Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
New Holland x4
kris14    267

2 siłowniki się wolniej otwierają i zamykają niż jeden ;)

Wszystko zależy co łapiesz, w oborniku nie powinno być różnicy, no chyba że zmarznięty, ja mam na 1 siłownik i np nie mam problemu żeby belę złapać i nabić na krokodyla.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristaps    9

Dwa na pewno wolniej ale ja mam quicka także z tym raczej nie będzie problemu.


,,Unia Europejska jest instrumentem Niemieckiej hegemonii w Europie.'' Margaret Thatcher

Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43

ja mam na jednym silowniku krokodyla i jest git, szybko zamyka, nie ma zadnego problemu. mozesz zobaczyc na yt jak sie sprawuje, na moj kanał wejdz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamciow    125

Swoją droga co myślicie o pomyśle aby na Przedni tuz dać jakiś element uprawowy a z tyłu poznaniaka 3m....Dodam że gleby mam ciężkie..


Wiem że popełniam błędy ale dopiero się uczę..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

Panowie wielka prosba a wiec moze ktos mial problem z walkiem przekaznika wom a minowicie po wlaczeniu walka z rozrzutnikiem obornika walek osiaga max 90 obrotoe na minute- ktos wie co tam sie spierdzielilo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek01    5

witam wie ktos moze ile wchodzi oleju do silnika w t 5040 niemoge nigdzie znalezc tego w ksiażce


zetor 52-11 i ursus c-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case-jxu-95    12

Czy ktos kalibrował juz sprzegło w swoim nh?

U mnie serwis kalibrował ale jak olej się rozgrzeje to i tak szarpie do przodu tył jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DjKrak    0

Tak, o ile jest wyposazony w EDC. Ma tez sterowanie WOM na blotniku. Przyciski sa po obu stronach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kojot2385    57

Dawno tu nic się nie działo więc myślę że warto odświeżyć temat. Jak się wam spisuje "niuch" Mój ma obecnie 1300 godzin przepracowane przez 4 i pół roku na 37 hektarach więc nie przemęcza się... Teraz to już ciężko mi wyobrazić sobie robote w polu bez niego ;) Przydałby się tylko rozrzutnik do niego to by miał dużo więcej roboty. Właściwie to poważnych problemów z nim nie miałem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel0214    0

Potrzebuje pomocy odnośnie New Hollanda t5040. Ciągnik rozgrzany następnie wyłączam silnik za jakiś czas przychodzę przekręcam kluczyk a tu błąd 14041 i wskaźnik temperatury zamyka się oraz kontrolka od płynu chłodniczego na głównym wyświetlaczu pojawia się, następnie zapalam a wskaźnik temperatury faluje na max i na min na przemian z błędem 14041 który wyskakuje na głównym wyświetlaczu wraz z migająca kontrolka stopu dodam ze czujnik temperatury zostały wymieniony. Proszę o pomoc bo brak mi już pomysłów jaka może być awaria ? ? ?

Edytowano przez Daniel0214

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

z instrukcji angielskiej (co prawda do case jxu ale powinno być to samo"

"ERROR CODE 14041 -- ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR OPEN CIRCUIT OR

SHORT TO HIGH VOLTAGE

Possible fault modes:

1. Faulty connectors

2. Engine temperature sensor faulty

3. Wiring fault

4. Faulty analog--digital instrument cluster (ADIC)"

 

po wolnym tłumaczeniu w translatorze :

 

"KOD BŁĘDU 14041 - CZUJNIK TEMPERATURY SILNIKA CHŁODZIWO otwarty obwód lub

KRÓTKI na wysokie napięcie

Możliwe tryby błędów:

1. Wadliwe złącza

2. Uszkodzony czujnik temperatury silnika

3. Wina okablowania

. 4 Uszkodzony analogowy - cyfrowy zestaw wskaźników (ADIC)"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz90    10

Witam.Planuje zamontować do swojego NH T5040 dodatkowe halogeny led na tej rurce nad kierunkowskazami. Zastanawiam się jak je wpiąc do elektryki.Kable są w środku rurki.Nie wiem na jakiej zasadzie są orginalnie podłączone w tym miejscu,czy  u mnie jest gotowa wiążka czy tez trzeba kombinować.Doradźcie coś :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    110

Przyznaję się do lenistwa ale zapytam o NH T 5040 ; czym różni się od TS, TD, TN "jakieś" plus, elite itd...Dostałem propozycję zamiany i nie znam tego ciągnika a chciałbym szybko coś wiedzieć o nim. Jeszcze jakie ma sprzęgło suche czy mokre, czy ma EHR, rewers i jakie wyposażenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MiniMe
      Witam
      Jest to mój pierwszy post i jeżeli napisałem w niewłaściwym miejscu proszę o przeniesienie.
       
      Problem z ciągnikiem new Holland tl 90 mojego wujka, otóż podczas zapiętego przedniego napędu i wyjazdu pod górę bez obciążenia przednie koła szarpią. Traktor rok temu był na serwisie przedniego zawieszenia/napędu jednak większość czasu stał i dopiero niedawno to zauważyliśmy. Cofając pod wzniesienie nie ma tego problemu.
      Dodaje filmik na YT na którym dobrze widać szarpanie kół.
      https://youtu.be/xhUln87HBmg?si=ZtpdkLVKfo0AIcL8
      Pozdrawiam 
      Dawid 
    • Przez _Mechanic
      Szukam schematy elektrycznego do NH TL90, pomoże kto?
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Poszukuję katalogu napraw do New Holland L95. Może ktoś posiada lub seri TL. Ponieważ chcę rozebrać przystawkę wom i chciałbym się dowiedzieć jak się zabrać do tego.
    • Przez _Mechanic
      czy w TL 90 blokada tylnego mostu jest załączona na stałe, a po odpaleniu cewka, elektrozawór rozłącza blokadę czy jest odwrotnie że blokada jest rozłączona a w momencie włączenie przyciskiem elektrozawór zapina blokadę?
      Mam wrażenie że jak ruszam to są ślady od obu kół jakby był załączona blokada. 
    • Przez Karolek1988
      Witam mam ciągnik fiat agri new Holland l85 1996r. W tamtym roku spaliła się instalacja. Została wymieniona na nową. W zimę mam problemy z odpaleniem ciągnika.na wiosnę wymieniony akumulator. Wiosna i lato odpala bez problemu. Zima przyjdzie jest problem. Jak dobrze podladuje Aku to złapie. Ale jak postoi tydzień to kręci ale nie załamuje. Podpompuje pompka paliwo. Z rury wydostaje się dym.jaka może być przyczyną. Dziś kręciłem kręciłem i nie odpalił. Rozrusznik pompa wtryski?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj