crazy29

JD 6910 opinie i doświadczenia użytkowników

Polecane posty

crazy29    10

witam i zapraszam użytkowników JD 6910 do podzielenia sie doświadczeniami związanymi z tym modelem.

 

mojego 6910 posiadam drugi sezon i dobrze sie sprawuje.

ostatnio zauważyłem ze przy skręcaniu przedni napęd sie jakby blokował. moze mial ktos takie objawy i wie jaka moze byc tego przyczyna????

czy to coś ze zwolnica koła przedniego czy moze mechanizmu różnicowego w przedniej osi??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Kolega miał też taki problem.Okazało się ze zły olej wlał a kupił go na serwisie.Gdzieś to w necie wyczytał i kupił taki jak polecili w necie i problem ustąpił.A myślał że to zwolnica to rozebrał.Fakt satelity były troszkę wyłupana ale zmienił.Koszt za 4 tryby i łożyska ponad 5 tyś.Problem nie ustąpił.Dopiero po zmianie oleju ustąpił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

olej musi byc taki jaki zalecany bo sie inaczej tarczki sklejają


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Są u kolegi teraz mechanicy i olej powinien być z fuch LS 90.To jest dobry olej do przodu.

On kupił w serwisie i tarczki się skleiły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

u mnie w 6210 zalecany jest olej klasy jdm j20c czyli hy-guard pasuje. słyszałem juz problem ze sklejaniem tarczek przy zlym oleju


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crazy29    10

z tego co piszecie to mozliwe ze trzeba wymienic olej w przednim moscie. ale zwolnice maja oddzielny olej to trzeba wymienic i tu i tu??? ciekawe czy przy przebiegu 6300 godzin moze byc zuzyty jakis tryb w zwolnicy przedniej? chyba malo prawdopodobne i moze faktycznie to tylko olej.

 

te tarczki o ktorych piszecie ze sie sklejaja to sa tarczki od blokady napedu 4x4 w przednim moscie????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

To są tarczki od blokady przodu.Jak się skleją to przód jest zawsze zblokowany i przy skręcie zgrzyta.U kolegi tak patrzyliśmy i doszliśmy że to lewa zwolnica zgrzyta.Po rozebraniu okazało się że tryby były niewiele wyłupane.Mówiłem zęby to zostawił bo wg. mnie nie było sensu wymieniać,ale się uparł i kupił nowe.Po 900 zł, plus łożysko 2 szt na tryb po 200 zł.Po złożeniu dalej zgrzytało.Nic nie zmieniło się.Dopiero bratanek wyczytał w necie o oleju i po zmianie ustąpiło.Ja podejrzewam że te tryby to w Niemczech zostały wyłupane bo nie było żadnych opiłek, ani resztek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crazy29    10

no tak. trzeba zaczac od wymiany oleju w przednim moscie i wtedy sie wszystko wyjasni. miejmy nadzieje ze faktycznie olej nadaje sie do wymiany i tyle. dzieki za rade tomek73!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

przy tym przebiegu jesli chcesz jeszcze popracowac tym ciagnikiem, to wymien wszystkie oleje i to na takie jakie zaleca producent.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Mam pytanie. Jak można podnieść moc w 6910 z 2001 roku i gdzie to można zrobić. Pompa jest sterowana elektrycznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    13

Poszukaj na google jest kilka firm co się zajmuję profesjonalnie tuningem traktorów

W 6910 można podnieść moc o ok 40 KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
trawis7    0

witam koledzy poszukuje do nowo zakupionego 6910 2001 rok z tls instrukcje obsługi. no i mam jeszcze pytanie bo jak kupowałem to się nie świeciła kontrolka a teraz świeci się od tls. i nie działają prędkościomierze. miął ktoś podobny problem???? i jak ktoś może ma to instrukcje do tura Quicke serii7 z elektrycznym joystickiem. bo jest kilka na nim przycisków a nie ma naklejek bo kupowałem używkę z Danii licznik pokazuje 3600godzin i stan jest adekwatny do godzin z turem kosztował mnie stówkę chyba dobrze kupiłem???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crazy29    10

z ta kontrolka i niedzialajacymi zegarami gdzies na AF byl temat musisz poszukac bo zapomialem gdzie to bylo

. instrukcja do tura? bez przesady chyba idzie sie pobawic i wywnioskowac co do czego. co do godzin to codow niema i watpliwe zeby traktor z turem mial tylko tyle. to 360 godz rocznie no ale moze ci sie trafilo. ja mojego kupowqalem jak mial 9 lat i mial na liczniku 6100 godz i bez tura mial tyle nastukane i to autentycznie bo z domu od niemca sam kupowalem a niebyl tojedyny traktor w gospodarstwie. cofnac licznikto nie problem:D a moze napiszesz czy klepsydra na wyswietlaczu przy godzinach mruga?? czy wyswietla sie caly czas?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyza    0

co do zgrzytania to sie zgadzam ja w 6810 miale to samo i po wymianie oleju wszystko ok,a co niby oznacza klepsydra przy motogodzinach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crazy29    10

klepsydra jak mruga to licznik pokazuje drugi raz godziny. czyli ma ponad 10tys godzin najechane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sapacz    0

6910 to kultowy ciągnik jeden z najbardziej udanych modeli całej serii 6000 i bardzo jest ceniony za bezawaryjność i umiejętne z balansowanie pomiędzy zaawansowaną technika i prostotą budowy. To super uniwersalny traktor z lekkim zapasem mocy w swej klasie a ciągnie jak byk do jałoszki..... z powodzeniem można nim pracwać z kosiarka prasą rolującą, opryskiwaczem czy głębosze lub pługiem a i z turem nie jest jak słoń w składzie budowlanym czy jakoś tak...

U nas może nie ale za granica te modele osiągają bardzo wysokie ceny na rynku ciągników używanych a w szczególności gdy jest to wersja S i posiada TLS oraz skrzynie AutoQad 50k.

 

Co do napędu i jego zgrzytania przy skręcaniu to jest to wina oleju lub jego braku w przednim moście co powoduje brak poślizgu pomiędzy tarczami ciernymi blokady dyra z limitowym poślizgiem i nie jest to wina konstrukcyjna!

 

pozdr

Edytowano przez sapacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Johny6910    41

Mam pytanie. Jak można podnieść moc w 6910 z 2001 roku i gdzie to można zrobić. Pompa jest sterowana elektrycznie.

Są firmy zwiekszajace moc, 6910 mozna podciągnąc do 180 km , koszt ok 6 tys. zł. sam zastanawiałem sie nad zwiekszeniem mocy , lecz nie wiem jak z żywotnościa silnika po takim podkręceniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alekk12    4

Witam wszystkich,

 

też miałem problem z przednim mostem, JD 6010 zalany olejem z serwisu HY-GARD - dla mnie ten olej się nie nadaje, po zalaniu przy włączonym napędzie i skręcaniu trzeszczało okrutnie (chyba owe tarczki o których pisano wyżej). Zalano olejem FUSCH AGRIFARM GEAR LS 90  i problem natychmiast ustąpił.

 

dziękuję za powyższe wypowiedzi użytkowników

 

pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
0980909    7

hy gard to olej hydrauliczno-przekladniowy

w moscie i zwolnicach powinien byc tylko przekladniowy, bo przecież tam są tylko tryby

ktos ci dal zly olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł20498
      Witam wszystkich mam taki problem z john deerem 6310 a mianowicie czasem dzieje sie tak ze wrzuce rewers do przodu a ciagnik nie jedzie poruszam troche rewersem albo zgasze ciagnik i odpale wrzuce rewers i ciagnik jedzie. Zadne kontrolki sie nie pala problem jest tylko do przodu  do tylu ciagnik jedzie bez zarzutu dodam ze problemu z uciagiem nie ma dzieje sie to to sporadycznie czasem tez lubi wyrzucic rewers po czym wrzuce i jedzie dalej. Czy jest jakis przekaznik rewersu w tej skrzynce  z bezpiecznikami albo moze to ktoras z cewek ? Gdzie one sie znajduja.? Pozdrawiam
    • Przez Przemektsp
      Dzień  dobry
      Mam problem z moim john-deere 6610 przechodzi sam w tryb diagnostyczny d1a podczas jazdy , zapala sie ,,i,, niebieskie, czerwony i żółty wykrzyknik 
      Nie mam wsadzonego bezpiecznika do diagnostyki
    • Przez Lukas85
      Koledzy mam problem z przyciskami od EHR na błotnikach ciagnika JD 6910. Problem polega na tym że pod błotnikami sa jedynie uciete kable a przycisk dostałem oddzielnie wraz z kawałkiem wiazki. Po lewej stronie jest 8 kabli, natomiast wtyczka w przycisku ma tylko 6. Po prawej stronie jest 6 kabli ktorych kolory odpowiadaja kolorom w uciętej wtyczce ktora dostałem. Podłaczyłem przycisk z prawej strony dopasowujac kolory ale nic nie działa. Zmierzyłem napiecia na przewodach i po przekreceniu kluczyna na 4 z nich jest napiecie. Troche to według mnie nie logiczne bo wydaje mi sie ze napiecie powinno byc tylko na dwoch przewodach. Sam przycisk sprawdziłem i jest na 100% sprawny. Wewnąttrz są dwa mikrostyki z 3 przewodami każdy. Jak dany przycisk nie jest wcisniety styk zwiera dwa przewody. Po nacisnieciu rozwiera jeden z nich i dolacza drugi. Wyglada mi to na kontrole obecnosci lub sprawnosci przycisku na błotniku. 
      Czy ktos moglbym sprawdzic ile ma przewodów i jakie sa kolory we wiazce z lewej strony?
      Czy w tym ciagniku da sie w jakis sposób sprawdzic błędy podnosnika bez podłaczania komputera?
    • Przez Artur312
      Witam.pytanie czy ktoś przerabiał temat z .Skrzynia mechaniczna z rewersem elektrohydraulicznym. Na wstecznym biegu słychać stukanie pod kabiną ale tylko gdy włączony napęd.
      Może ktoś pomoże w tymacie .
    • Przez Joejoe
      Świeci kontrolka nr 1. Nie ma żadnych objawów spadku mocy itp. Pod obciążeniem podczas orki świeci kontrolka nr 9. Czujnik wymieniony, ciśnienie na hydraulice 200bar. 100mtg po wymianie oleju i filtrów oryginał jd
      Jak sprawdzić ciśnienie na skrzyni?
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj