Skocz do zawartości

Zdjęcie

pompa regulacji kierownicy


4 odpowiedzi na ten temat

#1 Share tomgli

tomgli

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 93 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ciechan
  • Zainteresowania:tomasz.g@g.pl

Napisany 13 listopad 2010 - 22:48

pompa regulacji kierownicy jak w temacie, ktos sie do tego dobierał??
Zajrzałem tam ale chyba trzeba wybić sforzen od rączki zeby dostac sie do tłoczka i moze by sie udało uzupełnic płyn.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
pompa regulacji kierownicy Dzisiaj, 10:54
  •  

#2 Share kosti68

kosti68

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 528 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 listopad 2010 - 18:59

pompa regulacji kierownicy Od biedy mozna plyn uzupelnic, ale nawet jesli ci sie to "uda" to regulacja nie bedzie dzialala jak w oryginale. Kiedys sie tym bawilisy ale w tej chwili wymieniamy calosc na nowe.
Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

#3 Share Jarekb20

Jarekb20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 110 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 19 listopad 2010 - 21:59

pompa regulacji kierownicy Jeśli dobrze pamiętam to u góry się wlewa przez odkręconą śrubkę, robiłem to w zeszłym roku.
I jak narazie to działa bez zarzutów (ale jeszcze odpowietrzałem ten mały układ żeby nie było pęcherzyków powietrza).

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
pompa regulacji kierownicy Dzisiaj, 10:54
  •  

#4 Share Turbina

Turbina

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 880 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tuchola

Napisany 29 listopad 2010 - 18:48

pompa regulacji kierownicy Zgadza się, wystarczy dokręcić śrubę wstrzykną najlepiej strzykawką płyn i działa.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
pompa regulacji kierownicy Dzisiaj, 10:54
  •  

#5 Share tomgli

tomgli

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 93 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ciechan
  • Zainteresowania:tomasz.g@g.pl

Napisany 14 grudzień 2010 - 07:58

pompa regulacji kierownicy Trzeba było tak od razu. Ze 2 dni po napisaniu postu zabrałem sieza to. Wybiłem ten sforzeń od rączki , wyjąlem pompkę na wierzch a tam... korek do uzupełnienie oleju. Wlałem olej, delikatnie odpowietrzyłem, podpompowując. Najgorzej było wbić ten sforzeń spowrotem, ale udało się. Teraz działa bez problemu i wkońcu prawe dzwi do czegoś się przydają.

odp z PM dla @favi515

Ja wybiłem ten sforzen 8mm, blizej tłoczka, te dwa sprezyste bedzie ciezko, z tym ze nie ma takiej potrzeby.
Od góry, blizej kolumny kierownicy jest plastikowy korek na 13 czy 14 klucz, bedzie ciezko sie do tego dostac, ale zawsze mozna obciąc lub dospawc jakiś drut do klucza zeby go odkrecic. Potem juz tylko strzykawka i kawalek wezyka. Dolewaj i delikatnie malymi ruchami pompuj. jak przestanie ubywac to coraz wiecej podciagaj dzwignie. Na koniec zakrec i gotowe.
Ja wlałem jakis mineralny, raczej gesty olej.


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy