Zaloguj się, aby obserwować  
kaammil

Tylny most 3512

Polecane posty

kaammil    0

Witam chciałem się zapytać jaki olej jest w tylnym moście w U3512?

Gdzie się go dolewa?

I czy jest jeden olej na cały most czy na każde koło oddzielne?

 

heh zadałem wiele pytań na tym forum o tego ursusa bo niedawno zakupił tata; )

I narazie uzyskałem wiele info o nim i muszę powiedzieć że tu panuje miła atmosfera; ]

(rzadko spotykane to jest niestety)

 

proszę mi powiedzieć coś na temat tego mostu.. z góry wielkie dzięki ; )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matios34    1

No jaki jakiś przekładniowy zależy czy był zmieniany od nowości jak chcesz dolać a nie wiesz jaki to wymień cały na jakiś olej przekładniowy

Edytowano przez andrzej2110
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Oryginalnie powinien być Agrol, a olej jest w całym tylnym moście skrzyni i zwolnicach razem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian2132    0

nieprawda ze w zwolnicach jest razem tak jak pisze zenekc330 bo jest osobno.ja mam ursusa 3512 to wiem.olej sie dolewa korkiem kolo dzwigni zmian biegow jest tam nakretka na klucz 27 i trzeba odkrecic i dolac.do skrzyni wchodzi 42 litry i to jest razem z mostem .oryginalnie jest agrol taki powinno sie dolac ale litr kosztuje 9 zł wiec niektorzy dolewaja hipol bo one sie miszaja.do zwolnic jest osobno i wchodzi do kazdej po 1.5 litra.wokol zwolnic sa nakretki i tymi z boku sie sprawdza poziom a tymi na gorze sie dolewa i agrol albo hipol. niektorzy mysla ze zwolnice sa razem i jak maja przeciek na zimering kolo kola i po 2 miesiacach przestaje leciec to mysla zse sie samo naprawilo a tam braklo oleju i kilkaset motogodzin i po zwolnicy i duze koszty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Proponuję przeczytać: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/15188-mf255-wyciek-ze-zwolnicy/page__st__20 to sporo wyjaśni, u mnie wszystko jest razem i dostrzegam tego zalety, bo trudno, żeby w zwolnicy było ponad 5 litrów (gdzieś tyle zlałem do pojemnika) wiem, bo już raz zdejmowałem zwolnicę. damian2132 gdzie masz te korki u góry w zwolnicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Te korki czy jak to się zwie są z tyłu pośrodku zwolnicy, u mnie w 3512 olej w zwolnicy jest razem z tylnym mostem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

Według instrukcji:

skrzynia + tylny most 42dm3

zwolnice 2x1,7dm3

 

Ostatnio rozbierałem zwolnice u siebie i murze przyznać ze nie ma uszczelnienia miedzy tylnym mostem i zwolnico. Jak ciągnik jest przechylony olej może je przelewać z jednego do drugiego.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Pytałem, gdzie tamten kolega ma korki u góry, wiem, że o środku jest jeden, u dołu drógi, ale u góry jeszcze nigdy nie widziałem. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Ten po środku korek służy do wlewania i do mierzenia poziomu oleju [lejemy tak długo aż nie będzie się przelewać tym korkiem]. Musimy mieć do tego lejek z kolankiem elastycznym najlepiej :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Pająk3050
      Witam poszukuje tylnego korpusu mostu (obudowy) do ursus 3512/5314 może ma ktoś na zbyciu lub posiada kontakt na taki temat ? Najlepiej na terenie województwa Małopolskiego 
    • Przez kris14
      Zauważyłem, że w moim 4514 z wałka WOM'u zaczął wydostawać się olej z tylniego mostu.
      Co może być tego przyczyną, czy wystarczy że założę nowe uszczelniacze?
    • Przez warlok20
      Witam!
      Poruszam temat cieknącego oleju z WOM. Dziś zacząłem rozbierać wszystkie osłony i mocowania wieszaków etc. Problem napotkałem już na starcie kiedy to nie mogłem wybić wałka[1]. Chciałem to obejść i zdjąć jedną ze stron mocowania górnego zaczepu ale jedna ze śrub jest w takim miejscu że musiałbym najpierw odczepić mocowanie dolnego zaczepu... Dopiero przy rozkręcaniu mocowania łańcuchów wieszaków[2] zauważyłem, że śruby[3] mają dwustronny gwint i wykręcałem je całe aby uchylić całe mocowanie. Problem w tym, że jedna ze śrub[3.1] nie chciała się wykręcić z bloku mostu. Teraz pytanie czy ona może jest tam na stałe czy po prostu zapiekła się i trzeba użyć większej siły i pójdzie?

      Druga sprawa to zauważyłem, że za tym mocowaniem jest kwadratowa podkładka, a za nią wałek wom z dwoma ścięciami po bokach na klucz? Żeby dostać się do uszczelniacza mam wykręcić tą "śrubę ze ścięciami"?


       


       
       
       


       
       
       


       
      Znalezione w internecie przykładowe zdjęcie tych "ścięć".




    • Przez Bonex157
      Poszukuję obudowy pochwy lewa albo prawa, ta ktora jest z blokada
    • Przez lesio321123
      Witam szukam.na szybko pomocy otóż. Po zamatowaniu zwolnicy do obudowy mechanizmu roznicowego na górze wystąpiły minimalne luzy po dociagnieciu śrub już mocno na dole wszystko dolega fajnie A na górze jest szpara maucieńka... to przez oringi mogą być za grube?... dodam że śrubki na wkretak płaski którymi przykreca się pierwsza część obudowy zostały dokręcone  Bardzo proszę o szybką pomoc

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj