Skocz do zawartości

Zdjęcie

Chłodnica Farmtrac??


19 odpowiedzi na ten temat

#1 Share K700

K700

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kol.Szyleny

Napisany 04 grudzień 2010 - 20:00

Chłodnica Farmtrac?? wujek ma Farmtraca 80 4wd
chłodnica juz druga kapie
jak uwas sie one sprawiajom
czy są lepsze

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Chłodnica Farmtrac?? Dzisiaj, 21:56
  •  

#2 Share rolnik9595

rolnik9595

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 111 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sośnicowice/ Śląskie

Napisany 04 grudzień 2010 - 20:22

Chłodnica Farmtrac?? U nas w 665DT ponad 700 mtg nakręcone i odpukać narazie jest ok :(

#3 Share K700

K700

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kol.Szyleny

Napisany 04 grudzień 2010 - 20:34

Chłodnica Farmtrac?? wujka ftrac ma 3052 mtg
i to juz druga chłodnica jest
niema od innych ciągnikuw co mozna wstawic do farmtraca

#4 Share pawelwlosty

pawelwlosty

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 266 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie/wysokie maz

Napisany 04 grudzień 2010 - 20:43

Chłodnica Farmtrac?? A w którym miejscu ci kapie?
Sprzedam oponę do beczkowozu !!!

#5 Share K700

K700

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kol.Szyleny

Napisany 04 grudzień 2010 - 20:52

Chłodnica Farmtrac?? jak ja ci to powiem
ugury tam gdzie som te lamelle
i na dole

#6 Share korbi555

korbi555

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 grudzień 2010 - 21:08

Chłodnica Farmtrac?? Weż sie naucz pisać najpierw bo nikt nie będzie się domyślał co ty piszesz...
Moj 80 4WD ma 2000 mtg i nic nie cieknie

#7 Share rudinho11

rudinho11

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 214 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódź/ Sieradz/ Błaszki
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Piłka nożna

Napisany 04 grudzień 2010 - 21:11

Chłodnica Farmtrac?? Ja mam 555 Dt i przepracowane 650 mth i wszystko ok z chłodnicą :(

#8 Share K700

K700

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kol.Szyleny

Napisany 04 grudzień 2010 - 21:25

Chłodnica Farmtrac??

Weż sie naucz pisać najpierw bo nikt nie będzie się domyślał co ty piszesz...
Moj 80 4WD ma 2000 mtg i nic nie cieknie

ja ci powie tam mondralo
niestety ja mieskam w polsce od 2 lat >
cos jescze???

#9 Share Farmtrac685DT

Farmtrac685DT

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 225 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. podkarpackie < RSA >

Napisany 04 grudzień 2010 - 22:37

Chłodnica Farmtrac?? kurde u mnie tez mokro pod chłodnica ale myślałem ze to na weżach puszcza przy duzym mrozie... musze ją dokładnie oblukać :(

#10 Share K700

K700

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kol.Szyleny

Napisany 04 grudzień 2010 - 22:53

Chłodnica Farmtrac?? u nas na weżach tez leciało
ale zmienilem i jest ok
tylko ta Pie......
Chłodnica cieknie i cieknie

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Chłodnica Farmtrac?? Dzisiaj, 21:56
  •  

#11 Share korbi555

korbi555

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 grudzień 2010 - 14:13

Chłodnica Farmtrac?? A z kąd ja mam niby wiedzieć ile ty mieszkasz w Polsce?...

#12 Share escort tomek

escort tomek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zamch

Napisany 28 luty 2011 - 19:44

Chłodnica Farmtrac?? w sumie nie odziwo ze u wiekszości chłodnica ma nieszczelności lub przetarcia w końcu produkt ,,made in china" i to naprawde słabej jakości. Zresztą główną wadą jest że za chłodnicą w górnej jej częsci jest taka blacha która zapobiega w przedostawaniu sie powietrza nad chłodnicą do silnika ( po prostu chodzi o to żeby wentylator lepiej zasysał powietrze przez chłodnicę) No a kiedy odpalamy ciągnik wytwarza sie rezonans który powoduje delikatne obijanie sie tej blachy o chłodnicę no i po jakims czasie leje sie jak chol*ra. Bynajmniej u siebie mialem taki przypadek ale zakleiłem to, chociaz juz malo brakowalo do nowej chłodnicy, ale ostatnio zauważyłem ze dalej sie sączy, tyle ze w innym miejscu...

#13 Share tomek826

tomek826

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 18 marzec 2011 - 14:49

Chłodnica Farmtrac?? u mnie na razie ok z chłodnicami

Edytowany przez tomek826, 18 marzec 2011 - 14:50.


#14 Share Rogal94

Rogal94

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 marzec 2011 - 22:57

Chłodnica Farmtrac?? Mam ten sam proble ciągnik 4 letni i u góry kapie z chłodnicy:)

#15 Share bodziokoks

bodziokoks

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 37 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 kwiecień 2011 - 14:35

Chłodnica Farmtrac?? witam mam farmtraca 80 4wd też zmieniałem chłodnice ze 3 razy no ale to dlatego że niedopracowali zakrętki i nie puszcza powietrza nie dokręcajcie ją do końca a nic się nie będzie działo

pozdro:]

#16 Share MichalZajac

MichalZajac

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 maj 2012 - 18:51

Chłodnica Farmtrac?? mi przywiezli nowego 675dt i chlodnica byla peknieta wlasnie u gory paski klinowe od wentylatora popekane. ;[ A po 50mtg wom sie strasznie tlucze jakies tryby strasznie o siebie ocieraja.Zglaszam to juz 3mcy ale serwis ma to gdzies.Chlodnice mi wiezli 2-mce.Rozebrali ten WOM po czym skrecili i serwisant powiedzial ze tak musi byc :( bzdura.Co mam z tym zrobic kogo prosic o pomoc?

#17 Share st220

st220

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1028 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 20 maj 2012 - 16:08

Chłodnica Farmtrac?? Może zadzwoń do głównego serwisu i opisz sytuację ?

Edytowany przez st220, 20 maj 2012 - 16:08.


#18 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • rank
  • 6292 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 20 maj 2012 - 16:36

Chłodnica Farmtrac?? dzwonic do mrągowa że chcesz nowy ciągnik bo obecnego serwis nie może doporowadzić do użytkowania.
Powinien przyjechać serwis z Mrągowa i ocenić co i jak (naprawa/wymiana).
pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

#19 Share MichalZajac

MichalZajac

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 maj 2012 - 17:18

Chłodnica Farmtrac?? Dzieki koledzy jutro dzwonie do mragowa zobacze co mi powiedza.A tak w nawiasie ten ciagnik mam z firmy ROLTECH z Kielc nie polecam tam kupowac maszyn twierdza ze maja 5 samochodow serwisowych a do mnie 50km. jada 3-mce.Naprawde odradzam

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Chłodnica Farmtrac?? Dzisiaj, 21:56
  •  

#20 Share marko2185

marko2185

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 11 marzec 2016 - 19:17

Chłodnica Farmtrac??

Witam,

 

Potrzebny mi jest numer chłodnicy do farmtraca 80 4WD ewentualnie namiary na sklep gdzie można kupić.



Podobne tematy