowymi komentami. Moje zdanie jak ktos nie wiem niech daje sciemy. a po drugie co bióro regionalne może wiedziec jak zawiozlem przeszlo 100str wniosku to nie wiedzieli od czego maja zacząc wiec o czym mowa.

Inni wciskają bajer a ty to co robisz?Wcześniej piszesz że Podlasie pociągnie kasę od innych?Kto ci takich bzdur naopowiadał?Nie mam nic do Podlasia .Ale ty myślisz że skoro wam braknie kasy to zabiorą innym mimo że im też zabraknie?Chłopie wyluzuj i nie pi...zr bez sensu.

#1178 Share dc231

dc231

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 141 postów

Napisany 06 styczeń 2011 - 00:02

PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych Przyznaję, że jest kilka osób, które liznęły trochę informacji i cwaniakują, że wiedzą wszystko. Ale tak nie jest. W Oddziale Regionalnym raczej wątpię, że nie wiedzieli za co się zabrac z wnioskiem, bo przez kancelarię przewijają się tysiące takich wniosków i z tego co wiem, również takie przypadki o których się większości nie śniło. Więc jeśli to nie był wniosek na helikopter, to raczej nie wywołał niczyjego zdziwienia, a jedynie zniechęcenie, że jakiś cwaniak przyszeł z grubym wniochem.

Ja p...ole jeśli to prawda, że na mleczarstwo nie można żadnych maszyn uprawowych, to ja też chce spróbować tego shit'u co palą osoby ustalające takie zasady :| To co ja k..rwa mam wyj...bać dojarkę za 600 000 na 30 krówek dojnych? :lol: no cycki opadają...

Oczywiście, że to nie prawda. Jeśli tylko będziesz w stanie udowodnic, że nabywana maszyna do upraw polowych będzie służyła tylko uprawom pastewnym, to nie powinno byc większego problemu.

Ja mowie ze jak nie dostane kasy na maszyny to uzwyki kupuje i tyle, a co do zmiany pozniej ofert na uzywki to przed podpisaniem umowy mozesz walnac aneks do umowy zawsze.

Pierwsze słyszę, żeby przed podpisaniem umowy można było "walnąc aneks". Aneksowac można już podpisaną umowę.
Jednak w tym naborze jest możliwośc jednokrotnej zmiany zakresu rzeczowego operacji przed podpisaniem umowy.

Edytowany przez dc231, 06 styczeń 2011 - 00:05.

Kompleksowe przygotowanie wniosków i prowadzenie spraw w ARiMR: woj. kujawsko - pomorskie

#1179 Share kobra89

kobra89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2436 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie/Sokolka
  • Zainteresowania:Projektowanie i majstrowanie nad maszynami.

Napisany 06 styczeń 2011 - 07:09

PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych No to ja robilem poprawke we wniosku przed podpisaniem a aneks juz po podpisaniu bo moze i pomylilem zagadnienia to na etapy rozbilem wtedy.
Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych Dzisiaj, 22:18
  •  

#1180 Share audi80b4

audi80b4

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 358 postów

Napisany 06 styczeń 2011 - 08:46

PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych robie własnie wniosek na modernizacje i chce do niego dołączyć kilka dzierżaw mam pospisywane umowy ale zastanawia mnie jedno czy takie umowa wystarczą czy nie muszą być potwierdzone przez gmine?

biore dopłate za te dzirżawy i mam umowy 10 letnie

Podobne tematy modernizacja 2013

Tylko na agroFakt.pl: Zaliczki dopłat bezpośrednich wypłacone – rozpoczęte płatności końcowe zobacz »