Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kopcenie C360


844 odpowiedzi na ten temat

#641 Share Karol445

Karol445

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 856 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie

Napisany 21 październik 2015 - 17:26

Kopcenie C360

Ale ja ci nie każę regulowac zaworów przed suwem sprężania tylko w momencie gdy tłok jest na GMP czyli PO suwie spręzania a na początku suwu pracy gdy tłok jest w GMP i następuje wtrysk paliwa, chyba jasno to napisałem. A co do mijanki zaworów to jest w momencie końca suwu wydechu i zaczyna się suw sprężania i biorąc pod uwagę opóźnienia faz rozrządu podane na wykresie to nie jest najlepszy moment na regulację zaworów.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kopcenie C360 Dzisiaj, 08:56
  •  

#642 Share Rasoir

Rasoir

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów

Napisany 21 październik 2015 - 18:24

Kopcenie C360 No i efekt tego ze przyjalem zle wytyczne, czyli ustawianie zaworow w trakcie mijanki jest taki, ze po kilkunastu minutach pracy na kazdym zaworze byl inny luz ;) Od 0,35 do nawet grubo ponad 1,5mm... pomijam fakt ze chyba za slabo dokrecilem. Teraz ustawilem dokladnie na 0,3, mocno podokrecalem i czekam do jutra na wtryski bo dalem do przestawienia na 185.

Gadalem z mechanikiem i mowi ze jak jade z gory bez gazu i po jego dodaniu silnik kopci na niebiesko to winowajca jest glowica a dokladnie zawory, a nie pierscienie. Co o tym sadzicie?

#643 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 690 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 22 październik 2015 - 13:16

Kopcenie C360

Jeżeli ma moc  a kopci to jest winna glowica mechanik ma rację  pewnie po wybijane gniazda zaworowe i luz na trzonkach zaworowych jednym słowem głowica do regenracji



#644 Share Rasoir

Rasoir

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów

Napisany 22 październik 2015 - 13:20

Kopcenie C360 Dzis poskrecalem wszystko do kupy, wtryski 185 atm, zawory idealnie na 0,3mm i pracuje pieknie, wystarczy doslownie chwila i dym znika, jak sie nagrzeje to trzeba sie dobrze wpatrywac zeby zobaczyc dym, na chwile obecna najbardziej kopci jak sie jedzie z gory i delikatnie doda gazu.

Jaki bylby koszt regeneracji glowicy? Bo nowa ok. 470zl.

#645 Share jahooo

jahooo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1763 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Krasnystaw - lubelskie

Napisany 22 październik 2015 - 17:23

Kopcenie C360

Mi za robotę krzyknęli 250 plus części. Sam policz - ojciec zdecydował się na nową.



#646 Share Rasoir

Rasoir

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów

Napisany 23 październik 2015 - 06:23

Kopcenie C360 Jakie powinno byc cisnienie sprezania w 3P? Gdzies wyczytalem ze od 26-30 kg/cm2 ale wole potwierdzic.

Wczoraj sprawdzalem na zimnym silniku to kazdy cylinder ma idealnie 27,5 bar.

#647 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 23 październik 2015 - 08:44

Kopcenie C360

Dzis poskrecalem wszystko do kupy, wtryski 185 atm, zawory idealnie na 0,3mm i pracuje pieknie, wystarczy doslownie chwila i dym znika, jak sie nagrzeje to trzeba sie dobrze wpatrywac zeby zobaczyc dym, na chwile obecna najbardziej kopci jak sie jedzie z gory i delikatnie doda gazu.

Jaki bylby koszt regeneracji glowicy? Bo nowa ok. 470zl.

Tyle, że luz na ssących ma być 0,25mm (oryginalnie powinno być 0,254mm i 0,305mm ale później zaokrąglili to do 0,25 i 0,3).



#648 Share Rasoir

Rasoir

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów

Napisany 23 październik 2015 - 08:45

Kopcenie C360 Rozmawiamy o 3P... juz drugi raz robisz ten sam blad na forum :)

Edytowany przez Rasoir, 23 październik 2015 - 08:47.


#649 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7634 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 23 październik 2015 - 10:35

Kopcenie C360

Tyle, że luz na ssących ma być 0,25mm (oryginalnie powinno być 0,254mm i 0,305mm ale później zaokrąglili to do 0,25 i 0,3).

Zaokrąglili bo fizycznie do mikrona nie jesteś wstanie tego ustawić (tym bardziej w starym silniku gdzie nie jeden ma w konikach dziury wyklepane w dziesiątkach), wartość nie utrzymała by  się długo, tolerancji nie wpływającej na pracę i trwałość silnika jest  przynajmniej 2-3 setki książkowo a w rzeczywistości jeszcze więcej.

W starczych motocyklach ustawiało się z tolerancją do 2 setek a precyzja wykonania, wielkość części, obciążenia czy obroty sugerowały by większą dokładność.

 

Rasior jaki błąd? Jeśli zaokrąglisz liczbę trzycyfrową po przecinku  0,305 i 0,254 do dwucyfrowej to ile ci wyjdzie?

Gdyby miał na myśli zwykłą 60-kę napisał by 0,20 i 0,30 plus/minus 0,02 lub 0,18-0,22 i 0,28-0,32.

 

Ty zrobiłeś błędy..... w pisowni.

Możliwe że ja też.


Edytowany przez seweryn20, 23 październik 2015 - 10:46.

KPK Kumurun Team

#650 Share Rasoir

Rasoir

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów

Napisany 23 październik 2015 - 11:46

Kopcenie C360

Rasior jaki błąd? Jeśli zaokrąglisz liczbę trzycyfrową po przecinku 0,305 i 0,254 do dwucyfrowej to ile ci wyjdzie?


Jaki sens oprocz wprowadzania zametu i metliku w glowie ma ta informacja? Co jest napisane w instrukcji? Mniemam, ze znasz zapisy w niej zawarte? I jest tam napisane ze na zimnym silniku obydwa zawory na 0,3mm a jezeli jest blad to jakos nigdzie nie widzialem poprawki do instrukcji...

Kolega ELEKTROTECHNIK juz raz podal takie wartosci a potem za nie przepraszal, dlatego wytknalem mu blad i wlasnie przez takie wypowiedzi potem ktos ustawia cos zle, bo komus sie "pomylilo", za to Ty wytykasz mi brak ogonkow mimo ze bez problemu potrafisz zrozumiec co napisalem bo pisze zgodnie z zasadami jezyka polskiego ALE bez ogonkow...

Od razu mi sie przypomina jak kiedys zapytalem jak w domowych warunkach ustawic odpowiedni kat wtrysku w C360, a pewien uzytkownik wylozyl mi jak on to ustawia lampa stroboskopowa w swoim warsztacie... domowy sposob po fiksie...

Jezeli to forum jest dla samych fachowcow ktorzy wszystko wiedza to zamknijmy je i rzadajmy przy rejestracji dyplomu studiow technicznych, wtedy bedziemy sie poslugiwali wartosciami luzu zaworowego w starym Perkinsie do 10 miejsc po przecinku...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kopcenie C360 Dzisiaj, 08:56
  •  

#651 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7634 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 23 październik 2015 - 15:40

Kopcenie C360

No mam instrukcję i pisze jak by 0,254 na gorącym i   0,305 na zimnym. 

Jeśli nie rozumiesz o czym napisałem to i mętlik będziesz miał odnośnie zaokrąglenia cyfr, ich wartości bo to nie są wartości jak sugerowałeś mimo posiadania instrukcji ciągnika c-360.

 

I dla sprecyzowania nie wytknąłem ci regulacji. Elektrotechnik pomylił bo oba zawory maja mieć takie same luzy.


KPK Kumurun Team

#652 Share Rasoir

Rasoir

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów

Napisany 23 październik 2015 - 15:50

Kopcenie C360

Tyle, że luz na ssących ma być 0,25mm

Ja to napisalem?

Ja napisalem ze ustawilem obydwa na 0,3mm, a Ty zamiast to potwierdzic i powiedziec ze kolega sie pomylil zaczeles swoje wywody nt zaokraglania liczb po przecinku... nie wiem po co ani na co skoro i tak wyszlo ze "na zimnym" obydwa maja miec 0,3mm...

Wiec nastepnym razem jak chcesz sie pochwalic umiejetnosciami to zastanow sie czy ma to sens i czy Twoj post cos wnosi do tematu oprocz offtopu...

W mojej instrukcji jest 0,25mm na cieplym i 0,3mm na zimnym.

Edytowany przez Rasoir, 23 październik 2015 - 15:54.


#653 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7634 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 23 październik 2015 - 15:59

Kopcenie C360

Po co? Żebyś następnym razem nie wpadł na genialny pomysł i regulował zawory do mikrona.

 

A ja to napisałem? 

 

Nie wytknąłem ci twojego ustawiania tylko kiepskiej dedukcji. Elektrotechnik nie napisał nic o 60-ce, pomylił się z jednym że na gorącym oba mają mieć 0,25 a nie tylko ssący. Tego nie wiedziałeś tylko palnąłeś jakąś bzdurę o 60-ce nie wiadomo na jakiej podstawie. 

Zresztą mało ważne.


KPK Kumurun Team

#654 Share Rasoir

Rasoir

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów

Napisany 23 październik 2015 - 16:32

Kopcenie C360

Po co? Żebyś następnym razem nie wpadł na genialny pomysł i regulował zawory do mikrona.


Niestety ale nie jestem taki genialny jak Ty i nie mam az tak dokladnej wiedzy po przecinku zeby to robic... ale w razie czego zglosze sie do Ciebie zebys mi zaokraglil.


Nie, napisal to ELEKTROTECHNIK, a pomimo to Ty zamiast napisac ze na zimnym obydwa 0,3 a na cieplym 0,25 zaczales truc o jakichs zaokragleniach ktore nikomu tu nic nie dadza. Bo nikt nie ustawia zaworow do trzech miejsc po przecinku.

Po drugie dokladnie wiem ze na cieplym obydwa maja miec 0,25 a na zimnym obydwa 0,3 wiec nie rozumiem dlaczego czepiasz sie mnie mimo ze nie ja napisalem jakoby bylo inaczej...

Tego nie wiedziałeś tylko palnąłeś jakąś bzdurę o 60-ce nie wiadomo na jakiej podstawie.


Nie wiem na jakiej Ty podstawie twierdzisz ze ja mowilem cos o 60-tce? Bo odkad pisze w tym temacie rozmawiam o 3P, a ty mi tu wyskakujesz z 60-tka, przestan nabijac posty i zacznij najpierw spokojnie czytac ze zrozumieniem bo juz chyba wiem skad masz ich prawie 7000... zreszta nie pierwszy raz widze ze wszczynasz takie przepychanki slowne w tematach.

Edytowany przez Rasoir, 23 październik 2015 - 16:35.


#655 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7634 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 23 październik 2015 - 16:49

Kopcenie C360

Rozmawiamy o 3P... juz drugi raz robisz ten sam blad na forum :)

Wyraźnie piszesz że o 3-p chodzi kiedy Elektrotechnik o nim właśnie pisze. Więc jaki inny ciągnik mogłeś mieć na myśli temacie "Kopcenie C-360".

 

A widzisz może da a co napisałem co we wcześniejszym poście. Geniuszy nie brakuje a wręcz się mnożą.

Nie wspominając o tym że jest to jakaś informacja. A że ciebie to nie interesuje... no cóż nie jesteś sam i jak wspomniałeś wcześniej jest to forum a informacja jest odnośnie wartości regulacji zaworów o których jest mowa. Więc w czym problem?

Słów Elektrotechnika nie prostowałem bo dla mnie mimo błędu są one jasne.

I nie czepiam się ciebie ani twojej regulacji, sprostowałem że elektrotechnik nie mówił o żadnym innym ciągniku tylko o 3-p tyle że się pomylił. Czepić się mogę pisowni jak to wspomniałeś ogonków. Jej uczyliśmy się wszyscy a o zaworach nie. Powinieneś pisać jak się należy. A jeśli nie umiesz lub masz to w nosie to świadczy kiepsko o tobie. 

I przestań już dedukować moje słowa. Napis coś w temacie a nie użalaj się nad sobą tym bardziej że żadna krzywda ci się nie stała.


Edytowany przez seweryn20, 23 październik 2015 - 16:50.

KPK Kumurun Team

#656 Share Rasoir

Rasoir

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów

Napisany 23 październik 2015 - 17:10

Kopcenie C360

Wyraźnie piszesz że o 3-p chodzi kiedy Elektrotechnik o nim właśnie pisze. Więc jaki inny ciągnik mogłeś mieć na myśli temacie "Kopcenie C-360".

To który 3P ma takie dane regulacyjne skoro ELEKTROTECHNIK pisze "właśnie" o 3P? A to że Ty wydedukowałeś że ja mówię o C360 to już akurat Twój problem, bo ja nigdzie nie napisałem że dane które podał tyczą sie C360 a nie 3P... tu właśnie widać Twoje umiejętności czytania i tworzenia domysłów... Kręcisz, podjudzasz a potem udajesz niewiniątko...

Na forum o mechanice w ciągnikach zauwazasz i czepiasz się braku ogonków ale o błędzie w danych regulacyjnych nie wspomnisz... o tobie to dopiero dobrze swiadczy... mijasz się z powołaniem chyba.

Edytowany przez Rasoir, 23 październik 2015 - 17:23.


#657 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7634 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 24 październik 2015 - 10:57

Kopcenie C360

Luzy z trzema miejscami po przecinku dotyczą 3-p. Nie trzeba dedukować to wynika z tekstu. Ty wydedukowałeś z tego inny wyimaginowany ciągnik. Jaki pojęcia nie mam. Normalnie człowiek zagadka z ciebie.


KPK Kumurun Team

#658 Share Rasoir

Rasoir

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów

Napisany 24 październik 2015 - 12:35

Kopcenie C360

Nie wiem czy jesteś pijany od wczoraj czy masz ogólny problem z rozumieniem czytanego tekstu ale jeżeli luzy jakie podał ELEKTROTRCHNIK dotyczą 3P i to wynika z tekstu to przypomnę ci jeszcze raz co napisał bo chyba masz dodatkowo problemy z pamięcią:

 

 

 

Tyle, że luz na ssących ma być 0,25mm (oryginalnie powinno być 0,254mm i 0,305mm ale później zaokrąglili to do 0,25 i 0,3).

 

Jak dla mnie (i myślę, że nie jestem tu odosobniony) wynika z tego, że luzy zaworów wynoszą odpowiednio:

 

- ssącego 0,25mm (0,254mm)

- wydechowego 0,3mm (0,305mm)

 

Więc jeżeli to są luzy zaworów w silniku ciągnika C360 3P i z tekstu wynika że to 3P no to gratuluję ci czytania ze zrozumieniem... jak już wcześniej napisałem dla mnie jesteś podjudzaczem i kreatorem swoich "oczywistych" teorii które oczywiste są tylko dla ciebie.

 

 

Nie trzeba dedukować to wynika z tekstu.

 

Z tego tekstu wynika co najwyżej że kolega popełnił błąd (po raz drugi, tylko że w innym temacie od razu się poprawił) albo miał na myśli coś co nie do końca jest zgodne z prawdą, ale jaki ciągnik on miał na myśli to ja już nie spekuluje bo nie jestem takim "kreatywnym" jasnowidzem, żeby przekonanie twierdzić co kto myśli i co kto chciał napisać. Tutaj pole zostawiam tobie bo w tym jesteś dobry.

 

 

Ty wydedukowałeś z tego inny wyimaginowany ciągnik. Jaki pojęcia nie mam.

 

To stwierdzenie potwierdza jedynie że jesteś spekulantem i krętaczem, bo ja nic o żadnym innym ciągniku nie pisałem, cały czas rozmawialiśmy z kolegami o 3P, a nagle ty wyskakujesz z C360 i próbujesz mi wmówić, że jego miałem na myśli poprawiając ELEKTROTECHNIKa...

 

 

Normalnie człowiek zagadka z ciebie.

 

Ja ciebie określać i nazywać nie zamierzam, polecam ci jedynie abyś wykorzystał ładny weekend na odpoczynek, idź się przewietrz, pooddychaj świeżym powietrzem i poukładaj sobie myśli, a potem wróć i jak masz coś do powiedzenia to przede wszystkim zacznij czytać ze zrozumieniem i odpowiadać na fakty i pytania, a nie na swoje spekulacje i domysły...

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dziś zmierzyłem ciśnienie sprężania na ciepłym silniku i o to wyniki:

 

1 - 27,5 bar 

2 - 27,5 bar

3 - 27 bar

 

Na zimnym wszystkie cylindry miały ten sam wynik: 27,5 bar

 

Podejrzany jest dla mnie cylinder 3, bo wg mnie najdłużej nabijał ciśnienie i jest ono najniższe.

 

Wypowie się ktoś co do wyników? Jakie są prawidłowe, bo widziałem już na tym forum że 25 kg/cm2 jest ok, a gdzie indziej że widełki to od 2,7-3,1 MPa?


Edytowany przez Rasoir, 24 październik 2015 - 12:38.


#659 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7634 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 24 październik 2015 - 16:49

Kopcenie C360

1. Nie wypowiadałem się na ten temat i potwierdziłem twoje słowa ze kolega się pomylił. Mam ci to samo napisać jak babie 10 razy żebyś zaskoczył?

2. Nie trzeba dedukować o jaki silnik chodzi bo mimo błędu na początku podał później prawidłowe wymiary  z trzema miejscami po przecinku które są podane w instrukcji 3-P. Tyle że nie określił dla jakiego silnika czy temp. Jego błąd nie mój więc czego chcesz?

3. Dwukrotne przypomnienie że chodzi o 3-P komuś kto o nim pisze świadczy tylko o tym że to ty nie wywnioskowałeś z tekstu NIC. Musisz mieć jasno napisane bo inaczej nie masz pojęcia o co chodzi. Ja jakoś bez problemu zauważyłem że o inny silnik niż 3-P nie chodzi.

4. Powietrza mi nie brakuje. Ty zaś wyglądasz na osobę wyjątkowo wrażliwą. Jeśli z powodu tego co napisałem (do ciebie żadnej aluzji poza ortografią nie miałem) 

czujesz się urażony czy nieszczęśliwy poproś mamę, siostrę, dziewczynę czy żonę niech cię przytuli i pocieszy, wywal flachę czy żuć się pod pociąg. jest mi to obojętne byle byś przestał się użalać nad sobą. Potem przeczytaj jeszcze raz i zastanów kto czyta bez zrozumienia bo z tego co piszesz twierdzisz że zaatakowałem ciebie a to mi zarzucasz (poza ortografią a i to było niczym innym jak odbiciem piłeczki od ciebie.

Tak że świeże powietrze i pociechy sam szukaj.


Edytowany przez seweryn20, 24 październik 2015 - 16:52.

KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kopcenie C360 Dzisiaj, 08:56
  •  

#660 Share Rasoir

Rasoir

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów

Napisany 24 październik 2015 - 17:05

Kopcenie C360 To jeszcze przypomnij geniuszu gdzie, w ktorym poscie napisales ze kolega sie pomylil, bo ja jakos nie widze, a potem sam idz i "żuć sie pod pociag" a ja sobie bede "żuć gumę" polonisto...

Podobne tematy ursus c360 c355 c330 c4011 kopcenie ciężkie odpalanie