xtomasz1095x

Wszystko o Massey Fergusonie 675

Polecane posty

pczelarz    0

Następny problem do rozwiązania Panowie, mianowicie podnośnik wolno podnosi, pomimo ustawienia pod siedzeniem szybkości  na  + .

Ponad to, gdzie sprawdzić poziom oleju w skrzyni i poziom płynu hydrauliki?

Edytowano przez pczelarz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Poziom płynu hydrauliki??? W tym ciągniku masz wspólny obieg oleju dla przekładni i hydraulik ( dlatego leje się oleje hydrauliczno-przekładniowe ). Miarka powinna znajdować się po prawej stronie od tyłu ciągnika ( pod kabiną ). Jeśli nie możesz namierzyć to zobacz gdzie idzie cięgło od tego pokrętła szybkości reakcji ( co nim kręciłeś na +). Z tej samej pokrywy powinna wychodzić miarka oleju:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pczelarz    0

Super, już znalazłem, wiedziałem z ursusowej instrukcji że z tyłu po prawej, ale nie pomyślałem że może być od dołu, dzięki

P.S.poziom oleju na max, a coś wolno reaguje i drży z z agregatem 2,5m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Jeśli masz w okolicy dobrego mechanika co wie co to przyrządy pomiarowe to podjedź i poproś o pomiar ciśnienia oleju hydraulicznego. Druga sprawa to czy jest różnica na wolnych obrotach i na dużych - jeśli te drgania dzieją się na wyższych obrotach ( na wolnych podnoś wolniej ale płynnie ) to sprawdź filtr oleju hydraulicznego ( w tym MF-ie jest pod spodem w tylnym moście taki dekielek na 3 śruby, jak go odkręcisz to zobaczysz filtr - tylko wcześniej spuść olej:)). Co do tego pomiaru to ciśnienie w gniazdach hydrauliki zewnętrznej nie ma nic wspólnego z ciśnieniem oleju podnośnika ( mechanik będzie wiedział w którym miejscu wykonać pomiar, a jeśli będzie miał problem to poszukaj na forum).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

wymiana filtra nic nie da,pompa do wymiany tak jak u mnie, zrobiłw zasadzie z takim podnoszeniem ze 700 mth ale teraz zimą musze wymienić bo coraz słabiej podnosi a po zgaszeniu ciągnika od razu opuszcza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
silentowy    2

Chciałbym zapytać od czego jest taki mały przełącznik pod dźwigniami od kipra oraz jak się włącza świece płomieniową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

przełącznik czy pokrętło? Pokrętło zapewne od szybkości reakcji podnośnika.

Świecę zapłonową włącza się stacyjką - przed rozruchem ( przytrzymaj tak aby jeszcze nie kręcił i sprawdź czy świeca się rozgrzewa ( można zmierzyć sam prąd na przewodzie ale nie będziesz widział czy świeca poprawnie działa - a być płomień ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
silentowy    2

Ten czarny, nie chodzi mi o te dwa pokrętła tylko o ten co jest jeden 
I jeszcze chciałbym zapytać czy wysuwa się to od mocowania śruby rzymskiej bo wygląda jakby mogło, zaznaczyłem na zdjęciu. 
O i jeszcze prosiłbym żeby ktoś wysłał zdjęcia zaczepu dolnego bo nie mam i trzeba go jakoś na wzór oryginału zrobić.

Bez tytułu.png

sprzedam-massey-ferguson-675-balkow-455689689.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709
Napisano (edytowany)

To pokrętło jest od ustawiania szybkości reakcji podnośnika - właśnie to które zaznaczyłeś.

Mocowanie śruby rzymskiej nie wysuwa się, musisz mieć dłuższą śrubę i sworzeń za mocowaniem zaczepu.

Dolny zaczep masz na ciągniku, właśnie taki jest w oryginale, chyba że chodzi Ci o samą końcówkę wsuwaną w to mocowanie co masz. Zrób zdjęcie niżej bo nie wiem jak jest u Ciebie.

O taki Ci chodzi?

http://inforolnik.pl/product.php?id_product=19274

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
silentowy    2

Dzięki, właśnie o to mi chodziło co wstawiłeś, zmieniałeś kiedyś w nim wałek wom na obroty z 500 na 1000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Zaczep dorobisz bez problemu - odpowiedni płaskownik i parę otworów i kilka spawów.

Nie posiadam takiego ciągnika, napęd wom w tym typie mostu zmienia się poprzez wymianę końcówki wałka wom ( o ile nie ma dźwigni do przełączania ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1456
Napisano (edytowany)

Co będziesz ciągał na dolnej listwie? Jak nic ciężkiego to pasuje listwa od Ursusa C-4011, tylko trzeba na niej dziurę nawiercić w innym miejscu

Edytowano przez MF675ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Ja od 40stki zaczep zalozylem ale wzmacnialem dosc mocno bo sie uginal  z takiego gownolitu byl ale potem to beczkowoz 5000l na nim wisial i nic sie nie dzialo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1456

Mój też był zapobiegawczo wzmocniony, z resztą zdjęcie tyłu MF-a mam w galerii, listwę też jest widać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
silentowy    2

Do sipmy z224 ;p dorobiony zostanie z łapy od podnośnika bodajże od władymirca sąsiada bo znalazłem takową u siebie na zbyciu. Dość twardy materiał bo nie dało się przewiercić wiertłem fi 24 bo się szczerbi, 16 poszło. Ale gazy dały radę :D
Mam pytanie do was chłopaki, używaliście może wałka 1000 obrotów. Bo mam zamiar zakupić do prasy i kosiarki 1,65m, bo jest dość duży naddatek mocy. I się zastanawiam czy nie będzie go dusiło czy też się nie będzie męczył jak będzie jakieś 900-950 obrotów na silniku to na wałku w granicach 550. I jeszcze chciałem zapytać o śrubę rzymską jaką zakupić bo nie mam zamiaru wydawać ponad 400 za oryginalną skoro mogę mieć od ursusa 1224 za 150zł, śruba byłaby do agregatu 3m


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1456

Śruba rzymska pasuje od polskiej ciężkiej serii, więc nie ma sensu przepłacać za "oryginał". Ze zmianą obrotów WOM jest taki problem że żeby go zmienić trzeba spuścić olej przekładniowy (a przynajmniej większość), więc za dużo zachodu, szczególnie że z Z224 na wałku 540 obr/min jest bardzo oszczędny. I kolejny problem- jak wyobrażasz sobie rozruch na takim wałku? Przy 540 przy rozruchu (pierwszym strzale) kosiarki czuć że lekko mnie ma, a co dopiero przy 1000. WOM jest załączany hydraulicznie i nie ma wolnego startu- rusza dość energicznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
silentowy    2

Myślałem że nie trzeba spuszczać oleju, właśnie dlatego pytam czy może ktoś się bawił bo nie chcę zajechać pomy, faktycznie dość mocno rusza. Chyba sobie odpuszczę ten wałek, mówiąc o ciężkiej serii masz na myśli  np 912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1456

Mam śrubę od C385- w 95% przypadków jest wystarczający, jednak zależy jaki będziesz miał agregat- np. Dziekan ma tak skonstruowaną wieżyczkę, że śrubę trzeba bardzo rozkręcić, a np. w starym agregacie UG jest ok. Jeszcze sprawdź jakie masz dolne ramiona- u mnie są z hakami, wzmocnione i przez to prawdopodobnie dłuższe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Ramiona nie mają nic do znaczenia, przynajmniej jak masz oryginał lub tak przerobione. Śruba w MF jest dłuższa i taka powinna być, obecnie nie ma znaczenia do jakiego ciągnika tylko jaka długość, cena nie jest jakaś kosmiczna więc nie ma raczej problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
silentowy    2
Napisano (edytowany)

Właśnie ciekawi mnie długość, skręcony ile ma. Bo do talerzówki podchodzi mi od mtz-ta a do agregatu brakuje

Edytowano przez silentowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Oryginał ma 847mm - jak się nie mylę, przynajmniej do tego typu mostów tyle mają, chodzi o długość max.

Ursus 4512 itp. mają 670-830 mm i taki Ci wystarczy.

Ogólnie MF ma różne długości tej rury, np. 540 mm i 588mm więc i rożne długości łączników centralnych ( śruby rzymskiej ).

MTZ jak dobrze kojarzę ma dużo krótszy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
davidooo    0

Witam, zakupiłem niedawno mf 675 i nie mogę nigdzie znaleźć jaki olej silnikowy zalać :( Będę wdzięczny za pomoc ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Rozumiem, że jest upał i czasami można jakieś głupoty wypisywać ale żeby tak od razu z grubej rury?

Jest cała masa tematów na forum o olejach do tego i tym podobnym ciągnikach.

Masa producentów ze stronami internetowymi na których można dobrać olej - nawet orlen.

Mało tego jest nawet bliźniaczy ciągnik na polskim rynku jakim jest Ursus 4512, 4514, 5312, 5314, itd.

Poszuka, poczytaj i nie pisz że nie możesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
davidooo    0

Widzę że kolega to jakiś strażnik mądrości tego forum  ;P Spędziłem już ładnych parę godzin na przeszukaniu tego forum oraz google i nadal nie wiem konkretnie a interesuje mnie jakich olejów używają posiadacze tych modelów. Poza tym w tytule jest "Wszystko o Massey Ferguson 675" więc nie wydaje mi się żeby moje pytanie było nie na miejscu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj