Skocz do zawartości

Zdjęcie

c-360 3p -> c-360 4p


143 odpowiedzi na ten temat

#121 Share kojot629

kojot629

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 349 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:motoryzacja rolnictwo gitara

Napisany 23 maj 2016 - 19:45

c-360 3p -> c-360 4p

http://olx.pl/oferta...html#19e7d77c21

Ten pasuje bez przerobek.

Takie byly montowane w MF 156 i 158.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
c-360 3p -> c-360 4p Dzisiaj, 01:37
  •  

#122 Share Rolnik995

Rolnik995

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 99 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Piły
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 31 sierpień 2016 - 08:51

c-360 3p -> c-360 4p

Mam pytanie do was koledzy sory że nie w tym temacie ale nie mogłem znaleść innego  otóż mam mini ładowarkę typu bobcat nazywa się belle ma ona silnik Perkins 403D-07 GH66104J DIESEL 3-CYLINDER ENGINE NEW / UN z Holandii Eindhoven  tak mi się wydaje bo są bardzo podobne wymieniłem olej w silniku i filtr oleju przez tydzień było wszystko dobrze pewnego ranka brat odpalił  wywalił obornik i zaczeło stukać coś w silniku i ciężko ma odpalić trochę dymi na niebiesko chodzi na początku jakby na 2 cylindry po chwili chodzi normalnie ale nadal stuka . Okazało się że prawie cały olej wyleciał z silnika filtrem na miarce było troszkę oleju . Wie ktoś może co się stało 

 



#123 Share bartek1992

bartek1992

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 379 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz/Łódzkie
  • Zainteresowania:ciągniki rolnicze

Napisany 01 wrzesień 2016 - 19:56

c-360 3p -> c-360 4p

może wał pękł


Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

#124 Share krzycho2626

krzycho2626

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 styczeń 2017 - 21:42

c-360 3p -> c-360 4p Mam założoną 4 perkinsa do 3p. Silnik bardzo ciężko dostać ze względu na misę olejową z żeliwa aby przód przykręcić. Ja szukałem ponad rok. Ci co wiedza do czego pasuje wołają 5-6 tys zł a tak naprawde nie jest więcej wart jak 3 tys zł. Dla zainteresowanych mogę wysłać kilka zdjeć na foto ze swap-u.

Przepraszam za obrócone zdjęcia ale to wina tego forum:(

Załączone miniaturki

  • IMG_7071.JPG
  • IMG_7253.JPG
  • IMG_7270.JPG

Edytowany przez krzycho2626, 14 styczeń 2017 - 22:56.


#125 Share jarecek92

jarecek92

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 95 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 styczeń 2017 - 22:34

c-360 3p -> c-360 4p

Z czego pochodzi owy silnik??? Znajomy ma 4p pochodzący z kombajnu mf chyba ale miski są inne bez mocowania na wspornik tylko 4 śruby po bokach na łapy.

 

Ale przeglądając np. OLX widziałem same miski z 4512/14 po 300-400zł, .  On kupił ją z uszkodzonym mostem <ktoś śmigał z wielkim beczkowozem po wertepach i zajechał most, Więc nie skrzynia jest słaba tylko most....

 

Mi też się marzy w swojej 3603p załadować 4 perkinsa nie dla uciągu tylnych kół ale dla mocnej hydrauliki i womu <przedni tuz z womem hydraulicznym> do kosiarki czołowej. No i napędu który mam. Krzysiek czekam na więcej fotorelacji, Ludzie mało pokazują takich kombinacji, więc ciężko się zmotywować do przeróbek ;D 



#126 Share hubertb

hubertb

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 331 postów

Napisany 03 luty 2017 - 09:11

c-360 3p -> c-360 4p

Lepiej zapakować sw 266. Zestawie tu dane kilku silników: 

 

S4003 pocziwa 4 garowa c-360 

Z7201 zetor 7211

SW266 

AD3.152- 3p

 

s4003/z7201/SW266/AD3

Pojemność:3121 / 3595 / 4360 / 2502 cm3

 

Moc(obroty): 52(2200) / 62,5(2200) / 80(2400) / 47,5(2250) KM(obr/min)

 

Moment(obroty):190(1600) / 223,8(1500) / 260(1500) / 165(1500) Nm(obr/min)

 

Zużycie paliwa: 265 / 246 / 185 / 236 g/kWh 

 

Przy 2200 obrotach silnik sw 266 rozwija 70KM posiadając nadal 230Nm. Silnik stosowany był do napędu agregatów, miał wersje zmarynizowaną, w koparce waryński K-406 gdzie zastąpił silnik s4003.  

 

 



#127 Share Alamo

Alamo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 283 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 luty 2017 - 09:21

c-360 3p -> c-360 4p

Pasuje bez przeróbek?



#128 Share hubertb

hubertb

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 331 postów

Napisany 04 luty 2017 - 10:28

c-360 3p -> c-360 4p

Trzeba dorobić flansze adaptacyjną i ramę. Jest tu zdjęcie takiej 362 z takim silnikiem. Mam złamana nogę i to mnie skutecznie hamuje przed włożeniem tego silnika do 7211. Tyle że ja szukam 4ct107 (uturbionej wersji) w ten sposób uzyskam "proxime" dla ubogich(ciągnik staje się szybszy nowy silnik można kręcić wyżej o 400 obr/min co daje 5km/h więcej, większy moment na niższych obrotach da trochę więcej komfortu te 5 biegów można będzie lepiej wykorzystać)

 

Zresztą bardzo podobnie sprawa miała się w ewolucji zetora w 7711(75KM i 243Nm dane dla wolnossącego) zastosowano nowy silnik o większym skoku, identycznym jak w serii ciężkiej tj.120mm (sw120,65) i średnicy tłoka 102(dla sw 107,19mm a dla serii ciężkiej 110mm) co dało wzrost pojemności do 3922cm3. Nie było zmian w skrzyni biegów w stosunku do 72xx, przynajmniej w wersji wolnossącej. Aby maksymalnie wykorzystać nowy silnik standardowo wyposażano natomiast 77xx w koła tylne 34cale. 

 

Najmocniejszym silnikiem pasującym bez żadnych przeróbek jest silnik od 7340 mający 77,5KM i 310Nm. 

 

Jako ciekawostkę podam że najmocniejszym potomkiem SW 266 jest silnik 4ct107/A9 ma 136KM przy 2400obr/min i 470Nm przy 1440obr/min, silnik ten spełnia normy Euro 3. 

 

Ja kupiłem mam upatrzony silnik za około 1200zł, szacuje że cała przeróbka(mam spore zaplecze techniczne) zamknie się w kwocie 2500zł. 

 

 

 



#129 Share krzycho2626

krzycho2626

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 luty 2017 - 13:40

c-360 3p -> c-360 4p

Jarecek92 Napisz na krzysiek.p26@wp.pl to pod Ci z czego ten silnik pochodzi. Nie pisze na ogólnym bo ludziska są głupie. Jedzie do handlarza i tłumaczy że chce ten silnik do ursusa a potem mamy kosmiczne ceny na olx za przysłowiowy złom. Ja nim doszedłem do tego to poświęciłem sporo wieczorów na czytanie angielskich for oraz szukaniu w tabelach modelu zamiennego z ad3 152.

Oczywiście jak piszą przedmówcy pierwszy pomysł to zetor 7711. Niestety stara jednosta napędowa okazała się paliwożerem-od pomysłu odstąpiłem.
Na szczęcie udało się kupić silnik od nowosci nie rozbierany na orginalnych wtryskach lucasa pompa cav. Wszystko sprawdzone wtryski zregenerowane i dawki ustawione u pompiarza jak książka pisze. Efekt zero dymu na zimnym z komina, spalanie po miedzy 3p a c360. Moc katalogowa 63 KM i 240Nm
Na zdjeciu macie licznik wykonany dla mnie przez Łódzką Mera aby wszystko było jak z fabryki.
Pozdrawiam.
Ps:administrator popraw zdjęcia i włącz powiadomienia bo nic nie dostaje na e-mail. Na wersji mobilnej nie mogę odszukać tego tematu:(

Załączone miniaturki

  • IMG_7353.JPG
  • IMG_7498.JPG

Edytowany przez krzycho2626, 17 luty 2017 - 14:56.


#130 Share soltys13

soltys13

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 289 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolskie
  • Zainteresowania:rolnictwo jeździectwo motocykle fotografia podóże

Napisany 17 luty 2017 - 23:36

c-360 3p -> c-360 4p

silnik z fergusona serii 200  oraz 300  tkaie miały motory  montowane fabrycznie do mocy 75 km  Można je spotkać  też w mf 3050 ale trzeba zmienić miskę która bez problemu  się dokupi  koszt 150-180 eur    Widziałem też taki w kombajnie mf  

 

https://www.olx.pl/o...html#0e703f4e70

 

https://www.olx.pl/o...html#842b2bc890

 

 


Edytowany przez soltys13, 17 luty 2017 - 23:46.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
c-360 3p -> c-360 4p Dzisiaj, 01:37
  •  

#131 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1599 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki,Polska Motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 23 luty 2017 - 23:27

c-360 3p -> c-360 4p

Jarecek92 Napisz na krzysiek.p26@wp.pl to pod Ci z czego ten silnik pochodzi. Nie pisze na ogólnym bo ludziska są głupie. Jedzie do handlarza i tłumaczy że chce ten silnik do ursusa a potem mamy kosmiczne ceny na olx za przysłowiowy złom. Ja nim doszedłem do tego to poświęciłem sporo wieczorów na czytanie angielskich for oraz szukaniu w tabelach modelu zamiennego z ad3 152.

Oczywiście jak piszą przedmówcy pierwszy pomysł to zetor 7711. Niestety stara jednosta napędowa okazała się paliwożerem-od pomysłu odstąpiłem.
Na szczęcie udało się kupić silnik od nowosci nie rozbierany na orginalnych wtryskach lucasa pompa cav. Wszystko sprawdzone wtryski zregenerowane i dawki ustawione u pompiarza jak książka pisze. Efekt zero dymu na zimnym z komina, spalanie po miedzy 3p a c360. Moc katalogowa 63 KM i 240Nm
Na zdjeciu macie licznik wykonany dla mnie przez Łódzką Mera aby wszystko było jak z fabryki.
Pozdrawiam.
Ps:administrator popraw zdjęcia i włącz powiadomienia bo nic nie dostaje na e-mail. Na wersji mobilnej nie mogę odszukać tego tematu:(

 

To jaki model tego silnika?



#132 Share Alamo

Alamo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 283 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 maj 2017 - 06:47

c-360 3p -> c-360 4p

Mam założoną 4 perkinsa do 3p. Silnik bardzo ciężko dostać ze względu na misę olejową z żeliwa aby przód przykręcić. Ja szukałem ponad rok. Ci co wiedza do czego pasuje wołają 5-6 tys zł a tak naprawde nie jest więcej wart jak 3 tys zł. Dla zainteresowanych mogę wysłać kilka zdjeć na foto ze swap-u.

Przepraszam za obrócone zdjęcia ale to wina tego forum:(

Witaj.I jak wrażenia z jazdy?moc jest znacznie odczuwalna?Ciągnik bez problemu pracuje z maszynami o bieg wyżej?



#133 Share krzycho2626

krzycho2626

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 maj 2017 - 12:25

c-360 3p -> c-360 4p Dzięki za przypomnienie o temacie. Ciągnik złożony i dobrze przetestowany. Wkręca sie pięknie na obroty bez mulenia z komina zero dymu nawet na zimnym starcie. Bardzo fajna jednostka która według mnie powinna być montowana seryjnie zamiast 3p. Orka 3 pługi w glinie na 3 biegu idzie dobrze. Chłodnica musi być cymes czysta aby dawała rade ja jeszcze dodatkowo odkamieniłem i naprawde już nie ma problemu w ciężkiej pracy. Oczywiście że pług to nie finalny test. Ostatnio 2x d55 w podwójnej burcie i czubato obornika pod górkę. I tutaj jest szalona różnica bo 3p spadał z obrotów momentalnie i 4 biegiem wczłapywałem się na szczyt. Na tym silniku bez problemu wchodze do góry bez redukcji biegów i o to mi chodziło bo czesto latam z przyczepami na dyst 20km. Bedzie zrobiony filmik i wrzucę na you tube bo pogoda w końcu się ruszyła. W żniwnym sezonie bede testował silnik na prasie JD 550 lub 590 zobaczymy jak wypadną osiągi i temperatura. Było kilka osób we wsi co patrzyły się na tego moda z niedowierzaniem i że to wszystko może pasować. Nie ukrywam że wiele osób przychodzi na pole czy też do garażu aby zobaczyć ten upgrade. Są też małe plany aby zamontować przodek na moście od landrowera bo ma dobry skręt ale to nastepnej zimy. Za kilka dni wrzuce filmik z jazdy bez disco polo a sami ocenicie jak to śmiga. Pozdrawiam.
Parę foto z telefonu i jak zwykle zdjecia przy upload same się przekręcaja.

Załączone miniaturki

  • IMG_7896.JPG
  • IMG_7894.JPG
  • IMG_7893.JPG
  • IMG_7895.JPG


#134 Share kapec22

kapec22

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 161 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 maj 2017 - 12:58

c-360 3p -> c-360 4p

chyba słomy nie obornika



#135 Share krzycho2626

krzycho2626

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 maj 2017 - 15:07

c-360 3p -> c-360 4p Tylko tyle masz do dodania od siebie??? Znajdz inne forum do hejtu.

#136 Share witejus

witejus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 408 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 maj 2017 - 20:20

c-360 3p -> c-360 4p mogłeś prysnąć silnik na ten sam czerwony efekt byłby lepszy

#137 Share krzycho2626

krzycho2626

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 maj 2017 - 20:28

c-360 3p -> c-360 4p Estetyka zostaje na sam koniec. Ponoć miała mi paść skrzynia i wolę poczekać do remontu:)) a tak poza to wszystko dostanie koloru po założeniu przedniego napędu jak u kolegi the rolnicy.

#138 Share Mikruss

Mikruss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1342 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Ostrowa Wlkp.

Napisany 16 maj 2017 - 20:41

c-360 3p -> c-360 4p

 

 

Zresztą bardzo podobnie sprawa miała się w ewolucji zetora w 7711(75KM i 243Nm dane dla wolnossącego) zastosowano nowy silnik o większym skoku, identycznym jak w serii ciężkiej tj.120mm (sw120,65) i średnicy tłoka 102(dla sw 107,19mm a dla serii ciężkiej 110mm) co dało wzrost pojemności do 3922cm3. Nie było zmian w skrzyni biegów w stosunku do 72xx, przynajmniej w wersji wolnossącej. Aby maksymalnie wykorzystać nowy silnik standardowo wyposażano natomiast 77xx w koła tylne 34cale. 

 

Najmocniejszym silnikiem pasującym bez żadnych przeróbek jest silnik od 7340 mający 77,5KM i 310Nm. 

 

 

7711 miał 69.5 km albo 69 km i są to dane z książki zetorowskiej jaką ojciec dostał do ciągnika w 90 jak brał 2 nowe zetory. 7711 turbo miał niecałe 80 km. Co do skrzyni biegów jest na pewno różnica między 7211 na felgach r28 a 77xx na felgach 34  bo 77 jedzzie ok 32-34 km/h a zetor 7211 na kołach 16.934  ok 29 km/h (gdzie seryjne były 16.9/28). Występowały też wersje z exportu na felgach 30 cali i tam prędkość w zetorze 77xx była taka sama jak na felgach 34 cale. Także "pepiki" stosowali sporo róznych przekładni w swoich Zetorach, czy to wersje z rewersem czy jak u uzyna zetor 7711 na felgach 30 cali predkosc ponad 30 km/h i półbieg pod obciązeniem (import z Czech) czyli skrzynia 20/4.
 



#139 Share Alamo

Alamo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 283 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 maj 2017 - 07:41

c-360 3p -> c-360 4p

Dzięki za przypomnienie o temacie. Ciągnik złożony i dobrze przetestowany. Wkręca sie pięknie na obroty bez mulenia z komina zero dymu nawet na zimnym starcie. Bardzo fajna jednostka która według mnie powinna być montowana seryjnie zamiast 3p. Orka 3 pługi w glinie na 3 biegu idzie dobrze. Chłodnica musi być cymes czysta aby dawała rade ja jeszcze dodatkowo odkamieniłem i naprawde już nie ma problemu w ciężkiej pracy. Oczywiście że pług to nie finalny test. Ostatnio 2x d55 w podwójnej burcie i czubato obornika pod górkę. I tutaj jest szalona różnica bo 3p spadał z obrotów momentalnie i 4 biegiem wczłapywałem się na szczyt. Na tym silniku bez problemu wchodze do góry bez redukcji biegów i o to mi chodziło bo czesto latam z przyczepami na dyst 20km. Bedzie zrobiony filmik i wrzucę na you tube bo pogoda w końcu się ruszyła. W żniwnym sezonie bede testował silnik na prasie JD 550 lub 590 zobaczymy jak wypadną osiągi i temperatura. Było kilka osób we wsi co patrzyły się na tego moda z niedowierzaniem i że to wszystko może pasować. Nie ukrywam że wiele osób przychodzi na pole czy też do garażu aby zobaczyć ten upgrade. Są też małe plany aby zamontować przodek na moście od landrowera bo ma dobry skręt ale to nastepnej zimy. Za kilka dni wrzuce filmik z jazdy bez disco polo a sami ocenicie jak to śmiga. Pozdrawiam.
Parę foto z telefonu i jak zwykle zdjecia przy upload same się przekręcaja.

Wielkie dzięki za odpowiedz.Bardzo podbudował mnie Twój wpis,nie wątpię że praca z tym silnikiem stała się przyjemna..Od dłuższego czasu zbieram informacje i skłaniam się ku temu żeby założyć 4p.Mając 14 ha,dwa ciągniki c360,zmiana w jednym w zupełności byłaby wystarczająca na moją powierzchnię.Na filmik już czekam.Czy znana Ci jest moc tego silnika w Kw?albowiem wychodziły dwie wersje o innej mocy.Koło zamachowe wraz z sprzęgłem zmieniałeś?



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
c-360 3p -> c-360 4p Dzisiaj, 01:37
  •  

#140 Share przemekuliski

przemekuliski

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 maj 2017 - 07:58

c-360 3p -> c-360 4p ale żeby wykorzystać ta moc trzeba 16.9 r28 i pasował by przodek
mam 4512 na 16.9 r34 komplet obciaznikow i przodka brakuje a mocy jest wystarczająco na 4x35

Podobne tematy