c-360iju

c-360 3p -> c-360 4p

Polecane posty

Alchemik    431

Dużo osób na AF pisze, że po założeniu silnika 4p nie wytrzyma skrzynia biegów. Jako argument przytaczany jest prototyp z silnikiem 4p ktory nie wszedł do produkcji. O problemach ze skrzyniami w prototypie tak naprawdę nie wiadomo nic, ale wiadomo, że silnik 4p zostal wdrożony do seryjnej produkcji juz pod koniec produkcji c360 i nie nadążano z jego produkcja dla modelu 4512. Czyli poprostu nie bylo tych silnikow dla c360 4p.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1142

dlaczego ma nie wytrzymać przy 4p skoro wytrzymuje z silnikiem od 7211 czy s4003 roztoczonym ?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1114
3 minuty temu, izydor6280 napisał:

dlaczego ma nie wytrzymać przy 4p skoro wytrzymuje z silnikiem od 7211 czy s4003 roztoczonym ?

Perkins ma podobno wiekszy moment obrotowy 

Nawet do c385 wkladali 4p

Ale ile koni to nie wiem...szybko zajezdzali je 

Te silniki

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1114
1 minutę temu, bratrolnika napisał:

Do c385 to była szóstka Perkinsa montowana, a nie czwórka

Były tez 4 sporadycznie 

6 miala 100km

Ale reki sb nie dam uciac ze fabrycznie , moze i w Anglii sb przekladali 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    701

Grunt to coś wiedzieć:)

Porównanie silników Perkins A4.236 ( najpopularniejszy 4p w Polsce ) i Zetor Z 7201

Moc w KM: 66 KM ( w zależności od wersji od 60 do 72 KM) - 62,5 KM

Moment obrotowy: 234 Nm ( w zależności od wersji od 232 do ok 270 Nm ) - 223 Nm

Silnik Perkinsa ma zdecydowanie większą żywotność od silników Ursusa, a czego zjadali - może im smakowały ?P)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1114
2 minuty temu, akmaly napisał:

Grunt to coś wiedzieć:)

Porównanie silników Perkins A4.236 ( najpopularniejszy 4p w Polsce ) i Zetor Z 7201

Moc w KM: 66 KM ( w zależności od wersji od 60 do 72 KM) - 62,5 KM

Moment obrotowy: 234 Nm ( w zależności od wersji od 232 do ok 270 Nm ) - 223 Nm

Silnik Perkinsa ma zdecydowanie większą żywotność od silników Ursusa, a czego zjadali - może im smakowały ?P)

Zetor wiecej wytrzyma w trudnych warunkach a perkins tyle nie podola ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28671
12 minut temu, mf362 napisał:

Były tez 4 sporadycznie 

 

Podeslesz jakiś link gdzie jest jakaś wzmianka o takim, może jakieś foto? Nie widziałem jeszcze takiego tworu, nawet na zdjęciu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    701
46 minut temu, mf362 napisał:

Zetor wiecej wytrzyma w trudnych warunkach a perkins tyle nie podola ...

HAHAHA.

Dobry jesteś.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1142
2 godziny temu, akmaly napisał:

Grunt to coś wiedzieć:)

Porównanie silników Perkins A4.236 ( najpopularniejszy 4p w Polsce ) i Zetor Z 7201

Moc w KM: 66 KM ( w zależności od wersji od 60 do 72 KM) - 62,5 KM

Moment obrotowy: 234 Nm ( w zależności od wersji od 232 do ok 270 Nm ) - 223 Nm

Silnik Perkinsa ma zdecydowanie większą żywotność od silników Ursusa, a czego zjadali - może im smakowały ?P)

nie ten silnik, 4 którą tu Krzysiek prezentował ma +/- 60 kunia i 210 niuta

 

2 godziny temu, mf362 napisał:

Zetor wiecej wytrzyma w trudnych warunkach a perkins tyle nie podola ...

raczej nie, może pompa rotacyjna jest bardziej czuła na gorsze paliwo, ale spalanie i sama jakość wykonania z pewnością przemawia za anglikiem


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1114
1 minutę temu, izydor6280 napisał:

nie ten silnik, 4 którą tu Krzysiek prezentował ma +/- 60 kunia i 210 niuta

 

raczej nie, może pompa rotacyjna jest bardziej czuła na gorsze paliwo, ale spalanie i sama jakość wykonania z pewnością przemawia za anglikiem

Moze i tak ;)

Ale zetor i c360 sa idioto odporne hehe

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Ciekawostka : silnik A4236 w Ursusie 4512 generował moc katalogową od 62 do 66KM w zaleznosci od roku produkcji , a w Fergusonach (orientowalem sie na przykladzie swojego 675 z 85 roku ) mial teoretycznie 68KM . Blok ten sam , pompa o tym samym numerze katalogowym - ciekawe skad wynikala roznica w mocy? Moze inna norma pomiaru ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho2626    1

Nic nie wspomnieliście o silniku A4 2.12 3.4 litra który to generował 60KM a dopiero później jest wieksza pojemność 3.8 litra A4 236 66 i 70KM oraz T4.236 85-90KM.

Moce generowane są dawką paliwa inaczej SET 50mg z plakietki pompy CAV.

U mnie są 2 filtry m i do tego ostojnik na pompce paliwa. 

Ten drugi filtr robi robote bo w 3p pojedyńczy nie daje rady z osadami i dlatego skraca żywotność pompy rotacyjnej. Niestety to był pomysł ursusa bo wiekszość MF posiada seryjnie podwójne filtrowanie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Był s-4003 jest czwórka Perkinsa 63KM w stanie nominalnym.

 

IMG_20190210_100433.jpg

IMG_20190130_191909.jpg

IMG_20190209_153851.jpg

IMG_20190210_095940.jpg

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1142

całe sprzęgło oraz wałki obu stopni i główka rozrusznika do podmiany z 3p

jak widać na foto chłodnica wyżej, węże do dobrania


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Taki silnik ja rozumiem jest moc i normalna praca a nie te 3 cylindrowe pierdzidło z całkowitym szacunkiem do posiadaczy c-360 3P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28671

Chłodnica wyżej bo w wiatrak nie pasowała? Tak myślę że w takim wypadku wolałbym dać wentylator elektryczny

Chłodnica wyżej bo w wiatrak nie pasowała? Tak myślę że w takim wypadku wolałbym dać wentylator elektryczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Żadnych poważnych przeróbek nie ma,montaż ogranicza się do garażowej kosmetyki,bardziej potrzebna jest wiedza na temat obliczania calowych gwintów i twardości śrub oznaczanych po angielsku,bo w kilku miejscach są potrzebne,oraz to od czego można dobrać zamienniki części,bo taki czujnik czy uszczelniacz,niby pierdułka ale można kupić za grosze wiedząc od czego pasuje.

@izydor6280 całe sprzęgło,łożysko oporowe z obudową,tylko docisk pasuje od zwykłej.Ja mam oryginalny rozrusznik Lucasa od silnika więc główkę w pewnym punkcie przyszlifowałem.Chłodnica idzie wyżej i chyba nie będzie pasować na swoje miejsce nawet na elektrycznym.

Na razie w pole nie ma wjazdu więc testów poważnych nie zrobię, ale natychmiast zauważalne jest elastyczne ruszanie bez mulenia,nawet bez gazu z czwórki ruszy,a obroty wchodzi momentalnie nawet na wzniesieniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Nie ma co się dziwić w końcu to perkins i 10 km kuca więcej jak nie będziesz szarżował to wszystko wytrzyma.Jaka cena silnika? Dobrze dociążyć tył i 60-tka nie taka zła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    886

Jak słupek zdrowy to będzie szedł ino gwizd  teraz będzie brakowało uciągu  a spalanie  praktycznie  się nie zmieni 

Ile kosztował silnik ?

Widzę że musiałeś dorobić flansze pod wspornik osi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Duże wyrazy podziękowania dla @krzycho2626 to jego wiedza nakreśliła drogę poszukiwań.Najpierw miał wylądować LD 40 4.7 litra z potężnym momentem,kupno było blisko,już odpalany przy mnie,pary to on ma:) wtedy wiedza była ograniczona do kilku typów silnika które podejdą po większych lub mniejszych przeróbkach. Silnik nie jest wart więcej jak 3tyś.

1 godzinę temu, Borekk17 napisał:

Widzę że musiałeś dorobić flansze pod wspornik osi

Nic z tych rzeczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
    • Przez URSUS52
      Na samym wstępie chciałbym uprzedzić komentarze typu "kup zetora bądź inny zachodni ciągnik" darujcie sobie... 
      Mianowicie szykuje mi się grubszy remont c360 3p i przy okazji remontu zamierzam poprawić to i owo a z racji tego, że ciągnik będzie pracował z turem przydałby się szybszy wsteczny jak np w Zetorze 7211. Przerabiał już ktoś ten temat w c360? 
    • Przez jedrus2020
      Witam słyszałem kiedyś o przeróbce załączania wałka i pompy hydrauliki polegającej na tym, że na pierwszej pozycji chodziła pompa wraz z wałkiem a na 3 sama pompa. Było to zrobione kosztem obrotów zależnych (przez skrzynie). Jak to zrobić?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj