Zaloguj się, aby obserwować  
Nikita_Bennet

promień skrętu w MTZ 952.3

Polecane posty

Nikita_Bennet    316

Witam

 

Tak więc po obu stronach silnika są osłony plastikowe, u mnie po jakimś czasie błotniki od kół przednich zaczęły sie odginać do góry i dotykać tych osłon. Odgiąłem je do stanu jak powinny być zgodnie z zaleceniem serwisu ale w trakcie żniw znów się odgięły i spowodowały pęknięcia bocznych osłon.

Serwis trochę sie wypiera i wbija mi że chciał niby zmienić promień skrętu ale ja pamiętam co mi mówili.

Ogólnie osłony chyba wymienią (raczej napewno pytanie czy z dobrej woli czy po sprawie sądowej) natomiast zastanawiam się czy jedynym rozwiązaniem jest zmniejszenie skrętu który i tak w MTZcie jest dość mały.

 

Ktoś spotkał się z takim zjawiskiem?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

@Dawid132 - Mi przycierały do czasu orki i bronowania, po ostatnich bronowaniach przez bruzdy pojawiły się pęknięcia.

 

 

@belarus1025 - A widziałeś wersje belarusa z silnikiem Euro2 w metalu? Bo ja nie a szukałem ale jak dochodziło do szczegółów to przy euro2 wyłaziło jednak że jest tylko plastik. Nawet dealer o takiej nie słyszał. W euro1 plastik jest za dopłatą ale euro2 widziałem tylko w plastiku.

Sprawdź najpierw a nie się mądrzysz (podzwoń a nie patrz po ofertach na allegro bo w ogłoszeniu jest jedno a jak przyjdzie co do czego to jest inaczej).


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseik1    6
Napisano (edytowany)

Hej byłem u dilera belarusy z silnikiem Euro2 są dostepne tylko w wesji plastikowej niestety...

Edytowano przez caseik1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

@Jacek1025

a co Twoja wypowiedź wnosi do tematu? Poza tym że nabijasz sobie posty?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

jak sąsiad ma 920 w plastiku to też już troche popękały z tyłu błotniki i maska, ale to chyba ze swojej winy a z przodu miał metalowe błotniki bo na stożku to nie wiem, chyba nie przycierały mu


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek1025    0

@belarus1025 - A widziałeś wersje belarusa z silnikiem Euro2 w metalu? Bo ja nie a szukałem ale jak dochodziło do szczegółów to przy euro2 wyłaziło jednak że jest tylko plastik.........po przeczytaniu tego to myślałem że belarus 1025.2 ma silnik euro 2. ale się myliłem , sprawdziłem na allegro jednak euro 2 ma belarus 1025,3. czyli mój mtz 1025,2 ma euro 1. sorki nie wiedziałem :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

jak sąsiad ma 920 w plastiku to też już troche popękały z tyłu błotniki i maska, ale to chyba ze swojej winy a z przodu miał metalowe błotniki bo na stożku to nie wiem, chyba nie przycierały mu

No ja na przeglądzie przy 50mth pokazywałem serwisantowi o co chodzi (rysy na masce) to powiedział żebym "sobie podgiał błotniki". Ciekaw jestem jak rozpatrzą moją reklamację w takiej sytuacji.

Zastanwiam się też jak uniknąć tego w przyszłości bo serwis jeżeli wymieni boki to i tak pewnie nie rozwiąże problemu ich pękania (duża firma ale serwis ma średni).


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielek24    30

a propo tematu "promień skrętu w MTZ 952.3"-jaka jest różica w promieniu skrętu,średnicy zawracania mostu krzyżakowego a stożka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj