Polecane posty

waldek617    0

ściągaj głowice i bedziesz widział czy uszczelka pod głowicą czy cylindry po przegrzaniu . mugł pęknąć cylinder lub blok lub w najlepszym wypadku uszczelka pod głowicą nie wytrzymała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ManiakUrsus    8

Czy jest ktoś mi w stanie powiedzieć dlaczego ciągnik ma taki dźwięk i dymi na niebiesko? 2 lata temu był robiony kapitalny remont silnika ale miał problemy z obrotami bo falowały. Zaprowadziłem do mechanika i ciągnik pracuje jeszcze gorzej niż przed remontem oraz dymi na niebiesko. Mechanik rozkłada ręce bo nie wie co jest nie tak. Ja obstawiam, że to wina pompy ale jestem pewny. Czy miał ktoś takie objawy? 

 https://youtu.be/DoYzJIfOyU4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Powodem jest to że wszystko jest w porządku . Ciekawy jestem ile mechanik wziął , bo pewno nie miał co w nim robić .¬¬

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ManiakUrsus    8

Nie jest wszystko w porządku bo ciągnik nie pracuje tak jak trzeba może na załączonym filmie nie słychać tego dobrze ale wiem jaki powinien mieć dźwięk i jaka praca silnika powinna być tylko nie znam przyczyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Niebieski dym to  najczęściej spalany olej, czarny kiepsko spalone paliwo, szary źle ustawiony kąt wtrysku paliwa.  Z racji że to stary ciągnik i nie jeden ma feler nie można się do tego stosować sztywno.  Samemu ustawić zawory,  kąt wtrysku, dać sprawdzić wtryskiwacze bo majątek nie kosztuje. Zdjąć kolektor wydechowy sprawdzić czy wali każdy czy tylko wybrane cylindry. Na bank nikt nie udzieli ci jednoznacznej odpowiedzi.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1119

Ostatnio ciagnik kopci mi na bialo na zimnym.Mozliwe uszkodzenie tulei i woda dostaje się do układu spalania?

Zauważyłem to od wiosny.Zimą ciagnik byl przepalany w mrozy wrzątkiem.Jesienią nie bylo takiego problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marles    32

Panowie mam taki problem z moją 55 zaczęło się od tego że nie mogłem ustawić kąta wtrysku na znaki zapłon był za późny. Myślałem że ktoś przestawił rozrząd ale był dobrze ustawiony na znaki. Jako że koła pośrednie były skończone kupiłem nowe i założyłem. To nie pomogło w ustawieniu kąta to wymieniłem jeszcze ta tuleje z wieloklinem od pompy. W końcu udało się ustawić na znaki ustawiłem sprawdziłem jak idzie i masakra totalna. Więc wziąłem się za wtryski na pierwszym cylindrze lał reszta w sumie ok ciśnienie na 140 bar. Więc chcąc mieć spokój wymieniłem końcówki wszystkie na nowe 58zł sztuka. Ustawione założone i dalej to samo. Teraz moje pytanie czy w 55 były koła zamachowe z 3 kreska do ustawiania czy z 2? 


Nie ma to jak wspomaganie w Ursusie C-360 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

@mf362 A woda ci umyka z układu chłodzenia? 

 

co do @marles w c-355 były 2 kreski w c-4011 miałeś już 3.Maskra totalna ale co się dzieje? Dymi nie idzie nie odpala czy co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marles    32

Własnie odpala na strzała ale jak kosiłem to czarne dymy z rury.większe niż przedtem jak nie był zapłon ustawiony na znaki.I poza tym jest taki dziwny dźwięk twardej pracy przed wymianą wtrysków też tak własnie było. Dodam że wtryski wytrzymały 5 lat i pompa po regeneracji tez tyle ma.

Edytowano przez marles

Nie ma to jak wspomaganie w Ursusie C-360 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Przyśpiesz zapłon,jeśli dalej bd kopcil tak masz pompe ustawioną żeby miał moc.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    6

 Ja mam tak samo, brakuje jakby koła zamachowego paliwo wychodzi dopiero jak znak jest na uchwycie od sprzęgła, i tez jakby za bardzo na czarno kopci  ale ogólnie  mocny jest. Nie zaglądałem do rozrządu. Kat wtrysku wydaje się być za późny, pewnie luzy na rozrządzie.

tzn co trzeba zrobić żeby było jak ma być ?? tak właśnie mi się wydaje ze cos z pompą, paliwem bo tak kopci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marles    32

Pompa była właśnie podkręcona na dawce przy regeneracji 5 lat temu.Tylko ze w tamtym roku jeszcze takich cyrków nie było.Bo problemy zaczęły się przy podgartywaniu ziemniaków paliwo było pól baku a on w trakcie jazdy potrafił zgasnąć i chwilę trzeba było kręcić żeby znów zapalił. Ale wymieniłem zaworek zwrotny na górze pompy i niby spokój.Też po postoju miał problem z odpaleniem trzeba było pompką pomachać.

Edytowano przez marles

Nie ma to jak wspomaganie w Ursusie C-360 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1119
19 godzin temu, Adi96 napisał:

@mf362 A woda ci umyka z układu chłodzenia? 

 

co do @marles w c-355 były 2 kreski w c-4011 miałeś już 3.Maskra totalna ale co się dzieje? Dymi nie idzie nie odpala czy co?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marles    32
8 minut temu, mf362 napisał:

 

Słaby jest i pod obciążeniem na czarno dymi dosyć intensywnie 


Nie ma to jak wspomaganie w Ursusie C-360 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1119
Dnia 3.07.2018 o 20:18, Adi96 napisał:

@mf362 A woda ci umyka z układu chłodzenia? 

 

co do @marles w c-355 były 2 kreski w c-4011 miałeś już 3.Maskra totalna ale co się dzieje? Dymi nie idzie nie odpala czy co?

Adi nie zauważyłem ubytku wody...po rozgrzaniu prauje bez dymu czysciutko

Mam takie pytanie po za tematem nowa pompę wody powinno sie smarowac przed montażem tą kalamitka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

@mf362 Mój też dymi na szaro siwo z początku to normalne.Co do pompy trzeba bo nie wiadomo czy ktoś dał smaru lepiej samemu zadbać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1119
Dnia 4.07.2018 o 15:39, marles napisał:

Słaby jest i pod obciążeniem na czarno dymi dosyć intensywnie 

Od dawna masz te c360?

Podłoga tam jest równa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marles    32
14 godzin temu, mf362 napisał:

Od dawna masz te c360?

Podłoga tam jest równa?

mam ją jakieś 10-12 lat podłoga równa jest w planach a kabina z 362 jest.Dzisiaj dałem pompę do sprawdzenia było ok trochę wyregulował i dalej to samo.Ale powiedział mi że będą głowice do roboty.


Nie ma to jak wspomaganie w Ursusie C-360 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KonradBugaj    2

Panowie orientuje się ktoś czy można do c-360 kupić zestawy z różnymi tłokami. Pytam bo silnik na końcówkach wtrysków THM pracuje lepiej niż na polskich WZM. Jestem zdziwiony 1/3 ceny a silnik Przestał dymić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rasoir    0

Koledzy moi... jakieś pomysły co go boli?

Pali trochę opieszale, trzeba go pokręcić z 10 sekund, jak chwyci to pracuje ładnie, wchodzi na obroty jak głupi, ale przy przegazówce wali sadzami. Przy niższych temperaturach trzeba było kręcić sporo dłużej, bo ok. 30-50 sekund.

Jakieś sugestie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Toż on na wolnych obrotach kopci jak parowóz.    :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A powodów może być co niemiara, , zacznij pompa, wtryski, zawory, potem można myśleć dalej.

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj