Polecane posty

adasko987    0

witam co mam robić z ciągnikiem miał zakładane nowe pierścienie i nowe głowice i teraz bardzo ciężko pali i dymi jeszcze bardziej niż przed remontem co zrobić proszę o szybkie odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    6

zawory zostały odpowiednio ustawione?

tuleje też były zmieniane?


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
and    1

a gdy go gasisz to wal sie zaraz zatrzymuje czy ma jeszcze troche rozpedu? moze za mocno panewki docisnales stopka od korbowodu? :P ale co z dymieniem...


can do

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Goblin    13

Albo gniazda zaworów zostały źle dotarte, albo wręcz wcale. Jest druga opcja sprawdź pompę wtryskową lub zmień jej ustawienie, najprawdopodobniej pompa wtryskowa źle jest ustawiona lub wtryskiwacze są w kiepskim stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginter    0

Nie wiem ale znajomy tez robi takie fuszerki w 330 że zakłada tylko pierścienie i tłoki a tuleje stare i co dwa lata robi to samo więc radze ci zmienić tuleje na nowe i tłoki i pierścienie tez wał do szlifu no chyba że był robiony panewki i odpowiednio wyregulować wtryski

Edit-

Miałem to samo ale z silnikiem z bizona co roku kapitalka w sezon ale przebrała się miarka został oddany do specjalistycznego zakładu gdzie włśnie robiom te silniki i chodzi juz czwarty sezon i nie bierze oleju nie dymi pali na dotyk sam gość który mi go robił przyjechał go pierwszy raz odpalić wyregulował zawory itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adasko987    0

jak go gaszę to ma jeszcze trochę rozpędu zawory docierane w specjalistycznym zakładzie tam gdzie głowice robiłem tuleje są dobre nie było progów był ale tylko na jednej tulei i prawie nie wyczuwalny ale co teraz zrobić z tym silnikiem wał robiony rok temu kapitalna 2 więc nie powinno dymić było trochę luzu an tłokach przez założeniem nowych pierścieni ale po założeniu juz nie tylko ciekawe jak jest teraz nie wiecie ile mogą kosztować same tuleje i pierścienie do nich bo po co mam kupować tłoki tłokom sie nic nie może stać piszecie co mam zrobić bo eni mam siły an ten ciągnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Goblin    13

Powiem tak chcesz mieć spokój na jakieś 6tyś mtg to daj silnik do zakładu za 1 dzień ci kapitalke zrobią i będzie chodził jak lalunia. A nie będzie kosztowała drogo jak wał był po szlifie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adasko987    0

on miał 2 lata temu kapitalkę więc an tym musi jeszcze dużo pochodzić sąsiad zrobił tak samo jak ja i dymu nie ma a u mnie to tak wali ze wstyd wyjeżdżać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Pompa paliwowa na pewno nawala no i rozrząd może być do wymiany chodzi o tryby. Prawdopodobnie ma opóźniony wtrysk.

Ciekawe jak się wkręca na obroty jak już zapali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROL4    5

Ile mtg zrobiłeś-wszystko musi się ułożyć.Nie oddaję silników do remontu w zakładach,bo nie wiadomo co było wymieniane i na jakiej jakości części.Znam dobrych mechaników i robili remont umnie w garażu (aby tylko nie wiało kurzem bo wszystko za szybko może się "dotrzeć"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurek12    1

Tez tak zrobilem na wiosne to olej kapal mi na dach przez tlumik, iprzed zniwami wymienilem calo gore i jest spoko nowe pierscienie nipasujo do starych tulej ,inaczej sie docierajo mowie o c360 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adasko987    0

na postoju to sie zawaliście wkręca na obroty ale mocno dymi a jak już jadę to już nie wkręca sie tak dobrze a jak dodaje gazu to jest chmura dymu nie wiem co jest tryby od rozrządu były zmieniane kiedy był dawany wał do szlifu czyli 2 lata temu pompa paliwowa była zmieniana jeszcze na gwarancji jest na nowych częściach końcówki wtrysków były zmieniane przy okazji zmiany pompy wyregulowane na 175 kto sie zna to wie o co chodzi co mam teraz zrobić już niedługo oranie a tu ciągnik słaby.warsztatom ja nie ufam bo wezmą kase za nowe a może tylko zregenerują napiszcie co robić z tym ciągnikiem mechanik jest zaufany 20lat doświadczenia więc dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomparkiet    1

Mój znajomy miał podobny przypadek silnik nie miał siły i dymił jak zdjął głowicę i wyjął tłok to się okazało że jeden pierścionek przy zakładaniu pękł wymienił go i dopiero silnik chodził jak po remoncie a druga sugestia zapal traktor i przekręć pompą w jedną lub w drugą stronę może to tylko pompa jest żle ustawiona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Ma pytanie czy wymieniałeś wtryskiwacze? a jak tak to czy pod obudowę wtryskiwaczy zakładałeś jakieś uszczelki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adasko987    0

wymieniałem końcówki wtrysków i ustawione zostały poprawnie pod wtryski położyłem specjale podkładki do wtrysków takie miedziane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Kolego może to się wydać dziwne co teraz napiszę ale ostatnio mechanik z warsztatu gdzie robiłem wtryski powiedział mi że nie zakłada się tam żadnych podkładek te które są niby oryginalne pochodzą od Jelcza i tam ich nie powinno być to tylko taka obiegowa tradycja że tam się coś wkłada podobno szczelność jest zapewniona bez żadnych podkładek. Powiedział jeszcze że po założeniu tej podkładki wtryskiwacz idzie do góry i paliwo nie trafia do komory spalania tylko nad tłok to powoduje dymienie i wszystkie problemy z silnikiem łącznie ze spadkiem mocy i grzaniem się silnika. Jak nie boisz się roboty sprawdź wyjmij te podkładki może tak jest naprawdę jak twierdził ten specjalista.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adasko987    0

hej chłopaki dzisiaj zdjąłem głowice i na tłokach nie ma luzu a dwie głowice okazały sie trefne bo szła nimi kompresja czy jak zmienię te dwie głowice to powinno być już normalnie jak myślicie piszcie szybko z ciekawości wyjąłem zawory i okazało sie ze puszczają kompresję bo są okopcone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurek12    1

Sprawdź czy tuleje masz dobrze dobite bo może któraś wystawać i głowica nie pasuje. U mnie tak było, przy wyciąganiu tłoku

lekko wyszła i głowica nie pasowała ale dopatrzyłem się i podobijałem. Uszczelki pod głowice teraz to straszne badziewie ja jeszcze smarowałem je silikonem. Powodzenia!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kposy    1

Witam mam pytanko

Po generalnym remoncie silnika 60 tki zaczela strasznie kopcić.Wtryski sprawdzone ( ładnie rozpylaja przy dobrym ciśnieniu)...zawory ustawione ,.

Wydaje mi sie ze jedyny problem moze tkwić w pompie wtryskowej, chociaż wszystko było ok takze nie wiem co tam sie mogło spierniczyć

Jak myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

Zakładałeś nowe zestawy naprawcze jeżeli tak to muszą się pierścienioe ułożyć

Jak piszą koledzy daj troche "pochodzić" ciągnikowi


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj