Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
FarmerX2    8

Ten drugi moim zdaniem wart uwagi, robi dużo lepsze wrażenie niż pierwszy. Z wyglądu zadbany i wyposażenie ma niezłe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    81

Właśnie niby jedynka też fajna ale ta maska z jednej strony wgniecona , malowana i brak obciążników i daleko prowadzić a ten drugi nie da się ukryć, prezentuje się na fotkach wyśmienicie :rolleyes: Bardzo dobrze wygląda połączenie szerokich opon i ten obciażnik z przodu, a i oponki oczywiscie michelina :rolleyes: będzie trzeba jechać obejrzeć :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilW    3

Ten drugi na zdjęciach wygląda bardzo ładnie, same te opony są troszkę warte... Taki obciążnik dosztukować to też nie jest kwestia godziny ani dwóch z przodu ktoś jeszcze 2 halogeny dorzucił jeśli masz czas tro myślę że watro zrobić sobie wycieczkę ;) Nie myślałeś o czymś pokroju ursusa 1234 albo ZTS 12245?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    81

z przodu i z tyłu tez są dwa dołożone halogeny, i cb radio w środku. Odrazu te ciagniki odrzuciłem , mam ursusa 914 i narazie i starczy;) fakt że niezawodny ale komfortu 0 ;D

 

A orientuje się ktoś jak jest z klimatyzacją w tych ciagnikach? jak drzwi i okna się pozamyka to latem jak 30 stopni na zewnątrz jest to można spokojnie w kabinie wysiedzieć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilW    3

myślę że w 1234 i w ZTS 12245 komfort nie wiele gorszy, w prawdzie klimy raczej w nich nie ma ale sprężarka jest. Co do klimy w MF to raczej nie rób sobie wielkich nadziei, że kupisz ciągnik ze sprawną :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    81

ale i tak pozostane przy mfach. Ale jeśli ktoś pisze że sprawna to ma działać a jak nie to niech naprawia skoro tak pisze a nie działa ;D a tak po za tym to najtańszy 1234 kosztuje 55 tysięcy, to ja dziękuję, i do tego to spalanie, w moim jest duże a o 6 to wole nawet nie myśleć ;D

Sprawdzałem co do poziomu hałasu w 12245 to ma niby 84 db przy czym mf ma 75 :) i jeszcze promień skrętu potężny a mi zależy też na zwrotnosci bo będzie prasował ponad 100 ha rocznie i to głównie w niedużych kawałkach to oo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilW    3

Widzę, że ostro się na MF-a napaliłeś, skoro tak to życzę powodzenia :huh: My do swojego dołożyliśmy w ciągu ponad 5 lat ok 3-4 tyś pln, więc to nie jest tak dużo, a jeśli masz mechaników od tych maszyn w okolicy to myślę, że nawet z usuwaniem awarii nie powinno być problemu, o ile oczywiście takowe się pojawią :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilW    3

Tak nr 3 to gaz ręczny, a pozostałe gałki służą do zaworów hydrauliki zewnętrznej, z tego co widzę jest też wom zależny od prędkości jazdy :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    81

a tego że to gaz ręczny to bym w życiu nie zgadł ale dzieki za pomoc panowie :huh: i to jakoś poszczególne modele sie różiły tym womem zależnym od prędkosci? bo rzadko oglądajac ciagniki on byl a w tym akurat jest :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    81

Panowie mam jeszcze jedno pytanie, kontaktowałem się z pewnym facetem i ma na sprzedaż 2 ciagniki i ma 3125 i ma skrzynie 16 i mówi że jak mierzyli to jechał 53 na godzinę, czy to możliwe? Ten drugi niby ma skrzynię 32 i jedzie 40 ale ten mówi że gna aż tyle, czy to możliwe?

 

I jeszcze zapomniałem dodać że ciagnik ma 4 pary wyjść a jak patrząc na inne to mają po 2 zazwyczaj, to też dodatkowa opcja czy ktoś to rozbudował?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilW    3

Dodatkowa opcja, tam, gdzie są 2 pary jest zaślepka na drugie dwie. Może ma zepsuty prędkościomierz przy samochodzie, a może to jakaś wersja MFPC (Massey Ferguson Performance Center) B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    81

ale jest możliwość jazdy z taką prędkością czy to raczej wykluczone? bo on ma tego i 3650 i tamten mówi że 40 jedzie a ten sporo szybciej ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilW    3

Jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz, a może ma w 3650 zablokowanego dynashifta i jedzie 32 a ten 3125 ma odblokowanego i jedzie 40?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    81

W sobotę jedziemy obejrzeć to siewszystko sprawdzi, ale jeśli wszystko bedzie tak jak wygląda na pierwszy rzut oka to myślę że być może będzie to nasz zakup;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    81

Panowie, mam jeszcze takie pytanko, jak sprawdzać dynashifta? Bo tego jednego nam ktoś zgarnął sprzed nosa, i jedziemy jutro oglądać z dynashiftem, i jak to powinno wyglądać? jak ciągnik powinien zachowywać się przy zmianie półbiegu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

po przełączeniu półbiegu z a->b powinieneś czuć jak traktor przyspiesza, mf lubi wtedy puścić dymek i trzeba zmieniać półbiegi a-->b chwila ->c chwila ->d lub nie do końca zależy jaką prędkość potrzebujesz jak zmieniasz półbiegi z d na a to powinno się czuć jak traktor zwalnia do tego w instrukcji napisane żeby tego nie robić na wysokich obrotach.i te półbiegi oczywiście chodzą bez sprzęgła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    81

Witam;) mam jeszcze takie pytanie bo mi nie daje spokoju, jest gałka od biegu z biegami 1,2,3,4 i układ jest taki że po lewo do góry jest 1, naprzeciwko 2 i jak chce się przerzucić na 3 to jest ona po prawo ale na dole, czyli w tej samej lini co 2, a wydaje mi się że powinno być na przeciwko?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilW    3

Był też taki układ biegów, był również taki że w lewo do przodu 4 w lewo do tyłu 3 w prawo do przodu 2 w prawo do tyłu 1 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    81

oo dzięki kolego, to mnie teraz uspokoiłeś ;)

 

i jeszcze mam takie pytanko, na niskich obrotach zapala mu się nieraz kontrolna od alternatora i przestaje podnosić, znajomy miał ten sam problem i wyszło że sie zepsuł regulator napięcia. Może to być to coś innego czy raczej na pewno to będzie to uszkodzone?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilW    3

To, że że przestaje podnosić jak się lampka od ładowania zaświeci to norma, wtedy przegazówa i jedziemy dalej ;) A zaświecanie się jej ma coś wspólnego chyba tylko z ładowaniem czyli albo regulator napięcia albo alternator, powinien ci zrobić z tym raczej każdy elektromechanik :) Wesołych świąt!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj