Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kopcenie C360


844 odpowiedzi na ten temat

#721 Share coiramc355

coiramc355

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 37 postów

Napisany 21 luty 2016 - 08:59

Kopcenie C360 Pierścienie założyłem nowe, zawory nie mają luzu na prowadnicach więc narazie docieram pierścienie. Jak postoi na 800 obr, to po pewnym czasie daje olejem w kolektor ale jak się jeździ to jest dobrze. Nie mam narazie nic do roboty tym ciągnikiem więc się jeździ, przy łuparce trochę ale tu na tych 800-900 obrotach, tak więc jak dostanie cięższej roboty i nic się nie poprawi to będę się martwił a narazie nic więcej nie dotykam. Te tłoki tylko mnie zastanawiają dlaczego tak były okopcone i to wszystkie jednakowo?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kopcenie C360 Dzisiaj, 23:32
  •  

#722 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2396 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 luty 2016 - 10:56

Kopcenie C360

Na 800 obrotów to nie docieranie.Zakryj chłodnice i rura 1800 obrotów tylko żebyś nie przegrzał musisz pilnować temperatury.15 godzin i w pole z nim tylko bieg niżej nie przekraczać 1800 obrotów.



#723 Share coiramc355

coiramc355

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 37 postów

Napisany 21 luty 2016 - 11:11

Kopcenie C360

Wiem że 800 obr to nie docieranie ale akurat mam robotę na łuparkę a tam nie mogę dać więcej dlatego na 800-900 obr chodzi ale to nie cały czas. Staram się jeździć jak najwięcej mogę. Zacznie się robota w polu to dostanie większego obciążenia.



#724 Share adamek1942

adamek1942

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 176 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 luty 2016 - 13:48

Kopcenie C360

Od czasu do czasu przegazówa żeby się to jako układało, jakie ciśnienie na wolnych obrotach a jakie na wysokich??? oleju oczywiście,  co z ciśnieniem panującym w układzie korbowo tłokowym, a mianowicie jak odma czy ten korek od wlewu oleju ??



#725 Share coiramc355

coiramc355

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 37 postów

Napisany 21 luty 2016 - 14:16

Kopcenie C360

Jak rozgrzany to na 600 obr 3,6 bar, maks 4,5 bar na ciepłym i zimnym. Z odmy dmucha powietrzem, nie jakoś mocno ale czuć jak się rękę przyłoży, dymu nie widać, olejem nie rzuca z odmy.



#726 Share adamek1942

adamek1942

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 176 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 luty 2016 - 14:37

Kopcenie C360

a ten korek jest drożny nie zamyka ciśnienia ??



#727 Share coiramc355

coiramc355

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 37 postów

Napisany 21 luty 2016 - 14:56

Kopcenie C360

Drożny, umyty i przedmuchany. 



#728 Share adamek1942

adamek1942

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 176 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 luty 2016 - 21:14

Kopcenie C360

I olej ubywa co nie ?? ten olej wali w dolot czy wydech ??



#729 Share coiramc355

coiramc355

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 37 postów

Napisany 22 luty 2016 - 21:40

Kopcenie C360 Wydech.

#730 Share bears

bears

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 129 postów

Napisany 27 marzec 2016 - 23:46

Kopcenie C360

Po remoncie bardzo często wyrzuca olej wydechem, jak się dotrze to przestanie.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kopcenie C360 Dzisiaj, 23:32
  •  

#731 Share coiramc355

coiramc355

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 37 postów

Napisany 16 kwiecień 2016 - 19:58

Kopcenie C360 Witam po dłuższej przerwie, ciągnik zrobił 35 mth po wymianie pierścieni a 90 po wymianie tłoków i tulei, i jak narazie problem nie ustąpił, olej dalej bierze, kopci tak samo, jedynie jak się pracuje np na obrotach powyżej 1600 to dymu nie widać żadnego, jak się zatrzymam i postoi z 5 min, to juz wali niebieskim, jade dalej i dym znika, ponownie odkręciłem kolektor i z tych samych 3 cylindrów rzuca olejem. Ile mogą się te pierścienie docierać?

#732 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2396 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 kwiecień 2016 - 12:57

Kopcenie C360

Nie pamiętam czy robiłeś głowice.



#733 Share coiramc355

coiramc355

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 37 postów

Napisany 17 kwiecień 2016 - 13:07

Kopcenie C360 Robiłem, luzu nie ma na prowadnicach. Jeszcze jedna rzecz, z odmy jak się przyłoży rękę to czuć pulsacje powietrza a jak dam gazu to w ogóle nie dmucha, tylko na wolnych obrotach.

#734 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 17 kwiecień 2016 - 13:24

Kopcenie C360

Trochę dużo roboty ale można zamienić głowicę z tą z której nie kopci.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#735 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2396 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 kwiecień 2016 - 14:01

Kopcenie C360

Wygląda jak by były źle zrobione głowice.odkręć kolektor ssący i będziesz widział czy jest sucho w otworach dolotowych.Jak mokro to źle zrobione głowice i olej idzie między zaworem a prowadnicą.



#736 Share coiramc355

coiramc355

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 37 postów

Napisany 17 kwiecień 2016 - 14:03

Kopcenie C360 No ale to z trzech daje olej, więc wątpię czy to wina głowic, zauważyłem ze gdy robiłem na obrotach to oleju mi mniej brało niż tak jak sobie jeżdżę lub coś lekkiego robię. A jest możliwość skrzywienia korbowodów w taki sam sposób i to 4? Oczywiście bez żadnego walenia tłoków w zawory.

#737 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 17 kwiecień 2016 - 14:26

Kopcenie C360

To że przy ciężkiej robocie nie bierze oleju to normalne przy tych silnikach, u mnie też tak było tylko że tuleje były zużyte i pierścienie popękane z racji dużego przebiegu.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#738 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7604 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 17 kwiecień 2016 - 14:32

Kopcenie C360

Przy mniej obciążonym silniku zawsze pomiędzy tłokiem a tuleja przedostanie się na górę więcej oleju. Na obciążonym większe ciśnienie nad tłokiem spycha olej w dół.  I to świadczy o tym że to nie głowice a pierścionki.

Albo dać mu jeszcze czas albo sprawdzić chociaż na najbardziej zaolejonym cylindrze.


KPK Kumurun Team

#739 Share coiramc355

coiramc355

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 37 postów

Napisany 17 kwiecień 2016 - 14:38

Kopcenie C360 No u mnie ogólnie dziwna sytuacja była, silnik był kilkukrotnie przegrzany i brał olej, po rozebraniu próg był lekki i to tylko na jednej stronie tulei, druga była gładka, wszystkie cztery były w taki sam sposób zużyte, gdy rozbierałem ponownie aby sprawdzić pierścienie to nowe tuleje tez miały takie same oznaki pracy, jakby po jednej stronie tłok dotykał tulei a po drugiej była spora przerwa. I teraz nie wiem czy to wina korbowodów czy tak być powinno. Ogólnie wygląda to tak jakby większy nacisk był od strony zaworów i wtrysku.
Co do zaolejenia to wygląda tak jakby pierwszy walił najbardziej, później drugi i trzeci.

Edytowany przez coiramc355, 17 kwiecień 2016 - 14:41.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kopcenie C360 Dzisiaj, 23:32
  •  

#740 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 17 kwiecień 2016 - 14:44

Kopcenie C360

To logiczne bo na pierwszym tłoku jest największe ciśnienie smarowania.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


Podobne tematy ursus c360 c355 c330 c4011 kopcenie ciężkie odpalanie