Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Witek11    0

No dobra macie jakiś pomysł jak sprawdzić która to głowica?? Może odcinać kolejno paliwo odkręcając przewody? Przy wydmuchanej podkładce mam sprawdzony sposób z polewaniem wody na głowice i patrzeniu gdzie wodę dmucha...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To i tak dziwne w 60-ce nie ma kanału olejowego w głowicach. Zdejmuj wszystkie bo jeśli poleciała jedna uszczelka to duża szansa że polecą inne.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek11    0

cd. dymienia...

 

 

Pierwsza i ostatnia dymi, w pierwszej jest mokro w ostatniej sucho, w srodkowych srednio sucho. Co o tym sądzicie dodam że pierwszy raz naprawiam silnik :) kiedyś ten pierwszy raz musi być :P

 

GoRAL1 WTF? coś się nie podoba?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Wedle mnie to pompa i wtryski do roboty.A głowice zawieź do planowania i załóż nowe uszczelki i powinno być dobrze. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Miałem kiedyś taki przypadek, to nieszczelna tuleja wtryskiwacza w głowicy, a ten syf w chłodnicy to przepalone paliwo z cylindra, olej nie ma prawa trafić do wody w tym silniku tj. @seweryn pisze nie maja nic wspólnego.

Wszystkie głowice do sprawdzenia, ciśnieniowo w płynie nie mydłem !


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek11    0

"Wszystkie głowice do sprawdzenia, ciśnieniowo w płynie nie mydłem". Gdzie ewentualnie jak to się robi??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Warsztaty które zajmują się regeneracją głowic maja maszynki do sprawdzania szczelności. Zamyka kanały, nabija ciśnienie i topi w wodzie. Tyle. Ogólnie praca silnika tragedia. Po kolei zacznij doprowadzać go do porządku i tu na pewno nie jest winny tylko wtryskiwacz z pompą.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc-360    0

Witam panowie. Mam podobny problem jak panowie wyżej. Ursus c360 wszystko ładnie pracuje ale jak się doda gazu do samej dechy to puści taki mocny dym jak z lokomotywy co to może być? Dodam jeszcze że silinik był robiony w sierpniu tego roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

W nich są pompy wtryskowe tłoczkowe one tak mają, a silnik tego nie dopali.

Jak by była rotacyjna było by inaczej.

A pompę regenerowałeś przy remoncie? Bo z tym to różnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

E tam to nie do końca normalne. Zależy jeszcze co kto rozumie przez mocny dym. Może trochę zakopcić, nawet to normalne w tych silnikach ale już gęsty, czarny dym to oznaka jakiejś niesprawności. Ogólnie czarny dym to za mało powietrza w stosunku do wtryśniętego paliwa. Sprawdź czy filtr powietrza jest drożny. Czy po jego odłączeniu też się tak dzieje. jeśli tak to profilaktycznie do regulacji zawory i kąt wtrysku chociaż on nie będzie winny jak dalej to samo wtryskiwacze. I oczywiście podstawowe pytanie... jak mocno silnik jest zużyty?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Zgadza się że może być coś nie tak ale nie chciałem być złym prorokiem bo właśnie nie wiem jak interpretować tę lokomotywę. A kolega pisał że w tym roku był remont.

Dlatego pytałem o regeneracje pompy wtryskowej. Bo to robią różnie jak zapewne wszyscy wiedzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc-360    0

pompa była robiona 2 lata temu i ją zostawiliśmy w spokoju.

 

silnik jest dobry bo był robiony generalny remont.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To sprawdź wtryskiwacze. Parę lat temu założyłem do 4011 końcówki dziwnej firmy i wytrzymały ledwo coś koło roku. Już ustawiając znajomy powiedział że są jakieś dziwne. W jednej uleciała końcówka a reszta pogubiła ciśnienia. Dla tego daj je pierwsze przebadać.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tom1988p    0

Robie przeprowadzkę tematu:

Witam.

 

Meczy mnie moja 60'tka.

Ma taki problem, że nie przepala paliwa na jednym cylindrze. Powstaje na wydechu mgła paliwowa.

Bolączki znikają gdy tylko silnik rozgrzeje się lub dostanie większe obciązenie.

Głowica jest regenerowana,

Wtryskiwacz dobry,

Pompa niby przeciętna, tak stwierdził pompiarz.

 

Jaka może być przyczyna takiego stanu?

 

Kolega seweryn20 napisał:

Ale wracając do tematu jesteś pewny że to paliwo? Po czym tak sądzisz?

Często biały dym przy odpaleniu z jednego cylindra to oznaka zbierającej się wody w cylindrze gdy silnik nie pracuje.

I skąd wiesz że to jeden cylinder?

 

Wiem że to mgła paliwowa po tym ze mam sciągniety kolektor i po chwili pracy silnika ropa leci po sciance głowicy.

 

Ps.

Wielce wymowny ten twemat "kopcenie". Ech. Na tym forum niezły jest bałagan. Subfora by się przydały a n ie przyklejone tematy po 17, 50, 200 stron?

Edytowano przez Tom1988p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Co zrobisz. Jak szukasz tematu to wejdź w dział 60-ki wpisz frazę która cię interesuje. Ewentualne w gogle fraza i nazwa agrofoto. Czasem prędzej tak znajdziesz niż w wyszukiwarce AF. To wielkiego wyboru nie ma. Zamień wtryskiwacz z innym cylindrem i zobaczysz co się stanie. Jak przeniesie się objaw razem z wtryskiwaczem to masz sprawcę. Jak nie to trzeba winy szukać na tym jednym cylindrze. Zawory, ewentualnie pompa.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tom1988p    0

Nie mam sprawcy. Wykonałem taki myk i sprawca nie opuszcza gara.

Głowica regenerowana. Szczelna na zaworach.

Edytowano przez Tom1988p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Hmmmm. To problem. A sprawdzałeś kompresję? Może ucieka część powietrza pod tłok lub zaworami. I z jego braku niedopala. Chociaż według mnie powinien wtedy kopcić bardziej na ciemno. Zbyt duża dawka paliwa to też raczej czarny dym.

zawory ustawić i początek kąta wtrysku sprawdzić.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tom1988p    0

Zawory ustawiane, dawka paliwa ustawiana była u pompiarza, fakt kompresja nie mierzona. Nie mam czym zmierzyć u siebie. A z zapłonem to by raczej robił cuda na reście. A na innych przy styałych obrotach dymku nie zobaczysz.

 

Jeszcze jedno. Rozgrzeje się to na wolnych obrotach przestaje dymić na biało. Pracuje jak reszta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To postawił bym na wodę w cylindrze po postoju. Uniemożliwia spalenie paliwa jak silnik jest zimny. Poszukaj objawów wydmuchania uszczelki. Albo zagrzej silnik tak żeby pracował czysto zgaś, spuść wodę. Odpal na drugi dzień i zobaczysz czy będzie zmiana.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tom1988p    0

Chodzi o to ze tam wody nie ma. Co zimny to tak dymi, rozgrzeje sie i przestaje.

Uszczelka tez nie ma przedmuchu.

Badanie ciśnienia powinno coś powiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

A jak zimny jest to zawsze będzie tak dymić.Po rozgrzaniu będzie ustępować.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj