Dawid132

Blarus 1222.3 co o nim sadzice??

Polecane posty

Dawid132    0

Witam wszystkich serdecznie

jestem w trakcie zakupu traktora zastanawiam sie nad belarusem 1222.3 posiada on konfortowa kabine itd ma 130 km

obecnie posiadam belarusa 952.3 z którego jestem bardzo zadowolony .

Czy moze ma ktos z Was takiego balerusa jesli tak prosze napiszcie co o nim sądzice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Jest to dosc ciekawy ciągnik z EHR i nawet nieźle wykonaną kabiną...

skrzynia 24/12 z PS to już coś znacznie więcej niż w 1221.3

 

 

a nie zastanawiałeś się nad 1222.4?


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid132    0

to znaczy nie wiem jaka jest cena bo 1222.3 kosztuje cos ok 160 tys a jaka cena 1222.4 wiesz moze??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
belarus1025    0

ja posiadam 1025.2 Jestem zadowolony. świetnie umiejscowiona kabina daje ogromny komfort jazdy ( dobra widoczność i świetne oświetlenie). Cóż czuje się te 105 koni pod maską :huh: lecz mówią że 1 koń w belarusie to 1+ konia w innym traktorze :lol: ( napasione koniki)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid132    0

Masz racje są bardzo silne i wytrzymale na swoją moc a ze niema jakis zabawek ja np;deutz fahr to wiesz ;p;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady jakie masz zabawki w DF rewers elektrohydrauliczny ? :D inne ciągniki nie mają zabawek tylko lepsze wyposażenie.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid132    0

sklada sie tak ze mam belarusa 952.3 w wersji z rewersem chodzi mi o ta alektryke itd ;p nie krytykuje go ale komu potrzeby taki ciagnik na 20-30 ha jest to przefinansowanie gospodarstwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
belarus1025    0

te komputerki itd. to do czasu aż nie pójdą w pole i nie nalazie kurzu. tu włączysz wajchą i masz pewność ze jest włączone. mechanik mówił że silniki są nie do zajeżdzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid132    0

Moj kolega mial 820 i zatarł go na polu poczekal az silnik odpocznie wlał oleju i jezdził dalej ;p;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
belarus1025    0

kolego ktoś ci głupot nagadał. gdy silnik się zatrze to wlanie oleju nic nie da bo nawet zatartego nie można odpalić i wszystko jest przepalone (przegrzane)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Masz racje są bardzo silne i wytrzymale na swoją moc a ze niema jakis zabawek ja np;deutz fahr to wiesz ;p;p

Zabawki? o co ci konkretnie chodz?

 

te komputerki itd. to do czasu aż nie pójdą w pole i nie nalazie kurzu. tu włączysz wajchą i masz pewność ze jest włączone. mechanik mówił że silniki są nie do zajeżdzenia

 

Widocznie nie masz pojęcia o jakim modelu jest tu mowa :D


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    2255

Ogólnie to brał bym te ~130km bez tego EHR'u bo wiadomo jaka tam może być ta elektryka. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale na tym filmiku to ta skrzynie ładnie mu zgrzyta 42 sekunda ja nie mówię że MTZ jest zły ale lepsze są co kto lubi jednemu C 330 wystarczy i jest zadowolony.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Dzieki wielkie kolego za filmik :lol:

 

Nie za ma co ;)

Chodziło mi o to aby niektórzy zobaczyli co to za sprzęt i przestali porównywac do mniejszych Belarusów które mają znacznie uboższe wyposażenie...

Tu już jest odrobina Elektroniki ;)

 

Siedziałem kiedyś w 1523.3 i musze przyznac że ta kabina to już troche inna bajka niż ta kwadratowa... bo w niej jest jakoś wszystko bardziej podręką...

Tylko że w tym w którym ja siedziałem były dwie normalne dźwignie (jak 1221.3)a przełączniki od PowerShiftu Były na gałce dźwigni od zmiany biegów a tu patrze że troche inaczej już jest :)

 

znalazłem jeszcze takie coś :lol:

 


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid132    0

ten filmik widzialem . a jelsli w nim siedziales to wiesz napewno , czy jest w nim wmiare cicho ?? bo niewiem czego siespodzieweac ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

W tej kwestii to ci nie pomogę ponieważ siedziałem na Targach :P

Proponuje Ci zadac to pytanie w temacie o Pronarze 1523 ponieważ jest to identyczna kabina jak w tych Belarusach :)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj