Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kopcenie C360


844 odpowiedzi na ten temat

#101 Share miszka31

miszka31

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1138 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:siedliszcze koło dubienki
  • Zainteresowania:maszyny rolnicze

Napisany 09 luty 2009 - 18:06

Kopcenie C360 orginalnie niema podkładek pod wtryskami w c 360 i nie powinno tam ich być,ale niektórzy załadają,dobrze ale za jakis czas sprawdzając znowu wtryski wyciągają i zakładają nie sprawdzajac czy stare podladki sa usunięte z głowicy,spotkałem u klijenta trzy podkładki dymił jak ch..... czemu? bo wtryskiwacz był podniesiony wyżej i zamiast rozpylać paliwo w komorze zawirowania a c 360 takową posiada to lał paliwo po ściankach głowicy,jesli ktoś daje te podkładki to jakieś cieniutkie i naj lepiej je wyżarzyć

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kopcenie C360 Dzisiaj, 23:17
  •  

#102 Share adasko987

adasko987

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów

Napisany 09 luty 2009 - 21:23

Kopcenie C360 dym jest czarny i jak daje mu gazu to nawet an wolnych obrotach wywala chmurę dymu jak zdjąłem na chwile przewód od powietrza to silnik był bardziej żwawy ale dymił tak samo.ciśnienie w pompie wtryskowej jest 175atm takie same na wtryskach.wtryski są nowe ale jeszcze je sprawdzę.Dymienie jest pod obciążeniem i na postoju też pod wtryskami mam tylko po jednej cieniutkiej podkładce.Oleju nie bierze.Nie czuć spalonego oleju co w końcu z tym ciągnikiem jest

#103 Share macin87

macin87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1232 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 luty 2009 - 21:36

Kopcenie C360 Kiedyś już to pisałem że mój sąsiad ma mf255 a ja u3512 (w pewnym sensie to samo). Jego ciągnik dymił od nowości a mój do tej pory nie dymi. Uważam na 80% że to zle ustawiona pompa wtryskowa. A jeszcze mój drugi sąsiad ma c-360 i była w remoncie jak teraz wyjeżdza nią w pole z kultywatorem to chmura dymu, a wyobrażdzie sobie jak zapycha z nią prasą krone 120/150 (zasłona dymna :lol: - ciągnik bez kabiny i jak wiatr wieje na kierowce to ja pier.... B) ). Moim zdaniem pompa wtryskowa. A co do tego że zdiołeś przewód od kolektora to nic dziwnego że silnik bardziej żwawy- mniejsze opory ssania

#104 Share karola44

karola44

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 404 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:swietokrzyskie

Napisany 10 luty 2009 - 08:34

Kopcenie C360 adasko w takim przypadku skoro pompa wyregulowana i wryski nie leja tez , a do tego po sciagnieciu weza od filtra lepiej chodzi to nasuwa mi sie jedno stwierdzenie. Moze jest zbyt duza dawka paliwa dawana przez pompe?? Wiesz podaje duzo do garow. Jezeli nie masz jakiejs specjalnej plomby sprobuj mu prtzykrecic z cwiartke obrotu. Jak troszeczke pomoze, to znowu z cwiartke. Ktora srubka i w ktora strone przekrecic to musza koledzy podpowiedziec bo ja nie pamietam zupelnie.

No w sumie z twoich opowiesci musi dzialac, a nie dziala. Jezeli silnik po remoncie, glowice wtryski pompa ok, to zostala jedynie dawka paliwa do sprawdzenia.

#105 Share Jurek12

Jurek12

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 59 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 10 luty 2009 - 12:04

Kopcenie C360 Pisales ze gorzej dymi jak przed remontem, bycmorze olej pobiera przez pierscienie ja zalozyles nowe w uzywane tuleje i bedzie ciezko palil jak slaba komprecha

#106 Share macin87

macin87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1232 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 luty 2009 - 20:54

Kopcenie C360 Przypomniałem sobie troche ze szkoły: jak dymi na czarno to kont wtrysku jest za wcześnie, a jak na niebiesko to za późno

#107 Share Apista

Apista

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 12 luty 2009 - 13:48

Kopcenie C360 o kurde
panewki za mocno ściśnięte, zapłon za późny, zapłon za wczesny, tuleje powinno się wymienić, założyć podkładki pod wtryskiwacze, albo je zdjąć, pompe wyregulować, pompe zregenerować, pompa zbyt przechylona,
no panowie przyczyn nie może być aż tak dużo, a tu widze jeden przez drugiego podają przyczynę, przebieg i skutki

jeśli coś nie gra to po pierwsze trzeba sprawdzić co nie gra, i jaka jest tego przyczyna, a nie od razu z góry zakładać co jest nie tak.
skutek jaki jest? niedomaganie w silniku
przebieg?....
przyczyna?....
trzeba tylko te 2 czynniki odszukać i potem tą przyczynę usunąć

#108 Share macin87

macin87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1232 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 luty 2009 - 14:27

Kopcenie C360 Dobrze powiedzieć sprawdź co nie gra (czasami trudno coś sprawdzić)!!! Może byś coś tak poradził a nie się wymondrzasz. Forumowicze wypowiadają się co według nich może być nie tak (a przeciesz maszyny nie widzą i nie mają jak sprawdzić żeby pomóc) Nikt na af nie jest jasnowidzem. Chyba że ty? To napisz co tam wywróżyłeś z gwiazd.

#109 Share miszka31

miszka31

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1138 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:siedliszcze koło dubienki
  • Zainteresowania:maszyny rolnicze

Napisany 12 luty 2009 - 16:18

Kopcenie C360

o kurde
panewki za mocno ściśnięte, zapłon za późny, zapłon za wczesny, tuleje powinno się wymienić, założyć podkładki pod wtryskiwacze, albo je zdjąć, pompe wyregulować, pompe zregenerować, pompa zbyt przechylona,
no panowie przyczyn nie może być aż tak dużo, a tu widze jeden przez drugiego podają przyczynę, przebieg i skutki

jeśli coś nie gra to po pierwsze trzeba sprawdzić co nie gra, i jaka jest tego przyczyna, a nie od razu z góry zakładać co jest nie tak.
skutek jaki jest? niedomaganie w silniku
przebieg?....
przyczyna?....
trzeba tylko te 2 czynniki odszukać i potem tą przyczynę usunąć


panewki za mocno ściśniete? co ty za pie....... opwiadasz a jak według ciebie mają być dokrę cone?założyć podkładki pod wtryskiwacze,następna bzdura

#110 Share Apista

Apista

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 12 luty 2009 - 17:42

Kopcenie C360 dla Ciebie bzdura, ale tego ja nie wymyśliłem, tylko wyczytałem z tego tematu, chodziło mi o konkretne przykłady

każdy mówi co wg niego jest nie tak, lecz jeden przez drugiego wręcz się obrażając wzajemnie pisząc "pseudomechanicy", "chcesz błysnąć wiedzą a nie masz pojęcia o naprawach"

skoro mam pisać co myślę to piszę:
- sprawdź czy są luzy na zaworach, jeśli są za duże lub ich nie ma, to wyreguluj
- ustawienie pompy jest takie same jak przed remontem? dobrze wypoziomowana pompa również ma wpływ na pracę silnika, przed demontarzem pompy zaznacza się przecinakiem miejsce pompy, aby nie była przechylona ani zbyt mocno do silnika ani od silnika,
- najbardziej prawdopodobne jest złe ustawienie rozrzadu, wystarczy że jest przestawione o 1 ząbek a różnica jest wielka, miałem raz tak przy C-360 efektem było ciągłe wydmuchiwanie uszczelek pod głowicą

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kopcenie C360 Dzisiaj, 23:17
  •  

#111 Share miszka31

miszka31

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1138 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:siedliszcze koło dubienki
  • Zainteresowania:maszyny rolnicze

Napisany 12 luty 2009 - 17:55

Kopcenie C360 to chłopak weźmie poluzuje stopy i pozamiatane,dzięki za takie rady,było odrazu napisać ze niech nie piszą durnot

#112 Share adasko987

adasko987

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów

Napisany 15 luty 2009 - 13:44

Kopcenie C360 rozrząd musi być dobrze bo przed remontem palił w zimę i lato z dotyku mam zalanego płynem.

#113 Share rakos93

rakos93

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów

Napisany 01 marzec 2009 - 19:26

Kopcenie C360 Witam, przeczytałem wasz post, ja mam to samo w zetorze 7011 nowe tuleje pompa po regeneracji, kapitalny remont wału, nie zmieniałem ale robiłem nową dziurę na klin, bo była wyrobiona i po remoncie bardzo dymi, no wiec wyciągaliśmy pompę wtryskową, powiększyliśmy te dziurki na które się pompę mocuje i na maksa do tyłu i zaczął lepiej chodzić, ale jeszcze nie tak jak kiedyś. Ja mówię że ta 60 ma właśnie to samo zobacz jeszcze czy ma siłę czy jest słaba. Ale wiadomo że nie będzie miała takiej siły jak kiedyś bo teraz to wszystko taki szajs robią że szkoda gadać niema jak oryginał lepiej oryginalny silnik zajechać do końca niż go remontować jak jeszcze dobry.

#114 Share bzyku123456

bzyku123456

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 154 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 marzec 2009 - 20:29

Kopcenie C360 Mój 360 jest rok po remoncie i kopci...hmm na niebiesko, kiedy wchodzi na obroty, a potem kiedy równo pracuje już w ogóle nie kopci. Ale to chyba normalne prawda???
3 marca 2010r. ------->> 3 lata na AgroFoto

#115 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7612 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 02 marzec 2009 - 21:02

Kopcenie C360 sprawdz dokładnie wszystkie ustawienia. zbyt puzne wyprzedzenie wtrysku powoduje kopcenie. paliwo zanim zdąży się spalić wylatuje przez komin. a zawory ustaw tak jak przewiduje to fabryka. na zbyt dużym luzie wybija się miejsca stuku dzwigni zaworu i sam zawór. po dłuższej pracy silnika na takich na ustawieniach nie będzie możliwe ustawienie dokładnie zaworów bo wybiją się nierówne rowki. pozatym silnik przez zbyt mało otwarte zawory zle wymienia spaliny na czyste powietrze bo po pierwsze przy dużych luzach opuznia sie otwarcie zaworów a po drugie mimo że różnica jest tylko 0,05 mm to biorąc pod uwagę średnicę grzybka mocno zawęża się przelot.
KPK Kumurun Team

#116 Share rakos93

rakos93

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów

Napisany 02 marzec 2009 - 21:23

Kopcenie C360 ja mówie że to możę być pompa żle ustawiona albo za duży luz na popie na tym trybiku

#117 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7612 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 02 marzec 2009 - 21:26

Kopcenie C360 właśnie dla tego pompą da się kręcić żeby ten luz zniwelować.
KPK Kumurun Team

#118 Share lisu

lisu

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 marzec 2009 - 11:10

Kopcenie C360 [quote name='Tomek18' date='Jan 24 2009, 22:36 ' post='284990']
daj jej pochodzic troche na pusto, moze minie <_<

popieram

#119 Share kombajn

kombajn

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 254 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie/Plock/Radzanowo/JURYSZEWO
  • Zainteresowania:Maszyny ich przeróbki, przebudowy i udoskonalenia :) z pasją buduje konstrukcje od podstaw mam wiele pomysłów za mało czasu i pieniędzy...<br />

Napisany 06 marzec 2009 - 11:56

Kopcenie C360 postanowiłem sie podłączyć z pytaniem, u mnie po remoncie też występuje dymienie i nie pełna w moim odczuciu moc, wszystko było robione prócz pompy (ona 4 lata wczesniej) i tak myślę czy aby silnik mi sie nie dławi bo wziąłem sie za filtr wymieniając wkład złożyłem z 3 różnych jeden. może to przez to, i tu moje pytanie może ktoś zmierzyć podciśnienie w kolektorze 60 sprawnego silnika przy 2tyś
Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kopcenie C360 Dzisiaj, 23:17
  •  

#120 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7612 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 06 marzec 2009 - 15:46

Kopcenie C360 nigdzie nie znajdziesz danych na temat tego jakie ma tam być podciśnienie. zdejmij rurę łączącą kolektor z filtrem i zapal. zobaczysz czy się coś zmieni. poza tym pierścienie też potrzebują czasu na dotarcie się i złapanie szczelności.
KPK Kumurun Team

Podobne tematy ursus c360 c355 c330 c4011 kopcenie ciężkie odpalanie