Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kopcenie C360


844 odpowiedzi na ten temat

#421 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7585 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 04 grudzień 2012 - 14:57

Kopcenie C360 Hmmmm. To problem. A sprawdzałeś kompresję? Może ucieka część powietrza pod tłok lub zaworami. I z jego braku niedopala. Chociaż według mnie powinien wtedy kopcić bardziej na ciemno. Zbyt duża dawka paliwa to też raczej czarny dym.
zawory ustawić i początek kąta wtrysku sprawdzić.
KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kopcenie C360 Dzisiaj, 01:33
  •  

#422 Share Tom1988p

Tom1988p

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 35 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LHR
  • Zainteresowania:.
    Szczęśliwy posiadacz C-360;
    Elektronika;
    Mechanika;

Napisany 04 grudzień 2012 - 15:13

Kopcenie C360 Zawory ustawiane, dawka paliwa ustawiana była u pompiarza, fakt kompresja nie mierzona. Nie mam czym zmierzyć u siebie. A z zapłonem to by raczej robił cuda na reście. A na innych przy styałych obrotach dymku nie zobaczysz.

Jeszcze jedno. Rozgrzeje się to na wolnych obrotach przestaje dymić na biało. Pracuje jak reszta.

#423 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7585 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 04 grudzień 2012 - 15:27

Kopcenie C360 To postawił bym na wodę w cylindrze po postoju. Uniemożliwia spalenie paliwa jak silnik jest zimny. Poszukaj objawów wydmuchania uszczelki. Albo zagrzej silnik tak żeby pracował czysto zgaś, spuść wodę. Odpal na drugi dzień i zobaczysz czy będzie zmiana.
KPK Kumurun Team

#424 Share Tom1988p

Tom1988p

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 35 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LHR
  • Zainteresowania:.
    Szczęśliwy posiadacz C-360;
    Elektronika;
    Mechanika;

Napisany 04 grudzień 2012 - 15:47

Kopcenie C360 Chodzi o to ze tam wody nie ma. Co zimny to tak dymi, rozgrzeje sie i przestaje.
Uszczelka tez nie ma przedmuchu.
Badanie ciśnienia powinno coś powiedzieć.

#425 Share locke

locke

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2360 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,mechanika,elektryka,elektronika

Napisany 04 grudzień 2012 - 17:05

Kopcenie C360 A jak zimny jest to zawsze będzie tak dymić.Po rozgrzaniu będzie ustępować.
Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

#426 Share POL1

POL1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KOL

Napisany 04 grudzień 2012 - 17:10

Kopcenie C360

cd. dymienia...

http://www.youtube.com/watch?v=e115IZiqV78&feature=youtu.be

Pierwsza i ostatnia dymi, w pierwszej jest mokro w ostatniej sucho, w srodkowych srednio sucho. Co o tym sądzicie dodam że pierwszy raz naprawiam silnik :) kiedyś ten pierwszy raz musi być :P

GoRAL1 WTF? coś się nie podoba?


a u mnie takie cuda były.Wymieniłem zestaw i jest OK.O kopcenia.


Edytowany przez POL1, 04 grudzień 2012 - 17:20.


#427 Share Tom1988p

Tom1988p

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 35 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LHR
  • Zainteresowania:.
    Szczęśliwy posiadacz C-360;
    Elektronika;
    Mechanika;

Napisany 04 grudzień 2012 - 19:58

Kopcenie C360 @locke to do mnie czy kołomnie? Z resztą wypowiedz taka wyrwana z podziemia (jak jest sprawny to nie bedzie dymić).

@pol1 jaki zestaw?

Edytowany przez Tom1988p, 04 grudzień 2012 - 19:59.


#428 Share POL1

POL1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KOL

Napisany 04 grudzień 2012 - 20:32

Kopcenie C360 Mahle.
Ogólnie teraz Mahle to porażka , drugi THM.

#429 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 grudzień 2012 - 20:37

Kopcenie C360 W tej 330 to raczej prowadnice

#430 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2075 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 04 grudzień 2012 - 20:48

Kopcenie C360 Jakie prowadnice, jak pisze że wymienił zestaw na nowy i jest ok

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kopcenie C360 Dzisiaj, 01:33
  •  

#431 Share POL1

POL1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KOL

Napisany 05 grudzień 2012 - 15:01

Kopcenie C360

W tej 330 to raczej prowadnice

taaaaaaaa , na prowadnicach był minimalny luz taki jak ma być , po za tym głowica ma 6 lat oryginał URSUS .
A tak wygladał tłok po wujęciu. To i tak jest wytarty bo był cały sasmarkany w oleju od góry.
Dodany obrazek

Edytowany przez POL1, 05 grudzień 2012 - 15:02.


#432 Share misiek38

misiek38

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 190 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 marzec 2013 - 20:49

Kopcenie C360 a ja mam pytanie dla znawców
czy przy wymianie tulei i tłoków na zetorowskie trzeba zmienić ustawienie na kołach zębatych rozrządu przed remontem palił jako tako a przy nowych kompletach nie ma szans muszę pompę przechylić na max górę w stronę koła
jutro jadę po inną pompę do bobrowa bo wtej jedna sekcja szwankuje i 360 "rechocze" jak karmiąca locha

#433 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 marzec 2013 - 22:11

Kopcenie C360 A jaki cel zmiany ustawienia rozrządu? Nie trzeba.
Skoro widzisz problemy z pompą wtryskową to od niej zacznij, widać coś nie domaga. Potem ustaw początek kąta wtrysku i liczmy, że to była tylko ona winna.

Edit:
Poprawiam literówkę.

Edytowany przez mtracz, 26 wrzesień 2013 - 21:11.


#434 Share misiek38

misiek38

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 190 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 marzec 2013 - 07:34

Kopcenie C360 czytałem gdzieś na agrofoto o tym ale nie zaznaczyłem strony
są mniejsze komory spalania
no ale się okaże

#435 Share Dzikizetor

Dzikizetor

    Użytkownik

  • V.I.P.
  • rank
  • 93 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 marzec 2013 - 10:06

Kopcenie C360

Qrcze ja mam taki problem z kopceniem.Wiec jak jechałem na 4 biegu pieknie ładnie.Dodałem gazu,wycisnołem sprzegło i 5.Za chwile usłyszałem taki głos jak by traktor c-330 sie zrobił.Zaczoł strasznie kopcic a do tego słabo wchodzi w obroty co to za przyczyna???Jeszcze wymienili mi rozpylacze na nowe bo lały.Ale założyłem nowe i to samo???Pomocy !!!!!!!!!!!!!!!!

Zapomniałem dodać że to C-360 a no i jak stoi na malutkich obrotach to nie zgasnie super chodzi a jak raptownie dodam gazu to noromalnie dusi sie spalinami Dodany obrazek i kopci że hoho


zawory ustaw, u mnie też po wymianie uszczelki pod głowicą tak było, wtryski dobrze rozpylały zawór się nie domykał i chodził jak c-330

Odpowiadasz na kilkuletnie posty, w dodatku z błędami !!!! +1 punkt ostrzeżeń za nabijanie postów!!!!

Edytowany przez MAT912, 14 marzec 2013 - 10:55.


#436 Share ppoki

ppoki

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 maj 2013 - 21:20

Kopcenie C360 Witam, tak na szybkiego chciałem zapytać:D bo przeczytanie tych wszystkich stron to niezła lektura. No więc w mojej c 360 robiłem remont silnika, wszystko nowe na oryginalnych częściach, oprócz pompy wtryskowej. Zaraz po remoncie kopcił na niebiesko, ale z biegiem motogodzin dymu było coraz mniej, ale teraz jest już 60 mth od remontu i dalej dymi na niebiesko, im cieplejszy tym mniej, ale zawsze i silnik na wysokich obrotach nie chodzi tak łagodnie i równo (przed remontem chodził równo), a sytuacjach gdy silnik ma ciężko i zdusza go, to nie zchodzi z obrótów tak jak normalnie, tylko zaczyna prykać dziwnie, ale to musi mieć naprawde ciężko. Po dotarciu siłę ma ciężko go zdusić. Ostatnio odkręciłem kolektor żeby zobaczyć z którego, a może ze wszystkich kopci i okazało się, że kopci z 2 cylindra od przodu (ale to mniej istotne), sprawdziłem wtryskiwacz od tego cylindra, wszystko ok, potem sprawdzałem kompresje, bo może pierścienie i tu wyniki mnie zaskoczyły, bo na pierwszym tłoku od przodu było 1,1 i kolejno 1,3 1,5 i 1,6 mPa. Na pierwszym cylindrze nie wymieniałem ani tulei ani tłoka, tylko pierścienie bo te części były w niedalakiej przeszłości zmieniane i nie było takowej potrzeby. I tu mam pytanie, czy to może być spowodowane pompą wtryskową? Muszę ją na dniach sprawdzić, ale pytam dla pewności. Bo myślałem nad pękniętym pierścieniem, albo coś w tym stylu, ale na tym nieszczęsnym drugim tłoku nie jest wcale najmniejsza kompresja. A jeszcze jedno, jest możliwość, że kompresja wraz ze zwiększaniem się mth wzrośnie? Bo wydaje mi się za niska, na tych trzech tłokach. W instrukcji pisze, że stopień sprężania wynosi 17, ale czego, bo nie ogarniam? Mam nadzieje, że wszytsko jasno i zrozumiale wytłumaczyłem iii niezadługo. ;)

#437 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 maj 2013 - 12:32

Kopcenie C360 Stopień sprężania a ciśnienie sprężania to dwie rożne wartości.
Stopień sprężania jest stała konstrukcyjną, tego nie mierzysz i nie zmieniasz. To stosunek objętości cylindra gdy tłok jest na dole do objętości cylindra gdy jest na górze w twoim przypadku 17:1.
To co mierzyłeś to ciśnienie sprężania i jest ono bardzo słabe. Pomiar był dobrze wykonany? Próba olejowa zrobiona? Silnik był ciepły?
Bo przy takim ciśnieniu aż dziw, że on dobrze działa.
Ciśnienie po dotarciu silnika jak najbardziej wzrasta, ale u Ciebie docieranie się już kończy. Pytanie jak go docierałeś.
Wartość ciśnienia zależna jest od stanu tłok-tuleja-pierścienie-głowica, a w niej zawory z gniazdami.
Co robiłeś z głowicami.
Pompa wtryskowa była wykręcana z silnika?
Koła rozrządu zmieniane?

#438 Share ppoki

ppoki

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 maj 2013 - 14:00

Kopcenie C360 Dzięki za wytłumaczenie o co chodzi z tym sprężaniem. Głowice były wymieniane na nowe, oryginalne, koła rozrządu też. Pompa nie była wyciągana, nic z nią nie robiłem. A kompresje mierzyłem na zimnym silniku, powinieniem to zrobić na ciepłym? A docierany był wg ogólnych zaleceń, do tych 30mth to tylko jazda praktycznie zawsze na pusto, dopiero potem droche cięższe prace.
A ile powinno wynosić ciśnienie sprężania?

Edytowany przez ppoki, 13 maj 2013 - 14:07.


#439 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 maj 2013 - 14:26

Kopcenie C360 Te ogólne zalecenia co do docierania są dość stare i czas je zweryfikował że nie najlepsze. Powinieneś praktycznie od początku nim pracować, tylko z małym obciążeniem zwiększanym stopniowo.
Odpowiednia temperatura silnika, zmienne obciążenie i obroty go układają.
Koła rozrządu zmieniałeś więc powinieneś ustawić poczatek konta tłoczenia, bo mógł się zmienić.
Pomiaru ciśnienia sprężania dokonuje się na ciepłym silniku, minimum 70 oC. W tedy to rozszerzalność cieplna materiałów minimalizuje luzy elementów współpracujących. Pomiar w tedy jest najdokładniejszy i odwzorowuje stan silnika w czasie pracy. Pomiar na zimnym silniku jest zaniżony.
Wyreguluj zawory, nagrzej silnik, wykręć wtryski, cięgło gazu ustaw na 0. Akumulator i rozrusznik muszą być sprawne. Dokonuj pomiaru.
Po przeanalizowaniu pomiarów jesli jest potrzeba można zrobić próbę olejową. Czyli wlać do danego cylindra 10cm3 oleju silnikowego, rozprowadzić go uruchamiając na chwile rozrusznik, potem robimy ponowny pomiar tego cylindra.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kopcenie C360 Dzisiaj, 01:33
  •  

#440 Share kajmanek15

kajmanek15

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 52 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Inowroclawia
  • Zainteresowania:Maszyny rolnicze, nowe technologie, inwestycje,motoryzacja

Napisany 08 czerwiec 2013 - 07:38

Kopcenie C360 Ja mam podobny problem tylko ze moja c360 kopci na czarno jak czołg heh :) Jak w tym roku uprawiałem pod buraki z garegatem 2,20m to za mna nic nie było widac. Nie wiem co robic wiec poradzicie cos prosze

Podobne tematy ursus c360 c355 c330 c4011 kopcenie ciężkie odpalanie