Polecane posty

seweryn20    825

No mam instrukcję i pisze jak by 0,254 na gorącym i   0,305 na zimnym. 

Jeśli nie rozumiesz o czym napisałem to i mętlik będziesz miał odnośnie zaokrąglenia cyfr, ich wartości bo to nie są wartości jak sugerowałeś mimo posiadania instrukcji ciągnika c-360.

 

I dla sprecyzowania nie wytknąłem ci regulacji. Elektrotechnik pomylił bo oba zawory maja mieć takie same luzy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rasoir    0

Tyle, że luz na ssących ma być 0,25mm

Ja to napisalem?

 

Ja napisalem ze ustawilem obydwa na 0,3mm, a Ty zamiast to potwierdzic i powiedziec ze kolega sie pomylil zaczeles swoje wywody nt zaokraglania liczb po przecinku... nie wiem po co ani na co skoro i tak wyszlo ze "na zimnym" obydwa maja miec 0,3mm...

 

Wiec nastepnym razem jak chcesz sie pochwalic umiejetnosciami to zastanow sie czy ma to sens i czy Twoj post cos wnosi do tematu oprocz offtopu...

 

W mojej instrukcji jest 0,25mm na cieplym i 0,3mm na zimnym.

Edytowano przez Rasoir

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Po co? Żebyś następnym razem nie wpadł na genialny pomysł i regulował zawory do mikrona.

 

A ja to napisałem? 

 

Nie wytknąłem ci twojego ustawiania tylko kiepskiej dedukcji. Elektrotechnik nie napisał nic o 60-ce, pomylił się z jednym że na gorącym oba mają mieć 0,25 a nie tylko ssący. Tego nie wiedziałeś tylko palnąłeś jakąś bzdurę o 60-ce nie wiadomo na jakiej podstawie. 

Zresztą mało ważne.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rasoir    0

Po co? Żebyś następnym razem nie wpadł na genialny pomysł i regulował zawory do mikrona.

Niestety ale nie jestem taki genialny jak Ty i nie mam az tak dokladnej wiedzy po przecinku zeby to robic... ale w razie czego zglosze sie do Ciebie zebys mi zaokraglil.

 

 

Nie, napisal to ELEKTROTECHNIK, a pomimo to Ty zamiast napisac ze na zimnym obydwa 0,3 a na cieplym 0,25 zaczales truc o jakichs zaokragleniach ktore nikomu tu nic nie dadza. Bo nikt nie ustawia zaworow do trzech miejsc po przecinku.

 

Po drugie dokladnie wiem ze na cieplym obydwa maja miec 0,25 a na zimnym obydwa 0,3 wiec nie rozumiem dlaczego czepiasz sie mnie mimo ze nie ja napisalem jakoby bylo inaczej...

 

Tego nie wiedziałeś tylko palnąłeś jakąś bzdurę o 60-ce nie wiadomo na jakiej podstawie.

Nie wiem na jakiej Ty podstawie twierdzisz ze ja mowilem cos o 60-tce? Bo odkad pisze w tym temacie rozmawiam o 3P, a ty mi tu wyskakujesz z 60-tka, przestan nabijac posty i zacznij najpierw spokojnie czytac ze zrozumieniem bo juz chyba wiem skad masz ich prawie 7000... zreszta nie pierwszy raz widze ze wszczynasz takie przepychanki slowne w tematach.

Edytowano przez Rasoir

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Rozmawiamy o 3P... juz drugi raz robisz ten sam blad na forum :)

Wyraźnie piszesz że o 3-p chodzi kiedy Elektrotechnik o nim właśnie pisze. Więc jaki inny ciągnik mogłeś mieć na myśli temacie "Kopcenie C-360".

 

A widzisz może da a co napisałem co we wcześniejszym poście. Geniuszy nie brakuje a wręcz się mnożą.

Nie wspominając o tym że jest to jakaś informacja. A że ciebie to nie interesuje... no cóż nie jesteś sam i jak wspomniałeś wcześniej jest to forum a informacja jest odnośnie wartości regulacji zaworów o których jest mowa. Więc w czym problem?

Słów Elektrotechnika nie prostowałem bo dla mnie mimo błędu są one jasne.

I nie czepiam się ciebie ani twojej regulacji, sprostowałem że elektrotechnik nie mówił o żadnym innym ciągniku tylko o 3-p tyle że się pomylił. Czepić się mogę pisowni jak to wspomniałeś ogonków. Jej uczyliśmy się wszyscy a o zaworach nie. Powinieneś pisać jak się należy. A jeśli nie umiesz lub masz to w nosie to świadczy kiepsko o tobie. 

I przestań już dedukować moje słowa. Napis coś w temacie a nie użalaj się nad sobą tym bardziej że żadna krzywda ci się nie stała.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rasoir    0

Wyraźnie piszesz że o 3-p chodzi kiedy Elektrotechnik o nim właśnie pisze. Więc jaki inny ciągnik mogłeś mieć na myśli temacie "Kopcenie C-360".

To który 3P ma takie dane regulacyjne skoro ELEKTROTECHNIK pisze "właśnie" o 3P? A to że Ty wydedukowałeś że ja mówię o C360 to już akurat Twój problem, bo ja nigdzie nie napisałem że dane które podał tyczą sie C360 a nie 3P... tu właśnie widać Twoje umiejętności czytania i tworzenia domysłów... Kręcisz, podjudzasz a potem udajesz niewiniątko...

 

Na forum o mechanice w ciągnikach zauwazasz i czepiasz się braku ogonków ale o błędzie w danych regulacyjnych nie wspomnisz... o tobie to dopiero dobrze swiadczy... mijasz się z powołaniem chyba.

Edytowano przez Rasoir

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Luzy z trzema miejscami po przecinku dotyczą 3-p. Nie trzeba dedukować to wynika z tekstu. Ty wydedukowałeś z tego inny wyimaginowany ciągnik. Jaki pojęcia nie mam. Normalnie człowiek zagadka z ciebie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rasoir    0

Nie wiem czy jesteś pijany od wczoraj czy masz ogólny problem z rozumieniem czytanego tekstu ale jeżeli luzy jakie podał ELEKTROTRCHNIK dotyczą 3P i to wynika z tekstu to przypomnę ci jeszcze raz co napisał bo chyba masz dodatkowo problemy z pamięcią:

 

 

 

Tyle, że luz na ssących ma być 0,25mm (oryginalnie powinno być 0,254mm i 0,305mm ale później zaokrąglili to do 0,25 i 0,3).

 

Jak dla mnie (i myślę, że nie jestem tu odosobniony) wynika z tego, że luzy zaworów wynoszą odpowiednio:

 

- ssącego 0,25mm (0,254mm)

- wydechowego 0,3mm (0,305mm)

 

Więc jeżeli to są luzy zaworów w silniku ciągnika C360 3P i z tekstu wynika że to 3P no to gratuluję ci czytania ze zrozumieniem... jak już wcześniej napisałem dla mnie jesteś podjudzaczem i kreatorem swoich "oczywistych" teorii które oczywiste są tylko dla ciebie.

 

 

 

 

Nie trzeba dedukować to wynika z tekstu.

 

Z tego tekstu wynika co najwyżej że kolega popełnił błąd (po raz drugi, tylko że w innym temacie od razu się poprawił) albo miał na myśli coś co nie do końca jest zgodne z prawdą, ale jaki ciągnik on miał na myśli to ja już nie spekuluje bo nie jestem takim "kreatywnym" jasnowidzem, żeby przekonanie twierdzić co kto myśli i co kto chciał napisać. Tutaj pole zostawiam tobie bo w tym jesteś dobry.

 

 

 

 

Ty wydedukowałeś z tego inny wyimaginowany ciągnik. Jaki pojęcia nie mam.

 

To stwierdzenie potwierdza jedynie że jesteś spekulantem i krętaczem, bo ja nic o żadnym innym ciągniku nie pisałem, cały czas rozmawialiśmy z kolegami o 3P, a nagle ty wyskakujesz z C360 i próbujesz mi wmówić, że jego miałem na myśli poprawiając ELEKTROTECHNIKa...

 

 

 

 

Normalnie człowiek zagadka z ciebie.

 

Ja ciebie określać i nazywać nie zamierzam, polecam ci jedynie abyś wykorzystał ładny weekend na odpoczynek, idź się przewietrz, pooddychaj świeżym powietrzem i poukładaj sobie myśli, a potem wróć i jak masz coś do powiedzenia to przede wszystkim zacznij czytać ze zrozumieniem i odpowiadać na fakty i pytania, a nie na swoje spekulacje i domysły...

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dziś zmierzyłem ciśnienie sprężania na ciepłym silniku i o to wyniki:

 

1 - 27,5 bar 

2 - 27,5 bar

3 - 27 bar

 

Na zimnym wszystkie cylindry miały ten sam wynik: 27,5 bar

 

Podejrzany jest dla mnie cylinder 3, bo wg mnie najdłużej nabijał ciśnienie i jest ono najniższe.

 

Wypowie się ktoś co do wyników? Jakie są prawidłowe, bo widziałem już na tym forum że 25 kg/cm2 jest ok, a gdzie indziej że widełki to od 2,7-3,1 MPa?

Edytowano przez Rasoir

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

1. Nie wypowiadałem się na ten temat i potwierdziłem twoje słowa ze kolega się pomylił. Mam ci to samo napisać jak babie 10 razy żebyś zaskoczył?

2. Nie trzeba dedukować o jaki silnik chodzi bo mimo błędu na początku podał później prawidłowe wymiary  z trzema miejscami po przecinku które są podane w instrukcji 3-P. Tyle że nie określił dla jakiego silnika czy temp. Jego błąd nie mój więc czego chcesz?

3. Dwukrotne przypomnienie że chodzi o 3-P komuś kto o nim pisze świadczy tylko o tym że to ty nie wywnioskowałeś z tekstu NIC. Musisz mieć jasno napisane bo inaczej nie masz pojęcia o co chodzi. Ja jakoś bez problemu zauważyłem że o inny silnik niż 3-P nie chodzi.

4. Powietrza mi nie brakuje. Ty zaś wyglądasz na osobę wyjątkowo wrażliwą. Jeśli z powodu tego co napisałem (do ciebie żadnej aluzji poza ortografią nie miałem) 

czujesz się urażony czy nieszczęśliwy poproś mamę, siostrę, dziewczynę czy żonę niech cię przytuli i pocieszy, wywal flachę czy żuć się pod pociąg. jest mi to obojętne byle byś przestał się użalać nad sobą. Potem przeczytaj jeszcze raz i zastanów kto czyta bez zrozumienia bo z tego co piszesz twierdzisz że zaatakowałem ciebie a to mi zarzucasz (poza ortografią a i to było niczym innym jak odbiciem piłeczki od ciebie.

Tak że świeże powietrze i pociechy sam szukaj.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rasoir    0

To jeszcze przypomnij geniuszu gdzie, w ktorym poscie napisales ze kolega sie pomylil, bo ja jakos nie widze, a potem sam idz i "żuć sie pod pociag" a ja sobie bede "żuć gumę" polonisto...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Post 651, 653, 655. 

Mało tego mówiąc to potwierdziłem TWOJE słowa (rozum to jako przyznałem ci racę) a ty ledwo kilka postów dalej mimo możliwości ponownego przeczytania nie wiesz czy o napisałem. Kto nie rozumie co czyta? 

 

Jeśli cie to uspokoi to TAK MASZ CAŁKOWITĄ RACJĘ.  

I dajmy temu spokój bo szkoda mojego czasu na użeranie się z tobą.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rasoir    0

Daruj juz sobie...

Ponawiam pytanie:

Dziś zmierzyłem ciśnienie sprężania na ciepłym silniku i o to wyniki:

1 - 27,5 bar
2 - 27,5 bar
3 - 27 bar

Na zimnym wszystkie cylindry miały ten sam wynik: 27,5 bar

Podejrzany jest dla mnie cylinder 3, bo wg mnie najdłużej nabijał ciśnienie i jest ono najniższe.

Wypowie się ktoś co do wyników? Jakie są prawidłowe, bo widziałem już na tym forum że 25 kg/cm2 jest ok, a gdzie indziej że widełki to od 2,7-3,1 MPa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9192

Nie wiem, czemu się spieracie o to trzecie miejsce po przecinku, skoro po przeliczeniu z cali na mm tak właśnie będzie, a nie ma to znaczenia w ustawianiu "w boju", bo dokładność, jaką można uzyskać sposobem domowym zazwyczaj nie przekracza 0,05mm, i to na nie wyrobionych konikach.

Różnica 0,5 bara jest do przyjęcia. Może być lekko podpalony zawór, słabsza sprężyna czy lekko podpalona uszczelka głowicy. Zauważ, że nie jest to nowy silnik. U mnie 3p poddymia lekko na niebiesko już z 10 lat i nie ma to jakiegoś bardzo negatywnego wpływu na eksploatację. Zużycie oleju minimalne (więcej smarka przez uszczelniacz wału z przodu niż bierze sam silnik), spalanie jakoś mierzalnie nie wzrosło. Jak coś działa, to nie dotykaj. Jeśli zużycie oleju będzie np 0,5 czy 1l na dzień ciężkiej pracy, to znaczy że coś już nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie masz się czym przejmować. Za wartość mieszczącą się w normach uznaje się  różnice nie większe niż 10% od cylindra z najwyższym pomiarem.

Możesz sprawdzić co ponosi winę. Zalej ten cylinder olejem tak by dostał się tylko na pierścienie i zmierz ciśnienie jeszcze raz. Jeśli wzrośnie to winę ponoszą pierścienie a jeśli nie winna jest góra silnika.

Ogólnie to trzeci cylinder który w wielu silnikach lubi być niedochłodzony. A to już wiadomo z czym się wiąże.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Ciśnienie sprężania masz dobre,minimum to 22 wtedy nadaje się silnik do remontu.

Po przeczytaniu postów myślę że szukasz "dziury w całym".

To jest ciągnik starej generacji i musi kopcić,normy Euro-2 z niego nie zrobisz.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rasoir    0

Czyli 22 bar to jest minimalne ciśnienie dla tego silnika?

Zastanawiam się nad tą próbą olejową o której pisze seweryn20, ale chyba dam sobie spokój rzeczywiście. Na tą chwilę jest sto razy lepiej niż w chwili jak pisałem pierwszego posta. Wystarczy dłuższa przegazówa i dymka nie znać. Także w tym temacie dzięki za pomoc, o innych problemach będę ew. informować :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Szukałem in formacji ile powinno w silnikach perka ogólnie wynosić ale nic nie znalazłem.

Można to teoretycznie wyliczyć  ze stopnia sprężania ale rozbieżność jest ogromna. 

Stopień sprężania razy 0,17-0,21 równa się ciśnienie sprężania.

Myślę że nie masz się czym przejmować.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rasoir    0

No z tego wzoru jak liczyłem to wyszło z tego co pamiętam 34,6 MPa. Dla C360 jest w danych 26-30 kg/cm2, a ze wzoru wychodzi coś innego.

W temacie kopcenia już odpuszczam bo poprawa jest ogromna. Ale nie ukrywam że zakres tego ciśnienia mnie ciekawi.

Teraz się zastanawiam nad ciśnieniem oleju bo na ciepłym przy 2300 obr/min jest 2,5 bar. Zaś przy 700 obr/min jest 1,6 bar. Niby zgodnie z instrukcją ale to już chyba dolna granica?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wzór jest ogólny i pewnie temu takie rozbieżności bo silniki z pośrednim wtryskiem paliwa mają większy stopień sprężania a tym samym i ciśnienie dochodzące w niektórych  do ponad 50 bar. 

Co do oleju faktycznie ma na razie mieścisz się idealnie w normie jak na wysokich tak wolnych obrotach. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 witam  mam  chyba nie mały problem w ursusie 360 3p 88 r od nowośc iu nas i ngdy nic nie robione z silnikiem i pompą czy sprzegłem  sa jeszcze orginalne plomby  wtryski nic nie ustawiane nigdy  tylko filtry  i oleje na bierząco  wymieniane  i chamulce cos ustawiane i belka z przdodu  tyle pamietam    około 500 zł wsadzone do niego  za 27 lat      około 5 tys  motogodz ma na teraz  i problem  jest taki ze jak jest pod obciązeniem typu rożutnik  lub jak sie  na 5 biegu jedzie  i czuć że juz ma ciężko  to wtedy zaczyna  dymić na biało  w okolicach  pompy wody tam gdzies na dole trudno  wypatrzec    bo wiatrak rozpyla ten dym a jest go sporo z daleka wyglada jak by sie palił :) nie jestem mechanikiem  ani sie na tym nie zmam  ale co moze być jaka przyczyna    moze juz się jakis remont  silnika szykuje  pobiera  oleju juz doś sporo  jakie sa ceny takich remontów na co czy wał trzeba   z góry dzieki za odpowiedzi pozdro :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1232    0

kolego dymi z odmy i pewnie ma przedmuchy do silnika odkreć korek wlewu oleju i zobaczy czy też dymi. skoro pobiera olej to silnik do kapitalnego remontu, a co do kosztów to zależy od ceny i co zarazem idzie jakości cześci. i tak długo wytrzymał skoro 27 lat pracował i nie dokładałeś nic prawie a teraz do dołożysz raz a porządnie nie wiem czy w 4tys sie zmieścisz zależy od stanu wału czy wyjdzie szlif bo jak nie to trzeba nowy a to juz około 1,5 tys wiecej najlepiej zrobić wszystko razem i mieć spokój na kilka nastepnych lat

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek2000    8

Mi w C330  też tak dymił z odmy  i z okienka tam gdzie jest sprzęgło  wyglądało to jak by się palił  ale to była chyba para wodna bez zapachu. Stwierdzenie było na uszczelkę pod głowicą i to była prawda , zostały resztki jej  a po wymianie wszystko wróciło do normy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Stawiałbym na wydmuchnięta uszczelką  bo to wygląda na to że płyn się dostaje do komory spalania.Odkręć korek wlewu oleju podczas pracy i zobacz czy pluje olejem jeżeli tak to wina pieścieni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coiramc355    0

Witam, mam mały problem. W mojej 60 wymieniane były zestawy naprawcze, głowice były regenerowane, wtryski sprawdzone i ustawione, pompa po regeneracji. Silnik ma po remoncie 38 mth robione było nim to co trzeba było czyli trochę orki, kultywator, siew, wypady do lasu,ale wszystko z głową i bez przeciążania. Problem polega na tym że silnik dymi na niebiesko, najbardziej jak zimny, czuć olej, jak rozgrzany praktycznie w ogóle. Czy to jeszcze się dociera czy mam się martwić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj