c-360iju

c-360 3p -> c-360 4p

Polecane posty

hubertb    4007

Lepiej zapakować sw 266. Zestawie tu dane kilku silników: 

 

S4003 pocziwa 4 garowa c-360 

Z7201 zetor 7211

SW266 

AD3.152- 3p

 

s4003/z7201/SW266/AD3

Pojemność:3121 / 3595 / 4360 / 2502 cm3

 

Moc(obroty): 52(2200) / 62,5(2200) / 80(2400) / 47,5(2250) KM(obr/min)

 

Moment(obroty):190(1600) / 223,8(1500) / 260(1500) / 165(1500) Nm(obr/min)

 

Zużycie paliwa: 265 / 246 / 185 / 236 g/kWh 

 

Przy 2200 obrotach silnik sw 266 rozwija 70KM posiadając nadal 230Nm. Silnik stosowany był do napędu agregatów, miał wersje zmarynizowaną, w koparce waryński K-406 gdzie zastąpił silnik s4003.  

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Trzeba dorobić flansze adaptacyjną i ramę. Jest tu zdjęcie takiej 362 z takim silnikiem. Mam złamana nogę i to mnie skutecznie hamuje przed włożeniem tego silnika do 7211. Tyle że ja szukam 4ct107 (uturbionej wersji) w ten sposób uzyskam "proxime" dla ubogich(ciągnik staje się szybszy nowy silnik można kręcić wyżej o 400 obr/min co daje 5km/h więcej, większy moment na niższych obrotach da trochę więcej komfortu te 5 biegów można będzie lepiej wykorzystać)

 

Zresztą bardzo podobnie sprawa miała się w ewolucji zetora w 7711(75KM i 243Nm dane dla wolnossącego) zastosowano nowy silnik o większym skoku, identycznym jak w serii ciężkiej tj.120mm (sw120,65) i średnicy tłoka 102(dla sw 107,19mm a dla serii ciężkiej 110mm) co dało wzrost pojemności do 3922cm3. Nie było zmian w skrzyni biegów w stosunku do 72xx, przynajmniej w wersji wolnossącej. Aby maksymalnie wykorzystać nowy silnik standardowo wyposażano natomiast 77xx w koła tylne 34cale. 

 

Najmocniejszym silnikiem pasującym bez żadnych przeróbek jest silnik od 7340 mający 77,5KM i 310Nm. 

 

Jako ciekawostkę podam że najmocniejszym potomkiem SW 266 jest silnik 4ct107/A9 ma 136KM przy 2400obr/min i 470Nm przy 1440obr/min, silnik ten spełnia normy Euro 3. 

 

Ja kupiłem mam upatrzony silnik za około 1200zł, szacuje że cała przeróbka(mam spore zaplecze techniczne) zamknie się w kwocie 2500zł. 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho2626    1

 Nie pisze na ogólnym bo ludziska są głupie-jedzie do handlarza i tłumaczy że chce ten silnik do ursusa a potem mamy kosmiczne ceny na olx za przysłowiowy złom. Ja nim doszedłem do tego to poświęciłem sporo wieczorów na czytanie angielskich for oraz szukaniu w tabelach modelu zamiennego z ad3 152.

Oczywiście jak piszą przedmówcy pierwszy pomysł to zetor 7711. Niestety stara jednosta napędowa okazała się paliwożerem-od pomysłu odstąpiłem.
Na szczęcie udało się kupić silnik od nowosci nie rozbierany na orginalnych wtryskach lucasa pompa cav. Wszystko sprawdzone wtryski zregenerowane i dawki ustawione u pompiarza jak książka pisze. Efekt zero dymu na zimnym z komina, spalanie po miedzy 3p a c360. Moc katalogowa 63 KM i 240Nm
Na zdjeciu macie licznik wykonany dla mnie przez Łódzką Mera aby wszystko było jak z fabryki.
Pozdrawiam.
Ps:administrator popraw zdjęcia i włącz powiadomienia bo nic nie dostaje na e-mail. Na wersji mobilnej nie mogę odszukać tego tematu:(

IMG_7353.JPG

IMG_7498.JPG

Edytowano przez krzycho2626

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys13    40

silnik z fergusona serii 200  oraz 300  tkaie miały motory  montowane fabrycznie do mocy 75 km  Można je spotkać  też w mf 3050 ale trzeba zmienić miskę która bez problemu  się dokupi  koszt 150-180 eur    Widziałem też taki w kombajnie mf  

 

https://www.olx.pl/oferta/silnik-kombajnu-massey-ferguson-CID757-IDgPgtB.html#0e703f4e70

 

https://www.olx.pl/oferta/silnik-perkins-4-248-do-kombajnu-massey-ferguson-claas-CID757-IDgz9NP.html#842b2bc890

 

 

Edytowano przez soltys13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Jarecek92 Napisz na krzysiek.p26@wp.pl to pod Ci z czego ten silnik pochodzi. Nie pisze na ogólnym bo ludziska są głupie. Jedzie do handlarza i tłumaczy że chce ten silnik do ursusa a potem mamy kosmiczne ceny na olx za przysłowiowy złom. Ja nim doszedłem do tego to poświęciłem sporo wieczorów na czytanie angielskich for oraz szukaniu w tabelach modelu zamiennego z ad3 152.

 

Oczywiście jak piszą przedmówcy pierwszy pomysł to zetor 7711. Niestety stara jednosta napędowa okazała się paliwożerem-od pomysłu odstąpiłem.

Na szczęcie udało się kupić silnik od nowosci nie rozbierany na orginalnych wtryskach lucasa pompa cav. Wszystko sprawdzone wtryski zregenerowane i dawki ustawione u pompiarza jak książka pisze. Efekt zero dymu na zimnym z komina, spalanie po miedzy 3p a c360. Moc katalogowa 63 KM i 240Nm

Na zdjeciu macie licznik wykonany dla mnie przez Łódzką Mera aby wszystko było jak z fabryki.

Pozdrawiam.

Ps:administrator popraw zdjęcia i włącz powiadomienia bo nic nie dostaje na e-mail. Na wersji mobilnej nie mogę odszukać tego tematu:(

 

To jaki model tego silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Mam założoną 4 perkinsa do 3p. Silnik bardzo ciężko dostać ze względu na misę olejową z żeliwa aby przód przykręcić. Ja szukałem ponad rok. Ci co wiedza do czego pasuje wołają 5-6 tys zł a tak naprawde nie jest więcej wart jak 3 tys zł. Dla zainteresowanych mogę wysłać kilka zdjeć na foto ze swap-u.

 

Przepraszam za obrócone zdjęcia ale to wina tego forum:(

Witaj.I jak wrażenia z jazdy?moc jest znacznie odczuwalna?Ciągnik bez problemu pracuje z maszynami o bieg wyżej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho2626    1

Dzięki za przypomnienie o temacie. Ciągnik złożony i dobrze przetestowany. Wkręca sie pięknie na obroty bez mulenia z komina zero dymu nawet na zimnym starcie. Bardzo fajna jednostka która według mnie powinna być montowana seryjnie zamiast 3p. Orka 3 pługi w glinie na 3 biegu idzie dobrze. Chłodnica musi być cymes czysta aby dawała rade ja jeszcze dodatkowo odkamieniłem i naprawde już nie ma problemu w ciężkiej pracy. Oczywiście że pług to nie finalny test. Ostatnio 2x d55 w podwójnej burcie i czubato obornika pod górkę. I tutaj jest szalona różnica bo 3p spadał z obrotów momentalnie i 4 biegiem wczłapywałem się na szczyt. Na tym silniku bez problemu wchodze do góry bez redukcji biegów i o to mi chodziło bo czesto latam z przyczepami na dyst 20km. Bedzie zrobiony filmik i wrzucę na you tube bo pogoda w końcu się ruszyła. W żniwnym sezonie bede testował silnik na prasie JD 550 lub 590 zobaczymy jak wypadną osiągi i temperatura. Było kilka osób we wsi co patrzyły się na tego moda z niedowierzaniem i że to wszystko może pasować. Nie ukrywam że wiele osób przychodzi na pole czy też do garażu aby zobaczyć ten upgrade. Są też małe plany aby zamontować przodek na moście od landrowera bo ma dobry skręt ale to nastepnej zimy. Za kilka dni wrzuce filmik z jazdy bez disco polo a sami ocenicie jak to śmiga. Pozdrawiam.
Parę foto z telefonu i jak zwykle zdjecia przy upload same się przekręcaja.

post-110409-0-64801400-1494933755_thumb.jpg

post-110409-0-72982500-1494933802_thumb.jpg

post-110409-0-86085300-1494933852_thumb.jpg

post-110409-0-27884800-1494933886_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522

mogłeś prysnąć silnik na ten sam czerwony efekt byłby lepszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho2626    1

Estetyka zostaje na sam koniec. Ponoć miała mi paść skrzynia i wolę poczekać do remontu:)) a tak poza to wszystko dostanie koloru po założeniu przedniego napędu jak u kolegi the rolnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

 

 

Zresztą bardzo podobnie sprawa miała się w ewolucji zetora w 7711(75KM i 243Nm dane dla wolnossącego) zastosowano nowy silnik o większym skoku, identycznym jak w serii ciężkiej tj.120mm (sw120,65) i średnicy tłoka 102(dla sw 107,19mm a dla serii ciężkiej 110mm) co dało wzrost pojemności do 3922cm3. Nie było zmian w skrzyni biegów w stosunku do 72xx, przynajmniej w wersji wolnossącej. Aby maksymalnie wykorzystać nowy silnik standardowo wyposażano natomiast 77xx w koła tylne 34cale. 

 

Najmocniejszym silnikiem pasującym bez żadnych przeróbek jest silnik od 7340 mający 77,5KM i 310Nm. 

 

 

7711 miał 69.5 km albo 69 km i są to dane z książki zetorowskiej jaką ojciec dostał do ciągnika w 90 jak brał 2 nowe zetory. 7711 turbo miał niecałe 80 km. Co do skrzyni biegów jest na pewno różnica między 7211 na felgach r28 a 77xx na felgach 34  bo 77 jedzzie ok 32-34 km/h a zetor 7211 na kołach 16.934  ok 29 km/h (gdzie seryjne były 16.9/28). Występowały też wersje z exportu na felgach 30 cali i tam prędkość w zetorze 77xx była taka sama jak na felgach 34 cale. Także "pepiki" stosowali sporo róznych przekładni w swoich Zetorach, czy to wersje z rewersem czy jak u uzyna zetor 7711 na felgach 30 cali predkosc ponad 30 km/h i półbieg pod obciązeniem (import z Czech) czyli skrzynia 20/4.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Dzięki za przypomnienie o temacie. Ciągnik złożony i dobrze przetestowany. Wkręca sie pięknie na obroty bez mulenia z komina zero dymu nawet na zimnym starcie. Bardzo fajna jednostka która według mnie powinna być montowana seryjnie zamiast 3p. Orka 3 pługi w glinie na 3 biegu idzie dobrze. Chłodnica musi być cymes czysta aby dawała rade ja jeszcze dodatkowo odkamieniłem i naprawde już nie ma problemu w ciężkiej pracy. Oczywiście że pług to nie finalny test. Ostatnio 2x d55 w podwójnej burcie i czubato obornika pod górkę. I tutaj jest szalona różnica bo 3p spadał z obrotów momentalnie i 4 biegiem wczłapywałem się na szczyt. Na tym silniku bez problemu wchodze do góry bez redukcji biegów i o to mi chodziło bo czesto latam z przyczepami na dyst 20km. Bedzie zrobiony filmik i wrzucę na you tube bo pogoda w końcu się ruszyła. W żniwnym sezonie bede testował silnik na prasie JD 550 lub 590 zobaczymy jak wypadną osiągi i temperatura. Było kilka osób we wsi co patrzyły się na tego moda z niedowierzaniem i że to wszystko może pasować. Nie ukrywam że wiele osób przychodzi na pole czy też do garażu aby zobaczyć ten upgrade. Są też małe plany aby zamontować przodek na moście od landrowera bo ma dobry skręt ale to nastepnej zimy. Za kilka dni wrzuce filmik z jazdy bez disco polo a sami ocenicie jak to śmiga. Pozdrawiam.

Parę foto z telefonu i jak zwykle zdjecia przy upload same się przekręcaja.

Wielkie dzięki za odpowiedz.Bardzo podbudował mnie Twój wpis,nie wątpię że praca z tym silnikiem stała się przyjemna..Od dłuższego czasu zbieram informacje i skłaniam się ku temu żeby założyć 4p.Mając 14 ha,dwa ciągniki c360,zmiana w jednym w zupełności byłaby wystarczająca na moją powierzchnię.Na filmik już czekam.Czy znana Ci jest moc tego silnika w Kw?albowiem wychodziły dwie wersje o innej mocy.Koło zamachowe wraz z sprzęgłem zmieniałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemekuliski    126

ale żeby wykorzystać ta moc trzeba 16.9 r28 i pasował by przodek
mam 4512 na 16.9 r34 komplet obciaznikow i przodka brakuje a mocy jest wystarczająco na 4x35

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho2626    1

Wiadomo że nigdy c-360 nie bedzie ciągnikiem głównym czyli tylko do orki i ciężkiej pracy. Ja tak jak pisałem wyżej miałem wybór remont 3p za 3 tys lub kupno 4p za te same pieniądze-i już wiecie co zrobiłem:) Przodek założe bo mamy sporo mokrych kawałków i lewdo przechodze z rozsiewaczem a zawsze na twardym też się przyda. Kolega pytał o 2 wersje silnika trochę trudno mi opisać bo wersji 4-ek do 1990 roku jest około 12. Napisz maila czy messenger moge więcej podać danych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Z tymi 2 przyczepami d55 na podwójnych burtach pełnych obornika to trochę Cię poniosło. Mam mocniejszy silnik i 4x4 w oryginalnym wydaniu MF i jakoś nie widzę aby to ruszył:)

Swoją drogą to Perkins A4.236 i jego różnice w mocy to taka gratka dla statystyków - wersji sporo a odczuwalnie bez różnicy.

Do poczciwej 60-ki od początku powinni taki silnik zakładać, 3p - to można było 30-ce montować. Oczywiście różnica w spalaniu też jest ale nie współmierna z przyrostem mocy.

Dużo opinii że skrzynia się rozleci - jasne że się rozleci, do najżywotniejszych nie należy. Ten silnik jej tu za wiele nie pomoże :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Silnik silnikiem ale kwestia tez jaka ma pompe wtryskowa bo byly rozne modele czasami...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho2626    1

Z przyczepami naprawdę mnie nie poniosło bo kilka lat szarpałem je 3p na dystansie 20 km oczywiście droga asfaltowa a nie po polu. Sąsiad ma podobny zestaw ale ciąga deutzem 70 km i też daje rade tylko że u niego jest szybka skrzynia i po asfalcie odchodzi mnie momentalnie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaursus3p    11

Witam. Chciałbym założyć do swojego 3p silnik 4p (60koni). Co jest do przerobienia, od czego ten silnik pasuje?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad055    33
Dnia 16.05.2017 o 21:41, Mikruss napisał:

 

7711 miał 69.5 km albo 69 km i są to dane z książki zetorowskiej jaką ojciec dostał do ciągnika w 90 jak brał 2 nowe zetory. 7711 turbo miał niecałe 80 km. Co do skrzyni biegów jest na pewno różnica między 7211 na felgach r28 a 77xx na felgach 34  bo 77 jedzzie ok 32-34 km/h a zetor 7211 na kołach 16.934  ok 29 km/h (gdzie seryjne były 16.9/28). Występowały też wersje z exportu na felgach 30 cali i tam prędkość w zetorze 77xx była taka sama jak na felgach 34 cale. Także "pepiki" stosowali sporo róznych przekładni w swoich Zetorach, czy to wersje z rewersem czy jak u uzyna zetor 7711 na felgach 30 cali predkosc ponad 30 km/h i półbieg pod obciązeniem (import z Czech) czyli skrzynia 20/4.

 

Coś mi sie nie chce wierzyć ze zetor 7340 Ma taki duży moment obrotowy według konendaty ma 281Nm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514
20 godzin temu, kubaursus3p napisał:

Witam. Chciałbym założyć do swojego 3p silnik 4p (60koni). Co jest do przerobienia, od czego ten silnik pasuje?

 

Jest ich kilka,A4.236 pasuje do skrzyni 3p bez problemu,należy tylko zmienić płytę tylną na 3p,pasuje,oraz koło zamachowe od 3p wraz ze sprzęgłem,przodek,dorobić płytę czołową na przykręcenie przodka,mocując ją na 4 śrubach bloku silnika,i jazda.

Ten pasuje..https://www.olx.pl/i2/oferta/wozek-widlowy-samochod-ciagnik-ladowarka-koparka-silnik-perkins-agrega-CID757-IDoSQV2.html#:

https://www.olx.pl/i2/oferta/silnik-perkins-4-cylindry-sprawny-kompletny-z-chlodnica-CID757-IDmiNDs.html#:a40ffdcaf7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lleszek11    0

Witam. Posiadam silnik A4.236 lecz nie pasuje płyta tylna od 3p.  Obudowa uszczelniacza na wał jest inna w 3p okrągłą , a u mnie płaska od dołu. Silnik pochodzi z kombajnu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho2626    1

Mały update

C-360 4P dalej lata bez problemu skrzynia wytrzymała kolejne żniwa i kolejny rok a lekko nie jest bo latałem kilka razy  2x d55 na młyn ze zbożem w podwójnej burcie. Zawsze jak podjade to ludzie otaczają mój traktor z pytaniami co to za piec ;)

Wiosną założyłem wspomaganie elektryczne to z Kutna i kreci się leciutko sterami oraz dobrze cofa z przyczepą.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
    • Przez URSUS52
      Na samym wstępie chciałbym uprzedzić komentarze typu "kup zetora bądź inny zachodni ciągnik" darujcie sobie... 
      Mianowicie szykuje mi się grubszy remont c360 3p i przy okazji remontu zamierzam poprawić to i owo a z racji tego, że ciągnik będzie pracował z turem przydałby się szybszy wsteczny jak np w Zetorze 7211. Przerabiał już ktoś ten temat w c360? 
    • Przez jedrus2020
      Witam słyszałem kiedyś o przeróbce załączania wałka i pompy hydrauliki polegającej na tym, że na pierwszej pozycji chodziła pompa wraz z wałkiem a na 3 sama pompa. Było to zrobione kosztem obrotów zależnych (przez skrzynie). Jak to zrobić?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj