Camel7771

Renault 103.14 bierze olej

Polecane posty

Camel7771    0

Witam. Mam renault 103.14 i w orce oraz w głęboszu na 10 ha wziął 1 litr oleju. Czy trzeba mu wymienić pierścionki? Czy niema sensu tego ruszać i czasem dolewać bo w sumie to ciągnik więcej stoi niż robi a 10 ha to mało.Jeśli wymienić to jakie są tego koszty? Naprawiał to ktoś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    3

lepiej nic nie rób, czasami po wymianie pierścieni jest gorzej niż przed,

jeżeli masz niedużo pracy tym ciągnikiem to ten olej i utrata mocy nie są warte kosztów naprawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    3

Samych pierścionków nie powinno się wymieniać. Jak pierścionki to i tuleje i wtedy raczej na pewno nie powinno być problemu.

PS: Podczas pracy dymi na niebiesko?


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    3

oleju poprzez zawory nie bierze,tylko gubi kompresję

pierścienie można same wymieniać tylko musiałyby być nadwymiarowe, a do takiego silnika to raczej nie dostaniesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kostekk1990    0

Najlepiej wyjmij tłoki zobacz jak wygladaja tuleje, jesli sa jeszce wmiare dobre to zmien pierscienie i tyle. Nawet nie masz pojecia jak sama wymiana pierscieni pomaga, a to co pisza ze to nic nie da, to nie słuchaj takich głupot :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

zależy od silnika bo jak stan przedremontowy to pierścienie pomogą najwyżej na 100 mth ale jak to nie wina silnika tzn ktoś go przegrzał i pękły to wymiana pomoże

 

A jak silnikiem podczas pracy ma normalną temp kopci czy nie a może za duże obciążenie gaz w podłogę i ma iść wtedy to weźmie oleju też (bo się będzie przegrzewał)

 

A w lżejszej robocie :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Camel7771    0

Nie kopci na niebiesko. Wogole nie kopci, przy głęboszu gdzie jest duże obciążenie na ciągnik wogole nie kopci. Co do temperatury to też jest wszystko ok, nieprzegrzewa się. Także chyba nic niebędę remontował bo na 10 ha to ciągnik praktycznie stoi w garażu ;-)Dziękuję za odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

oleju poprzez zawory nie bierze,tylko gubi kompresję

pierścienie można same wymieniać tylko musiałyby być nadwymiarowe, a do takiego silnika to raczej nie dostaniesz

 

Jak będą prowadnice wyrobione to będzie brał przerabiałem to w 2 ciagnikach już :huh:


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

a jak powinny być ustawione zawory bo moja kopci na niebiesko jak zimna to nawet mocno ale jak sie rozgrzeje w oraniu to tez kopci na niebiesko a silnik ma lekko. Wtryski na wiosne były nowe czy juz by siadły??? ustawione były na 180. olej troszke tez bierze ale zaorałem 20 ha gliny to dobry litr na to bede jeździł :D tylko te kopcenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj