Skocz do zawartości




Reklama



Zdjęcie

valtra ciezko pali


  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie
45 odpowiedzi na ten temat

#1 faofar

faofar

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów

Napisany 05 grudzień 2010 - 13:11

Witam mam takie pytanko na jak długo podłancza sie kabel do podgrzewanie bloku??W instrukcji tego nie znalazłem.
.Ciągnik ma 1000mth ,niby skandynaw a od -5 jest juz problem .Aku ma rok czasu wiec nowy.
  • 0

#2 tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5766 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie okolice Strzegomia

Napisany 05 grudzień 2010 - 13:34

Kolega 3 letniego JD też nie odpalił.Byłem teraz u dilera DF i Belarusa to przy -13 Belarus odpalił od razu,DF trochę kręciły ale z 6 to 3 odpaliły.A do 105 km DF to drugie aku i samostart nie pomógł.Ciągniki nowe.
  • 0

#3 groszek

groszek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów

Napisany 05 grudzień 2010 - 13:48

moze masz jeszcze letnie paliwo w baku, gdy paliwo jest zimowe i jest dobry akumulator to musi zapalić bez zadnego podgrzewania
  • 0

#4 LOST

LOST

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 167 postów
  • 10833025
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo oczywiście i wszystkie jego odmiany

Napisany 05 grudzień 2010 - 13:53

Cóż że nowy akumulator, jak może nie naładowany?!
  • 0
KPK Kumurun Team - Główny Sekretarz

#5 andzin

andzin

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 368 postów

Napisany 05 grudzień 2010 - 13:57

Dzwoń do serwisu niech przyjeżdżają i robią. Nowy i nie pali a powinien i w mróz palić na dotyk. Serwis.
  • 0

#6 qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4004 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 05 grudzień 2010 - 14:01

jasne na dotyk, nie ma tak dobrze
co do odpalnia przy -5 to powinien odpalić bez grzania bloku, wystarczy podgrzać świece i powinien zapalić, jak nie chce zapalić to sprawdź paliwo i filtry na początek
  • 0

#7 samex69

samex69

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 561 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat kolneński

Napisany 05 grudzień 2010 - 14:49

W zeszłym roku facet z mojej okolicy w czasie odpalania nowego (80 godz.) JD spalił rozrusznik.Było około -20 po kilku próbach padł aku więc gość podłączył prostownik i dołączył dodatkowe aku . Po kilku następnych próbach poszedł dym z rozrusznika (podobno 2 tyś. w plecy).Przyczyną tej awarii było letnie paliwo które zatkało filtr.
Sprawdź jakie masz paliwo bo to też morze być przyczyna.
  • 0

#8 lukas120

lukas120

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 742 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 grudzień 2010 - 17:25

ja tu dziś pisałem ze paliwo niby zimowe sprawia kłopoty bo mi Valtra stała dwa tygodnie i trochę akumulator słabo kręcił i ciągnik odpalił ale co z tego jak się filter zablokowałpo niedzieli gdzieś podjadę po lepsze paliwoalbo pomyślę o grzałce
  • 0

#9 faofar

faofar

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów

Napisany 05 grudzień 2010 - 18:42

CIĄGNIK JES PO SERWISIE NA 1000MTH wiec filtry są nowe paliwo jst ok,
temperatura przy jakiej mi nie odpalił -15 ,założyłem drugi aku z busa o połowe mniejszy i też słabo kręcił ale odpalił.
zobaczymy jutro przez niedziele stał nieodpalany tylko mróz mniejszy mamy:-)
Nikt nie podłączał nigdy tego kabla????
pozdr
  • 0

#10 qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4004 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 05 grudzień 2010 - 19:06

a jak masz problem na jak długo podłączyć grzałkę płynu to podłącz ją j jak blok będzie ciepły to powinna bez problemu odpalić
  • 0

#11 lukas120

lukas120

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 742 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 grudzień 2010 - 20:22

no tak pytałeś o podłącznie podgrzewania bloku jak jest duzy mróz a planuję prasę siągnikiem to i na 2 godz podłączam a uwazam że i 30min starczy a często jak ktoś poprosi żeby z rowu wyciągnąć to i czasu nie ma na grzanie
  • 0

#12 robson1028

robson1028

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów
  • 2871285
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowsze

Napisany 06 grudzień 2010 - 16:47

żeby dobrze rozgrzać silnik musisz podłączyć go na jakieś dwie godziny ale wg mnie nie w tym tkwi problem, bo ja swoją uruchamiam przy -12 stopniach bez grzałki i jest ok. Największy problem sprawia paliwo zatykając filtry. Ja bez przerwy mam problem typu: L302 (silnik na CR) :)
  • 0
Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

Ekspert-osoba która ma coraz większą wiedzę w coraz mniejszym zakresie, aż wreszcie wie zupełnie wszystko o niczym.

#13 zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 06 grudzień 2010 - 18:58

Nie ma on podgrzewacza filtra?
  • 0

#14 lukas120

lukas120

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 742 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 grudzień 2010 - 17:34

grzałka jest opcją i to chyba od niedawna i kosztuje katalogowo 506zł netto a producentem tego podgrzewacz jest firma Stanadyne i u nich to kosztuje 268 zł netto tylko trzeba czekać na przesyłkę z USA i jeczcze nie uzyskałem info na temat wtyczki bo chciałbym żeby wszystko ładnie pasowało zresztą ta firma też produkuje filtry do Valtry i to orginały z napisen SISU DIESEL aczkolwiek róznica w cenie już nie jest taka duża
  • 0

#15 zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 07 grudzień 2010 - 19:25

To trzeba uważać by nie trafiła się grzałka na rynek amerykański , na 110V(wtyczka tu też jest inna).
  • 0

#16 jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5062 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 grudzień 2010 - 19:34

Jakoś tak wątpię aby Valtra była jakimś hitem w USA a więc i szanse na trafienie takiej grzałki (110V) są nikłe raczej.
  • 0

#17 zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 07 grudzień 2010 - 20:43

Valtra jest obecna na rynku USA, Kanady, Meksyku, Argentyny i Brazylii, ma tam swoich dealerów i niemal wszędzie na kontynentach obu Ameryk dominuje napięcie 110-127V. Te ostatnie przeważa w stanach brazylijskich ale mają tez 220V na wschodzie kraju(przeważnie). Więc nie byłbym takim optymistą .
  • 0

#18 jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5062 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 grudzień 2010 - 20:51

Nie chodziło mi o to czy jest obecna czy nie (bo pewnie i Ursus jest tam obecny) tylko o to ile ich (a w szczególności wersji A) się tam sprzedaje.
  • 0

#19 zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 07 grudzień 2010 - 21:24

Co do Północnej Ameryki to nie wiem, lecz na Południowej jest druga najpopularniejszą marką, a druga fabryka Valtry jest właśnie w Brazylii.
  • 0

Google

  • Reklama google
  •  

#20 lukas120

lukas120

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 742 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 grudzień 2010 - 09:17

panowie ja pisałem o wtyczce 12v a nie 220 europejskiej czy amertkasdkiej
  • 0





Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: %s



Jeśli masz konto na Facebooku możesz zalogować się klikając w przycisk