c-360iju

c-360 3p -> c-360 4p

Polecane posty

hubertb    4007

I na którym biegu wykorzystasz te 200Nm przy 1300 obrotów? Już nie mówiąc o maszynie podczepionej pod WOM. 

 

p.s. Nie życzę sobie robienie wycieczek prywatnych pod moim adresem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendias    5
Dnia 8.12.2018 o 14:31, bratrolnika napisał:

Do c385 to była szóstka Perkinsa montowana, a nie czwórka

Perkins 4 tak samo w modelu ursus

1044 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
włodek    16

Zadam tylko jedno pytanie, po co?? Przecież silnik który w tym ciągniku jest, spokojnie daje sobie radę. Znam już takich co dokładali napęd na przód do C360, wstawiali turbo. Super, ciągnik miał +/-70km i co, uważacie że więcej zrobił? Nie. Fizyki nie oszukasz. On może mieć i 300km ale jak nie będzie miał odpowiedniej wagi to nic więcej nie zrobisz. A C360 nie dociążysz już mocniej. Dasz więcej na tył to zaraz most i zwolnice dostaną po d*pie. Dorzucisz więcej na przód, belki pękają. Za te pieniądze to już lepiej kupić jakiegoś ciężkiego ursusa. Akurat stosunek mocy do wagi mają świetny bo ciągnik mający 80 - 90km waży ponad 5 ton z kompletem obciążników i coś takiego będzie szło. Ale nie 60. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho2626    1

Bo Ty nie wiesz co to jest custom lub swap z chęci a nie przymusu.

Nie znasz też powiedzenia że gdzie kończy się logika zaczyna się fun.

Co do pierwszego zdania, to 3P z pękającymi wałami oraz wyciekani jest tak nieudolny jak letni pobór wojskowy.

Nikt tutaj nie piszę o ekonomi i że ma to być główny Ciągnik do orki!!

Czytałeś moje posty??? Jeżeli nie to cofnij się w tył.

Remont 3P za 3 tyś zł lub 4P na swapa. Kalkulacja prosta!!!

Co jeszcze jest nie opłacalne???

Podniesie osiągów plus pozbycie się wad konstrukcyjnych!!!

Nikt tym sprzętem nie pracuje na 100 ha tylko max na 20 ha!!

W moim przypadku od tego roku 0 ha tylko pełen fun:)

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
włodek    16

A co do 3p i jego wycieków to jeszcze zapomniałeś dodać że problem jest WYŁĄCZNIE w silnikach robionych przez ursusa. Wiem bo miałem. Wiecznie był zarzygany. Zamiast remontować swój wziąłem na wymianę oryginalny silnik z MF'a 255. Niby to samo ale wykonanie zupełnie inne, dokładniejsze. Wcześniej spod pokrywy klawiatur na okrągło się lało. Wymienianie uszczelek nic nie dawało. Teraz grama oleju nie mam. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek0093    5

W mojej okolicy były 3 ursusy 360-3p. Jak się nimi orało 3 skibowym pługiem lub 2 skibowym to co najmniej po 3 latach trzeba było wymieniać w nich tłoki pierścienie i cylindry ponieważ już silniki brały dużo oleju. Każdy miał je od nowego. Sąsiedzi którzy mieli zwykle 360 robili rzadziej remonty oraz różnica siły jest odczuwalna na korzyść zwykłej 360

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
    • Przez URSUS52
      Na samym wstępie chciałbym uprzedzić komentarze typu "kup zetora bądź inny zachodni ciągnik" darujcie sobie... 
      Mianowicie szykuje mi się grubszy remont c360 3p i przy okazji remontu zamierzam poprawić to i owo a z racji tego, że ciągnik będzie pracował z turem przydałby się szybszy wsteczny jak np w Zetorze 7211. Przerabiał już ktoś ten temat w c360? 
    • Przez jedrus2020
      Witam słyszałem kiedyś o przeróbce załączania wałka i pompy hydrauliki polegającej na tym, że na pierwszej pozycji chodziła pompa wraz z wałkiem a na 3 sama pompa. Było to zrobione kosztem obrotów zależnych (przez skrzynie). Jak to zrobić?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj