Skocz do zawartości

Zdjęcie

c-360 3p -> c-360 4p


122 odpowiedzi na ten temat

#61 Share tomi382

tomi382

    NIEZALEŻNY

  • Members
  • PipPipPip
  • 1460 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Ząbkowic Śląskich

Napisany 27 listopad 2010 - 20:10

c-360 3p -> c-360 4p Skrzynia musi wytrzymać, przecież pod obciążeniam zamieli kołami i w czym problem? na 3p mieli na drugim biegu a na 4p bedzie miał siłe mielić na 3biegu. Jak transport i przyczepy o sporej wadze to jest jakieś niebezpieczeństwo

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
c-360 3p -> c-360 4p Dzisiaj, 17:41
  •  

#62 Share Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 863 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 27 listopad 2010 - 20:29

c-360 3p -> c-360 4p niemasz roboty chyba skoro takie głupie tematy zakładasz , idź sobie pyknij pakieta

Opus meum est


#63 Share milanreal1

milanreal1

    Nie zadzieraj z moderatorem :D

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 8983 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj-pom)
  • Zainteresowania:Sport, muzyka i oczywiście rolnictwo.

Napisany 27 listopad 2010 - 21:42

c-360 3p -> c-360 4p No bez przesady do C-360 powszechnie ludzie zakładali silniki od 7211 to 4 gary Perkinsa powinien wytrzymać. Kolega do Ursusa C-362 założył silnik Leylanda 80KM i daje rade. Chodzi tak od 4 lat bez problemów ;) ale chodzi jako pomocniczy. Ogólnie to wiele na tym nie zyskasz bo masa tego ciągnika i tak jest mała, uciąg wiele nie wzrośnie.
Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

#64 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 27 listopad 2010 - 21:43

c-360 3p -> c-360 4p

Skrzynia musi wytrzymać, przecież pod obciążeniam zamieli kołami i w czym problem? na 3p mieli na drugim biegu a na 4p bedzie miał siłe mielić na 3biegu. Jak transport i przyczepy o sporej wadze to jest jakieś niebezpieczeństwo


Dobra tylko że bez dociążenia i tak wiele więcej nie pociagnie a jak dociąży to będzie kosztem skrzyni bo będzie ucią tylko że czasami jak będzie szedł jak kuna w tych 4 skibach zeby nie stanał na amen bo biegu nie będzie bo coś pękło albo się urwało0. Nie wróży nic dobrego taki tuning jedynei będzie więcej palił no ewentualnie pociagniesz na 3 biegu 3 skibówke bo w 4 moze uciagu zabraknać a zwiekszenie uciągu to jest kosztem skrzyni. Maszyny na wom to ksoztem WOMu zakładajać lepszą prase i chcąc dobrze dobić 4 p nie stęknie jak 3p ale wałek możesz szybko ukręcić. Nie widze żadnego sensownego powodu zeby zakładać taki silnik to juz lepiej dołożyć i kupić ciagnik z takim silnikiem zamiast tuningować C-360
Mój Wladimirec podbija świat

#65 Share tomi382

tomi382

    NIEZALEŻNY

  • Members
  • PipPipPip
  • 1460 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Ząbkowic Śląskich

Napisany 27 listopad 2010 - 21:44

c-360 3p -> c-360 4p Uciąg nie wzrośnie wogóle jeżeli nie dociąży ciągnika, co z tego że mocny silnik jak zacznie skakać jak proxa hehe
EDIT bądźmy dobrej myśli że nie będzie katowany to wytrzyma, nie przesadzajmy wkońcu to kilka KM

#66 Share hermes

hermes

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:centrala

Napisany 27 listopad 2010 - 21:51

c-360 3p -> c-360 4p Jak by nie kombinować ,z wróbla orła się nie zrobi

#67 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 28 listopad 2010 - 09:08

c-360 3p -> c-360 4p

Uciąg nie wzrośnie wogóle jeżeli nie dociąży ciągnika, co z tego że mocny silnik jak zacznie skakać jak proxa hehe
EDIT bądźmy dobrej myśli że nie będzie katowany to wytrzyma, nie przesadzajmy wkońcu to kilka KM


No i właśnie mówie dokładając obciazników a ze 100kg na koło by się przydało to długo nie będzie dychac w tym 4 skibowym pługu ;)
Mój Wladimirec podbija świat

#68 Share Wacek21

Wacek21

    Farmer ze śląska

  • Members
  • PipPipPip
  • 1845 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Powiat cieszyński
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Disco Polo :D

Napisany 28 listopad 2010 - 09:31

c-360 3p -> c-360 4p Jeszcze jakby laczki od 7211 zalozycz to odrazu lepiej by ciagnal, jednak pytanie czy most i skrzynia wytrzymaja, sprobowac zawsze mozna ;)
Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

#69 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7796 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 28 listopad 2010 - 09:55

c-360 3p -> c-360 4p Znajomy do 4011 założył silnik Perkinsa z kombajnu i już para lat śmiga i jest dobrze.360 mają mocne tyły tak że da sobie rady na pewno chyba że to już do remontu się nadaję.Nawet widziałem chyba na stronie Ursusa 355 z silnikiem 4P.Jakiś prototyp, ale nie wszedł do produkcji,a szkoda.

Co do zakładania 6 do 912, to muszę wam napisać że to są te same skrzynie i mosty.Rożnica jest tylko w wałkach sprzęgłowych i zwolnicach ale dają rady.

#70 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 28 listopad 2010 - 12:14

c-360 3p -> c-360 4p W sdumie mozemy tylko dymać nad tym jak ktos zrobi takie cos to będziemy wiedzieć napewno czy to zdaje czynie zdaje egzaminu. Jak by zdawało to zapewne dużo ludzi skusiło sie po zarżnięciu starych silników na wstawienie 4P w miejsce S-4003 i 3P
Mój Wladimirec podbija świat

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
c-360 3p -> c-360 4p Dzisiaj, 17:41
  •  

#71 Share darus74

darus74

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WIELKOPOLSKA

Napisany 28 listopad 2010 - 15:43

c-360 3p -> c-360 4p Zakładając 4p będziesz miał moc podobną do s-4003, czyli szału nie będzie.Do tego trzeba będzie przerabiać drążek kierowniczy i maskę itp.Skrzynia na pewno wytrzyma.Żeby pociągnął 4 skiby pomyśl nad 4x4 do tego silnika :(

#72 Share janusz20

janusz20

    <<<<<<<<<<<<<<<<

  • Members
  • PipPipPip
  • 2006 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie pow. Sochaczew
  • Zainteresowania:Wszystko co związane z rolnictwem. Budownictwo, Historia

Napisany 28 listopad 2010 - 16:21

c-360 3p -> c-360 4p Ja to w ogóle nie widze sensu ekonomicznego takiego przedsięwzięcia. to od razu lepiej coś takiego kupić http://moto.allegro....1325704563.html
http://moto.allegro....1323241140.html

#73 Share DoctorJohn

DoctorJohn

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 05 grudzień 2010 - 14:41

c-360 3p -> c-360 4p Witam, chciałbym odświeżyć temat dotyczący silnika 4 perkinsa do c-360. Czy takie coś jest w ogóle możliwe? Czy łączniki miedzy silnikiem a skrzynia i miedzy silnikiem a przodem by pasowały od c-360 3P. Tylko nie piszcie, że się skrzynia rozwali, bo to jest jasne jak się będzie oporem jeździło. Chodzi mi o to, że on mi mniej spali i jest bardziej wytrzymalszy niż standardowy silnik c-360. Ma piękny dźwięk, lepiej pali i ma mocniejszy moment obrotowy. Proszę o odpowiedź dotyczącą tego pomysłu.

#74 Share grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 05 grudzień 2010 - 15:53

c-360 3p -> c-360 4p Proponuje poczytać: http://www.agrofoto....-do-u3512mf255/. Jesli do MF255/U3512 bedzie pasował bez dorabiania flanszy to do 3p tymbardziej.

#75 Share rolnikvolvoursus

rolnikvolvoursus

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 październik 2011 - 21:02

c-360 3p -> c-360 4p witam jeśli chodzi o silnik 4p w 60-ce to w pobliskim RSP dosyć niedawno była jeszcze 360 z tym silnikiem . oglądałem ją i na pierwszy rzut oka silnik powinien pasować do 3p . ciągnik był strasznie awaryjny i został sprzedany . lepiej kup sobie jakiegoś zetora , przynajmniej ciszej i wygodniej .

#76 Share bartek1992

bartek1992

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 372 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz/Łódzkie
  • Zainteresowania:ciągniki rolnicze

Napisany 12 listopad 2011 - 21:58

c-360 3p -> c-360 4p odświeżam temat. O tuż Wy sugerujecie że jak założymy do C-360 silnik perkins 4 to skrzynia nie wytrzyma, ale jak założymy silnik od zetora to skrzynia wytrzyma, przecież to ta sama moc, tu 62 km i tu 62 km
Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

#77 Share ahme999

ahme999

    Leniwiec

  • Members
  • PipPipPip
  • 848 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ostrów Mazowiecka

Napisany 12 listopad 2011 - 23:50

c-360 3p -> c-360 4p od 4512 na bank nie pasuje- po pierwsze ktrzeba by dorabiać wstawkę miedzy obudowy sinika i skrzyni od '60, po drugie nie pasuje koło zamachowe od 60 do tego silnika bo jest inny rozstraw śrub i fazki ustalającej-sprawdzane empirycznie na pewnym kliencie który przywióxzł silnik i "60" do spsasowania i zrezygnował kiedy okazało sie ze trzevba by toczyć nowe koło zamachowe i odlewać kryzę.... przodek względnie pasował.
-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

#78 Share konrad055

konrad055

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 165 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Rudno

Napisany 19 grudzień 2011 - 16:26

c-360 3p -> c-360 4p a sprzegło będzie pasować do tego silnika

#79 Share Stryju

Stryju

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 40 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zachodniopomorskie gm. Szczecinek
  • Zainteresowania:wszystko związane z rolnictwem,sprzętem rolniczym,motoryzacją

Napisany 19 grudzień 2011 - 16:48

c-360 3p -> c-360 4p Ja mam silnik od zetora (72km) w moim ursusie c 360 3p Było pare przeróbek .Fotka w mojej galerii .Jak coś to moge powiedzieć o przeróbkach :rolleyes: :rolleyes:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
c-360 3p -> c-360 4p Dzisiaj, 17:41
  •  

#80 Share leszekd

leszekd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 827 postów

Napisany 19 grudzień 2011 - 18:09

c-360 3p -> c-360 4p W gospodarstwie przy szkole rolniczej była c360 tzw. z czerwonym przodem na 3 biegu nie można było zdusić silnika nawet nie dymił. Z pięciu 60-tek jakie tam były, była najsilniejsza. Jak jeżdżę jakim kol wiek 3p to mam wrażenie że on niema nawet połowę mocy co ta 60-tka. 4-skiby to z oryginalną 4-ką można ciągać bez problemu mocy wystarcza a uciągu tym bardziej.

Podobne tematy