Zaloguj się, aby obserwować  
rabitt

Spust płynu chłodzącego z silnika

Polecane posty

rabitt    0

proszę o pomoc w zlokalizowaniu spustu płynu chłodniczego z silnika w JD1055 spuściłem płyn z chłodnicy ale nie mogę znaleźć korka spustowego z bloku jeżeli taki jest to gdzie się znajduje , a może korkiem w chłodnicy spływa też z silnika proszę o pomoc bo mrozik coraz większy a ja nie wiem jakim płynem jest zalany bo przyjechał z Niemiec miesiąc temu z tym płynem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    21

po co spuszczać wszystko dokup koncentratu dolej do pełna i zapal żeby dobrze się wymieszał i zainwestuj w urządzenie do sprawdzania płynu są nie drogie a przydatne :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Możesz nie mieć kranu tylko korek w bloku , szukaj poniżej na bloku , orientacyjnie na wysokości poniżej tyleji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

Kranik powinien sie znajdowac od strony zbiornika gdzies przy pompie paliwowej, przynajmniej tak jest u nas ale silniki we wszystkich JD byly podobne.

A pozatym po co spuszczac z bloku, my to tylko z chlodnicy


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabitt    0

Znalazłem dziękuje wszystkim za pomoc,i zainwestowałem w urządzenie do sprawdzania płynu całe 10 PLN pokazało ze jest do -20 a to tyle ile jest teraz na termometrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Acech
      Witam, 
      W w/w ciągniku mam problem z wałkiem WOM, zaraz po załączeniu stacyjki wyskakują poniższe błędy (oraz nie działa wałek WOM):
      BCU: 
      523813.01
      523811.01
      523812.01
      523814.01
      523806.01
      523815.01
      Znalazłem w sieci opis błędów i aby sprawdzić bezpiecznik F02 PLB/01 i 02 - za niskie napięcie na module mocy PC5. Wszystkie bezpieczniki w kabinie sa ok (natomiast bezpieczników o takich oznaczeniach nie znalazłem. Czy ktoś miał podobny problem lub ma dostęp do schematu? Na który pin sterownika ma wchodzić to napięcie? Czy to może jest uszkodzony sterownik BCU?  
      Z góry dziękuję za pomoc.
      GT
    • Przez Slavan
      Witam. Przymierzam się do zakupu john deera w540 z 2009r. Posiada ktoś taki i jest w stanie się wypowiedzieć na jago temat? Czy lepiej go odpuścić i wziąć 2256? Areał 110ha zbóż i 70ha qq.

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez Bartusek2
      Witam mam pytanko jak oceniacie jd 6506 mam do kupienia takiego https://www.olx.pl/d/oferta/john-deere-6506-6510-szwecja-pewny-po-serwise-w-wanickim-piekny-opis-CID757-IDWIskM.html?search[filter_float_motor_hours%3Ato]=7000&search[filter_float_power%3Afrom]=90&search[filter_float_price%3Ato]=140000&search[order]=filter_float_price%3Adesc   i nie wiem co zrobić Z góry dzięki Pozdrawiam 
    • Przez Highlander54
      Witam
      Wie ktoś może jak kalibruje sie czujnik poziomu paliwa w john deere 1470? Wymieniłem go i teraz ciągle pokazuje minimalną ilość w zbiorniku i pokazuje się błąd z kalibracją czujnika
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj