Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kopcenie C360


844 odpowiedzi na ten temat

#601 Share piotrek488

piotrek488

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 01 czerwiec 2015 - 20:12

Kopcenie C360 Nasuwając pompę maksymalnie na silnik wtrysk jest przyspieszony. Najlepiej sprawdzić to na znakach w okienku. Jednak wyprzedzając wtrysk dym powinien być czarny. Biały dym i do tego szczypiący w oczy oznacza nie spalone paliwo. Czyli trzeba sprawdzić ciśnienie cylindrów, znając życie nieszczelne zawory.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kopcenie C360 Dzisiaj, 21:13
  •  

#602 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7580 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 02 czerwiec 2015 - 05:18

Kopcenie C360

Przy źle ustawionym kącie wtrysku może kopcić na biało czy raczej szaro nie na czarno. 

Na biało kopci niespalone paliwo ale tylko gdy w silniku nie dochodzi do zapłonu czyli  przy próbie odpalania bez skutku. 

Czarny dym to typowy objaw zbyt dużej ilości paliwa do powietrza przez np, słabą kompresję czy lejące wtryskiwacze.


KPK Kumurun Team

#603 Share Rasoir

Rasoir

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów

Napisany 12 październik 2015 - 14:01

Kopcenie C360

Witajcie,

 

coś boli mojego 3P, ale nie wiem co. Na początek filmik z pracy, silnik po postoju ok. 2 dni, wlana zimna woda i takie oto zjawisko:

 

 

Powiecie zimny jest to kopci... ale po godzinie nie wiele się zmienia... dziś pracował dosłownie 60 minut na wolnych obrotach, na liczniku nabił 0,4 MTG i cały czas to samo, kopci na niebiesko, dym gryzie w oczy i płuca.

 

Co zauważyłem:

 

- odpala bez problemu, akumulator ma może 60Ah

- brak przedmuchów spalin do miski olejowej, wody w oleju, oleju w wodzie itp.

- ciężko się nagrzewa, po całej godzinie pracy temperatura wody wzrosła może o kilka stopni, mogłem spokojnie wsadzić paluchy w chłodnicę i miała jak dla mnie 20-23 st C. (na zewnątrz mimo śniegu ok. 7 st C)

- chyba nie ma termostatu bo przepływ wody jest od razu w górnym przewodzie, nawet jak jest zimny

- wentylator ma 6 łopatek, a 3P powinien mieć chyba 4?

 

 

No i jak dla mnie to on gra jak C330 a nie C360 3P, wydaje się jakby pracował na 2 cylindry:

 

 

Mam w sąsiedztwie 2 Perszingi i wiem jak pracują bez tłumika, mój tak nie pracuje.

 

Co o tym sądzicie? Macie jakieś sugestie co sprawdzić, co zrobić?



#604 Share Andx

Andx

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 20 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kowalewo Pomorskie

Napisany 12 październik 2015 - 14:22

Kopcenie C360 Proponuję do wtryskiwaczy zobaczyć czyli ciśnienie ;)

#605 Share kamil84

kamil84

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 12 październik 2015 - 14:46

Kopcenie C360

tak z filmików to trudno określić na początek zacznij od zaworów  jak go odpalisz to przystaw ucho do filtra powietrza jak będzie rajgolić to trzeba zawory ustawić. jak nie to to wtryski trzeba sprawdzić. może być też wina pierścionków



#606 Share zbyszekbrzuze

zbyszekbrzuze

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1369 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Brzuze/Rypin
  • Zainteresowania:radzieckie ciągniki, mechanika, elektryka

Napisany 12 październik 2015 - 15:32

Kopcenie C360 Koniecznie wtryskiwacze do sprawdzenia. Taka praca i dym świadczy o kiepskim przebiegu spalania. Odpalać będzie dobrze. Po jakimś czasie zacznie przybywać oleju (ropa). Szkoda by było tego silnika.

KPK Kumurun Team
Olej Turdus SHPD do silnika, Lux 10 do hydrauliki
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki, kontakt na PW

Ważne sprawy GG: 33264431 t:724772311


#607 Share jahooo

jahooo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1752 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Krasnystaw - lubelskie

Napisany 12 październik 2015 - 17:03

Kopcenie C360

Zdejmij rurę od filtra i posłuchaj, czy nie prycha w rurę ssawną. Może być wydmuchana uszczelka pod głowicą między cylindrami.



#608 Share Rasoir

Rasoir

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów

Napisany 12 październik 2015 - 17:15

Kopcenie C360

Wyjąłem wtryskiwacze, zakręciłem je na bok i pylą ładnie, wtrysk idzie po kolei zaczynając od chłodnicy. Muszę znaleźć jakiegoś mędrca w okolicy który mi je sprawdzi pod względem ciśnienia bo tutaj może leżeć problem tak?

 

Co do pierścieni to też mogły się chyba zapiec ze względu na to że termostatu brak, odkręciłem pokrywę obudowy i tak jak podejrzewałem było tam pusto, przez co silnik pracuje niedogrzany i zbiera się na nich nagar (bredzę czy dobrze mi się obiło o uszy?)

 

Jeżeli chodzi o zawory to sprawdzę je przy najbliższej okazji, bo dziś już nie zdążyłem.

 

Czyli jakbyśmy mieli usystematyzować to zacząć od wtryskiwaczy i zaworów? A jak zrobię z tym to wtedy myśleć nad uszczelką i pierścieniami?

 

PS. Zapomniałem napisać że jak się nim jedzie w dół i dodaje się gazu to też dymi na niebiesko.


Edytowany przez Rasoir, 12 październik 2015 - 17:39.


#609 Share Mateusz45288

Mateusz45288

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Ełku
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Motoryzacja

Napisany 12 październik 2015 - 17:43

Kopcenie C360

Uszczelki pod głowicą raczej nie wydmuchało :D U nas też tak silnik pracuje i dymi :/



#610 Share Rasoir

Rasoir

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów

Napisany 12 październik 2015 - 18:36

Kopcenie C360 A dymic nie powinien, jak juz pisalem mam w sasiedztwie dwa 3P z przebiegiem 1800 i cos kolo 3000 i nic takiego u nich nie zauwazylem.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kopcenie C360 Dzisiaj, 21:13
  •  

#611 Share Mateusz45288

Mateusz45288

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Ełku
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Motoryzacja

Napisany 12 październik 2015 - 19:27

Kopcenie C360

Wiem,że nie powinien ale u nas już 1200 mth po remoncie i od samego początku kopci :)

Mechanik źle poskładał silnik i takie coś się stało ;/



#612 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 październik 2015 - 19:39

Kopcenie C360

kopcenie to wina tłoków z komorą spalania z czubkiem a do takiej pracy to głowica na pompie zawala sprawę.



#613 Share Rasoir

Rasoir

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów

Napisany 12 październik 2015 - 19:44

Kopcenie C360 Mozesz rozwinac bo nie do konca rozumiem?

Oryginalnie szly chyba tloki ze stozkiem? Widzialem na allegro z THM bez stozka ale nie rozumiem co to ma do rzeczy, Perkins jakiego robilem kiedys mial wlasnie tloki ze stozkiem a nie puscil ani chmurki.

Co do glowicy na pompie to chodzi ci o to ze slychac jakby szedl na dwa gary?

#614 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 676 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 12 październik 2015 - 19:55

Kopcenie C360

Jak nie wtryski to może być pompa paliwowa 


Daj termostat  i niech się dobrze rozgrzeje do 70 stopni  i zobacz wtedy prace na ciepłym



#615 Share Rasoir

Rasoir

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów

Napisany 12 październik 2015 - 19:56

Kopcenie C360 Wtryski sprawdze to sie okaze. Zawory wyreguluje i zobaczymy.

#616 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 październik 2015 - 21:07

Kopcenie C360

Mozesz rozwinac bo nie do konca rozumiem?

Oryginalnie szly chyba tloki ze stozkiem? Widzialem na allegro z THM bez stozka ale nie rozumiem co to ma do rzeczy, Perkins jakiego robilem kiedys mial wlasnie tloki ze stozkiem a nie puscil ani chmurki.

Co do glowicy na pompie to chodzi ci o to ze slychac jakby szedl na dwa gary?

Te ze stożkiem są od MF 235 czy ursus 2812 i różnica jest tylko taka że pompa paliwa daję mniejszą dawkę i nie kopci a do 3p czy MF 255 czy 3512 pompa ma ustawioną większa dawkę paliwa i ana tych stożkowych własnie kopci.Jak robiłem z 15 lat temu pierwszego perkinsa założyłem właśnie te stożkowe i kopcił a przed remontem nie tylko pompa była nie ruszana w czasie remontu.Trzy razy zdejmowałem głowicę i w reszcie zmieniłem tłoki i przestał kopcić.



#617 Share Rasoir

Rasoir

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów

Napisany 13 październik 2015 - 06:06

Kopcenie C360 No ale nie powinien w takim razie kopcic na czarno a nie na niebiesko?

Wymiana tlokow na nowe nie bardzo mi sie usmiecha szczerze mowiac.

#618 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4012 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 13 październik 2015 - 06:47

Kopcenie C360

Jeśli kopci na niebiesko to znaczy że spala się olej,wkrótce zauważysz ubytki oleju na bagnecie.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#619 Share Rasoir

Rasoir

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów

Napisany 13 październik 2015 - 06:50

Kopcenie C360 Widze ze co odpowiedz to nowe teorie.

Czyli co? Pierscienie czy glowica?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kopcenie C360 Dzisiaj, 21:13
  •  

#620 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4012 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 13 październik 2015 - 06:52

Kopcenie C360

Zmierz ciśnienie sprężania na tłokach to się przekonasz.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


Podobne tematy ursus c360 c355 c330 c4011 kopcenie ciężkie odpalanie