Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kopcenie C360


844 odpowiedzi na ten temat

#361 Share POL1

POL1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KOL

Napisany 27 czerwiec 2012 - 13:47

Kopcenie C360 Kopci na niebiesko więcxalbo wtryski albo pompa albo mała kompresja.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kopcenie C360 Dzisiaj, 23:41
  •  

#362 Share locke

locke

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2360 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,mechanika,elektryka,elektronika

Napisany 27 czerwiec 2012 - 15:41

Kopcenie C360 Najpierw wtryski sprawdź.Z resztą to pewnie będą wtryski bo taki kolor dymku jest objawem zużycia końcówek wtrysków.
Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

#363 Share Alamo

Alamo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 241 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 czerwiec 2012 - 21:49

Kopcenie C360

Czyli możliwe że mam podparty zawór?


jaknajbardziej:)

#364 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7569 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 28 czerwiec 2012 - 06:35

Kopcenie C360 jak silnik wiekowy to raczej skłaniał bym się w strone oleju. Zawory najszybciej wyeliminujesz, ustawić kąt wtrysku bo z jego winy też lubi przykopcić, końcówki sprawdzić jak to nie pomorze to niestety remoncik sie kłania bo na niebiesko olej spala.
KPK Kumurun Team

#365 Share mf362

mf362

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 lipiec 2012 - 08:01

Kopcenie C360 Mam problem mój c360 kopci,kiedy go kupiłem 10 lat temu wszystko było ok ale po 2 3 latach zaczoł kopcic i kopci do dzis...ciagle to samo czy ma lekko czy ciezko.Dym jest czasami niebieski innym razem szary a czasami czarny ale rzadko...silnik nie bierze oleju i nie ma wyciekow wiekszych troche z podnoscnika a sinik prawie zero...Czy moze byc to wina pompy paliwowe czy to cos poważniejszego??Silny jest w miare tyle ze kopci bardzo w transporcie na 5

#366 Share POL1

POL1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KOL

Napisany 02 lipiec 2012 - 10:58

Kopcenie C360 tak Ci kopci ?

#367 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 lipiec 2012 - 21:21

Kopcenie C360 @mf362 Zawieź wtryski do sprawdzenia.leją i dlatego kopci jak nie bierze oleju :D Pozdrawiam

#368 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 02 lipiec 2012 - 23:36

Kopcenie C360 Wtryski mogą być źle osadzone w gnieździe, za płytko, za głęboko będą dobre i też bedzie kopcił, ten typ po mechaniurach tak ma, i jeszcze kilka małych niby nieważnych rzeczy ma do dymienia. Masz niebieskawy dym, podejrzewam pomylone koła rozrządu lub źle ustawioną pompę wtryskową, ale na to się składa kilka rzeczy.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#369 Share ursus55

ursus55

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:k. Tczewa

Napisany 03 lipiec 2012 - 07:03

Kopcenie C360 Od źle ustawionej pompy nie dymi na niebiesko, tylko ustawieniem pompy przyspieszamy bądź opóźniamy zapłon co się wiąże z czarnym lub białym dymem. Osadzenie wtryskiwaczy w gnieździe też nie mają nic do tego.
Prawdopodobnie będą to końcówki rozpylaczy do wymiany.

Edytowany przez ursus55, 03 lipiec 2012 - 08:47.


#370 Share POL1

POL1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KOL

Napisany 03 lipiec 2012 - 10:01

Kopcenie C360 końcówki lub niskie ciśnienie sprężania.Nic więcej.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kopcenie C360 Dzisiaj, 23:41
  •  

#371 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 03 lipiec 2012 - 11:38

Kopcenie C360 @pol1 krótko zwięźle i na temat, ale ja bym dodał jeszcze możliwość złego ustawienia rozrządu.

@ursus55 jeżeli twierdzisz że osadzenie wtryskiwaczy nie ma nic do tego, dzięki że otwarłeś mi oczy :D , za każdym razem w każdym silniku tyle siedze aby były perfekcyjnie osadzone, masz rację szkoda czasu :lol: , jeszcze tylko powiem znajomemu co regeneruje głowice, poco ma ślęczeć i 15 minut osadzać gniazdo pod wtryskiwacz w c360, przecież to nie ma nic do tego kopcenia :D

Dobra a teraz bez uszczypliwych żartów, @ursus widze że ostatnio mnie negujesz, powiem tylko żebyś wiedział że nie jestem z pierwszej łapanki, akurat mam przypadkiem rozebrany taki silnik, i wyobraź sobie że rano zupełnym przypadkiem ustawiałem wtryskiwacze :D . A teraz wstawie taką fotkę a nawet dwie, tobie abyś pojął o co biega, a innym aby wiedzieli że jeżeli mają inaczej ustawione gniazdo to będzie kopcił zawsze.

@ursus55 znajdź 4 różnice :D
http://www.fotosik.p...d6cecd0836.html
Te głowice po prawej mają niedostatecznie wbite gniazdo-tuleje wtryskiwacza, naprawa przez dobicie gniazda, lub planowanie, wtryskiwacz rozpyla paliwo w ścianki kanału gniazda. Nawet na nowych idealnie ustawionych wtryskiwaczach będa objawy lania końcówek i wieczne kopcenie.

Tu na zdjęciu perfekcyjnie ustawiony wtryskiwacz, nad powierzchnię płaszczyzny głowicy ma wystawać jedynie czubeczek wtryskiwacza, oczywiście kreski na wtryskiwaczu mają się pokrywać.
http://www.fotosik.p...1cb1c16ba1.html

Jest jeszcze kilka szczególików, ale to podobno nie ma nic do tego :lol:
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#372 Share ursus55

ursus55

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:k. Tczewa

Napisany 03 lipiec 2012 - 18:30

Kopcenie C360 No skoro masz nową głowicę to nie musisz się już martwić o złe wtopienie tulei wtryskiwacza, Jeśli wkładasz wtryskiwacz w nową głowicę i włożysz podkładkę karbowaną (niby specjalna) po wtryskiwacze do c360 to można bardzo łatwo dostrzec pocenie bądź nawet lanie się spod wtrysku a to tylko i wyłącznie wina tej podkładki ponieważ wtrysk jest zbyt wysoko osadzony, ja radzę za to włożyć podkładki ale już spracowane po prostu wyjęte spod wtryskiwacza i walnąć je młotkiem na płasko i włożyć i na pewno będzie wszystko ok. a co do kopcenia na różne kolory osobiście nic takiego nie zaobserwowałem. Może masz rację ale ja takiego przypadku nie miałem.
Ps. według katalogu nie powinno być w ogóle podkładek miedźianych, a ty je stosujesz? Jestem też ciekawy co o tym myśli kolega @seweryn?

Edytowany przez ursus55, 03 lipiec 2012 - 18:35.


#373 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 03 lipiec 2012 - 21:59

Kopcenie C360 No właśnie nie do końca, największy problem z osadzeniem wtryskiwaczy jest właśnie w nowych głowicach z ursusa chełmno, i innych nawet niby markowych, poprostu koszmar, nowe i do poprawki, nie spotkalem się z tym problemem w głowicach zetora, wszystko zawsze pasowało.
Co do podkładek, mało że ich używam, to reguluje nimi głębokość osadzenia właśnie :D tj. moi wszyscy znajomi, chodzi o to że głowica po regeneracji jest planowana, poprostu jest niższa, po za tym mamy dobrego fachowca od głowic który zna ten problem, i przy regeneracji głowicy gdy wywala tuleję wtryskiwacza, pogłębia gniazdo o 1-2mm(zależy od wżerów) i nabija tuleję i wtedy podkładkami perfekcyjnie ustala się głębokość osadzenia wtryskiwacza.
Wtryskiwacz może więcej wystawać, ten milimetr nic nie robi, ale gdy rozpyla w otworze to silnik musi kopcić, bo wali paliwem po ściankach.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#374 Share POL1

POL1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KOL

Napisany 04 lipiec 2012 - 08:56

Kopcenie C360 No tak jest masz racje.Ja u siebie jeszcze nie ściągałem głowic , więc nie wiem co tam jest , ale jest oryginalnie jak fabryka złożyła .I dlatego jest ok.

#375 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7569 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 04 lipiec 2012 - 14:03

Kopcenie C360 bobytempelton powiedział na tema t głowicy i wtrysków wszystko co trzeba. Przyczyn kopcenia może być więcej i tu he he trzyma to na deser. Ciągnik z tego co pisze autor pytania jest już troszke przechodzony. Na dzień dobry solidna regulacja silnika. Przypuszczam że nie zaglądał tam nikt specjalnie w ustawienia bo i autor nawet o tym nie wspomniał a od tego powinien zacząć. Żadne ustawienie w tych ciągnikach nie jest na wieki i raz za czasu trzeba przejrzeć. Jak to będzie pewne to można się rozwodzić dalej.
KPK Kumurun Team

#376 Share ursus55

ursus55

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:k. Tczewa

Napisany 04 lipiec 2012 - 16:34

Kopcenie C360

No właśnie nie do końca, największy problem z osadzeniem wtryskiwaczy jest właśnie w nowych głowicach z ursusa chełmno, i innych nawet niby markowych, poprostu koszmar, nowe i do poprawki, nie spotkalem się z tym problemem w głowicach zetora, wszystko zawsze pasowało.

A co myślisz o głowicach firmy KORURS?

Edytowany przez ursus55, 04 lipiec 2012 - 16:35.


#377 Share SipmaZ224

SipmaZ224

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 548 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubartów

Napisany 04 lipiec 2012 - 20:21

Kopcenie C360 Ja w zimie założyłem te głowice, wtryski włożyłem podkładając pod nie po jednej podkładce dla uszczelnienia, a nie ustawienia ile maja wystawać, bo nie wiedziałem, że coś trzeba ustawiać.

Ciągnik na wolnych obrotach puszcza bardzo delikatny dymek, na większych nie widać prawie nic, jedynie przy dodawaniu gazu zadymi na czarno.

#378 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 05 lipiec 2012 - 22:59

Kopcenie C360 @ursus, firmę korus czy jak piszesz korusurs znam jedynie głównie z części do skrzyni biegów, i były z nimi jazdy bo tryby nie pasują na oryginalne wałki, a wałki z tej firmy na na oryginalne tryby, co do głowic napisałem, jedynie zetor, z resztą dobra regeneracja głowicy kosztuje 160zł/szt, a nowa zetorowska 250/280 gdzie są zawory o szerszej średnicy, dla mnie jest nieopłacalna regeneracja.
Nie powiem bo dwaj moi znajomi tylko z tej firmy biorą części i chwalą, ale ja w tym temacie juz nie siedze tak jak dawniej.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#379 Share andrew0985

andrew0985

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 lipiec 2012 - 06:50

Kopcenie C360 A te głowice od zetora pasują idealnie, czy trzeba coś przerabiać? i od jakiego silnika zetora?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kopcenie C360 Dzisiaj, 23:41
  •  

#380 Share ursus55

ursus55

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:k. Tczewa

Napisany 06 lipiec 2012 - 07:12

Kopcenie C360 Zetor ma inaczej otwory na kolektor.

@ursus, firmę korus czy jak piszesz korusurs

Firma nazywa się KORURS Warszawa a nie KORUS czy korusurs. Faktycznie były już przypadki że tryby nie pasowały na wałki ale na głowice nie mieliśmy zbytnio narzekań. Jest to firma Polska która produkuje części w Sokołowie ale też ściągają części statkiem czyli od made in.

Podobne tematy ursus c360 c355 c330 c4011 kopcenie ciężkie odpalanie