Zaloguj się, aby obserwować  
szymon3210

Kabina m97

Polecane posty

szymon3210    0

Czy ktoś zna cenę tej kabiny oraz jej wyposażenie? Czy pasuje do starszej generacji ciężkich ursusów (912)? Za informacje z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A dlaczego chcesz zmieniać kabinę w 912? oryginalna jest przecież szczelna i w miarę cicha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ale dlaczego nie jest szczelna jak masz jakąś szybę wybitą to można wstawić i jak byś miał jakieś uszczelki pourywane to na allegro są wszystkie do c385 i pochodnych a takie uzupełnienie na pewno taniej wyjdzie jak cała kabina :) no ale twój ciągnik twoja kasa i twoja sprawa jak już chcesz to bierz oryginalną przynajmniej będzie pasować bez przeróbek :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon3210    0

Nie jest szczelna ponieważ jest stara i dość zgniła. Chcemy kupić nową, pewnie zwykłą (starego typu), a o m97 chciałem się dowiedzieć orientacyjnie czy by pasowała i ile kosztuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Pasować by pasowała, tylko nie wiem czy czasem nie trzeba by kombinować ze sterowaniem bo tam są dźwignie z prawej strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie jest szczelna ponieważ jest stara i dość zgniła. Chcemy kupić nową, pewnie zwykłą (starego typu), a o m97 chciałem się dowiedzieć orientacyjnie czy by pasowała i ile kosztuje

 

Zgniła ci kabina od 912 ;) ? dach lub podłoga to mogła ale w kabinie masz szyby i kształtownik napisz dokładnie gdzie ci zgniła bo nie rozumiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaibuk75    0

Jakiś czas temu widziałem nowy szkielet kabiny z drzwiami i szybami(zwykłej, dużej)- bez dachu za 5000zł. Cena dość wysoka jak za taką kabine.

Przerobienie na M97 jest oczywiście wykonalne ale koszta będą bardzo wysokie i duży problem z kupnem wszystkich części np. do podłaczenia sprzęgła, hamulców, biegów itd.

Najtaniej bedzie wymienić skorodowane fragmenty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

poszukać np po allegro gdzie leżą rozbierane kabiny, pojechać kupić, wymienić dach na gruby i zostanie połowa kasy.

 

spawarka, szlifierka kątowa, tlen, szpachla, farba i będzie dobrze :)

wytrzyma następne 20 lat.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dir
      witam czy sworzeń zabezpieczający zaczep ma wchodzić do skrzyni biegów?
    • Przez marcin1993
      Witam, mam taki problem w zetorze 12245 zwrotnica podczas skręcania przeskakuje i ma luz że całe kolo się chwieje, koledzy podpowiedzieć co mogło się stać są tam jakiejś tuleje albo łożyska, dzięki z góry za odpowiedź. Pozdrawiam
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie chcę zmienić w mojej szóstce fotel ponieważ jest ona wykorzystywana w b. dużym stopniu w gospodarstwie, a fotel "oryginalny" jaki posiadam daje bardzo niezapomniane (negatywne) wrażenia podczas jazdy po nierównym terenie (siłowniki szybko siadają i wtedy fotel zachowuje się jak trampolina).
      Powiedzcie mi czy stopień komplikacji przy montażu fotela "na sprężone powietrze" jest duży? Może ktoś ma już takowy zamontowany? Dużo roboty z odpowiednim przymocowaniem takiego fotela? Aha noi najważniejsze a więc czy istnieje jakaś realna alternatywa (tańsza oczywiście) dla powyższego typu fotela aby nie stracić zbyt wiele z jakości siedzenia podczas pracy w ciągniku?
       
       
      A powiedzcie może warto byłoby samemu pomyśleć nad taką konstrukcją? Bo można by zastosować po prostu siłowniki pneumatyczne zamiast zwykłych przy siedzeniu (trzeba by odpowiednio dobrać "skok" siłownika ) oraz kompresor 12V (nie jestem w temacie ale mógłby istnieć problem odporwadzenia nadmiaru powietrza(?) ). Wiem wiem może trochę szalony pomysł ale warto przedstawić koncepcję ;[ Może ktoś posiada zdjęcia przykładowego "środka" takiego fotela aby można było podejrzeć pewne rzeczy?
    • Przez bravo87
      Witam. nie znalazłem więc piszę. Mam prośbę do posiadaczy ursusów ciężkiej serii z oryginalnym grubym dachem (nie takim jak w zetorze), a mianowicie czy któryś z posiadaczy mógł by mi zwymiarować dach ?? mam możliwość zrobić a chciał bym aby wyglądał jak oryginalny. Nie piszcie że lepiej kupić gotowy bo słano wyglądają a teraz dać 1200 za dach to lekka przesada. 
    • Przez WojtekBuawski
      Witam, Jak i czym było by najlepiej obić cienki dach w c385?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj