Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330.


65 odpowiedzi na ten temat

#21 Share zenas

zenas

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 387 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska..czyli Polska
  • Zainteresowania:Moje zdanie to "DOGMAT" nie dyskutuje!

Napisany 11 listopad 2010 - 22:45

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. :huh: kręcąc zgodnie z ruchem wskazówek zegara opóźniasz zapłon,w drugą rzecz jasna przyspieszasz :lol:
Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Dzisiaj, 11:08
  •  

#22 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7583 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 12 listopad 2010 - 06:37

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. A nie na odwrót? Obracasz wałek pompy w prawo przyśpieszasz, obracasz w lewo opuzniasz. Przekręcasz pompę w prawo opuzniasz a w lewo przyśpieszasz.
KPK Kumurun Team

#23 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2075 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 12 listopad 2010 - 07:49

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. prawo to przyspieszasz a w lewo opuźniasz...
jak wszkoczy kołek w pierwszy otwór to masz 30* przed GMP tłoka i przyjmij te 30 * za punkt wyjściowy: kręcąc wałkiem pompy w prawo przyśpieszasz wtrysk bo nastąpi on wcześniej niz osiągnie te 30*(czyli nastąpi już przy np.40* przed GMP tłoka), a kręcąc w lewo opóżniasz bo nastąpi później juz po osiągnięciu tych 30*(czyli prz np.20* przed GMP tłoka) :huh: zrób sobie mały test pokręc wałkiem w prawo dokręć te 3 śrubki i obróc wałem o 360* i zobaczysz kiedy nastąpi wtrysk a kiedy wskoczy kołek (powinno najpierw drgnąc paliwo a potem wskoczyć kołek czyli za wczesny wtrysk ):lol:

#24 Share zonk28

zonk28

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 926 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Strzelectwo ( HW 80k , HW 90k kal.--5.5mm ) , wędkarstwo , silniki TDI

Napisany 12 listopad 2010 - 13:49

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Koledzy noto wynika z tego że ciągnik lepiej pali i ładniej pracuje na opóżnionym zapłonie!!!!!!!!!!! :huh:

#25 Share Rokes

Rokes

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 92 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie

Napisany 19 listopad 2010 - 15:39

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Witam, mam problem z moją 330. Ciągnik jest mułowaty, powoli się zbiera. W wakacje miałem okazję jeździć inną 330 i ona w porównaniu do mojej była "rakietą". Zbierał się szybko i miała "kopa". Zrobiłem kilka rzeczy, ale na wiele to się nie zdało. Pompa wtryskowa jest miesiąc po regeneracji, wtryski były robione wcześniej na częściach WZM Warszawa. Po regeneracji pompy jest trochę lepiej, ale to jeszcze nie to. Zawory ustawione ssący 0.2mm a wydech 0.25mm. Zapłon ustawiany według książki, po ustawieniu ciągnik odpalił bezproblemowo. Stąd moje pytanie co jeszcze może być nie tak? Chyba jeszcze pobawię się z zapłonem, ale nie jestem do końca pewny czy to on jest winowajcą.

#26 Share zonk28

zonk28

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 926 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Strzelectwo ( HW 80k , HW 90k kal.--5.5mm ) , wędkarstwo , silniki TDI

Napisany 20 listopad 2010 - 11:38

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Zapłon Ci nic nie da.......do tego ze jest słaby ma wiele żeczy , spróbuj zwiększyć dawke paliwa , sprawdz filtry.

#27 Share Rokes

Rokes

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 92 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie

Napisany 20 listopad 2010 - 12:04

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Podczas regeneracji pompy cały układ paliwowy był czyszczony a filtry wymienione, a co do dawki przed regeneracją miałem rozkręconą i to porządnie, ale żadnego efektu nie było.

#28 Share lukejro

lukejro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 586 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:dolnośląskie

Napisany 20 listopad 2010 - 15:00

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Moim zdaniem musisz dać głowicę do regeneracji. Bo jak Ci kompresja ucieka przez zawory to będziesz miał właśnie takiego muła.

#29 Share Rokes

Rokes

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 92 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie

Napisany 20 listopad 2010 - 15:42

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Głowica była regenerowana około 4 lata temu, podczas remontu silnika. Dziś pobawiłem się troche z zapłonem i jest poprawa. Jeszcze mniej dymi i troszkę lepiej się zbiera.

#30 Share zonk28

zonk28

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 926 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Strzelectwo ( HW 80k , HW 90k kal.--5.5mm ) , wędkarstwo , silniki TDI

Napisany 21 listopad 2010 - 16:52

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. To pewnie przyspieszyłeś go kolego kręcąc wałkiem pompy w lewo za znakiem troszkę , u mnie tak najlepiej pali i mało kopci

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Dzisiaj, 11:08
  •  

#31 Share Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 863 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 21 listopad 2010 - 17:59

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. w fabryce jak to w fabryce ustawione wszystko na znak . ale przesunięcie o milimetr czy dwa krzywdy nie zrobi a może pomóc , silnik trzeba brać na "słuch" i "dotyk" jak się elegancko wkręca i ma buta to ok , a jak muł trzeba szukać i tyle, pompa , wtryski , zawory , głowica , filtry

Opus meum est


#32 Share wojtas972

wojtas972

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 726 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielgolas / Mińsk Maz.

Napisany 21 listopad 2010 - 18:08

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Rokes a tloki, tuleje, pierscienie zagladales do tego?? mogly pierscionki stanac i ma duze oporyi dlatego tai slaby

#33 Share Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 863 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 21 listopad 2010 - 18:10

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. jak mogły pierścionki stanąc wytłumacz kolego ?? bo jeszcze czegoś takiego nie słyszałem ??/

Opus meum est


#34 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2075 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 21 listopad 2010 - 18:37

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. moze dostały erekcji :) :)

#35 Share Rokes

Rokes

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 92 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie

Napisany 21 listopad 2010 - 20:38

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Hehe erekcji chyba nie dostały, nie sprawdzałem. :) Tłoki, tuleje i pierścionki były zakładane nowe podczas remontu. Do nich nie zaglądałem, ale chyba trzeba będzie. Zapłon troszkę przyśpieszyłem.

#36 Share Mendieta

Mendieta

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów

Napisany 13 kwiecień 2011 - 15:32

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Witam. Panowie mój sąsiad ma problem z zapłonem. Wymienił wtryski , pompe wtryskową , filtry , olej. Przy wyjmowaniu pompy nie zaznaczył na zębach koło zaplonu tak jak powinno być. Przyszedł mechanik i ustawił fabrycznie na jednym i na drugim kole jest takie zero narysowane. Po czym próbuje odpalać i odpalił po przekręceniu pare razy rozruchem, chodził dobrze. Tylko ma teraz problem bo padły mu akumulatory ( Odpalaliśmy na moich) i ma zamiar w Czerwcu dopiero kupić nowe . Dotychczas z miesiąc przed wymianą pompy zapłon był inaczej ustawiony , tak że spokojnie palił mu z 3 metrów. Teraz w ogóle nie chce odpalić mu z górki , pusci dwa dymki i koniec. Powiedzcie jak musi być ustawiony żeby szybko palił ( tak jak miał wcześniej) .

#37 Share lukano

lukano

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Rzeszowa
  • Zainteresowania:Rolnictwo :)

Napisany 13 kwiecień 2011 - 16:24

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Podobne tematy http://www.agrofoto....-zaplonu-c-330/
http://www.agrofoto....czas-odpalania/
http://www.agrofoto....c/16585-zaplon/
lub

Dodany obrazek
Dodany obrazek

Edytowany przez lukano, 13 kwiecień 2011 - 16:43.

Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

#38 Share Mendieta

Mendieta

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów

Napisany 13 kwiecień 2011 - 16:51

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Ok ale jeśli ustawił na zero w kole pompy i kole rozruchu ? To chyba dobrze . Tylko dlaczego nie chce mu palić. Z akumulatorów po 15 sekundach rozruchu dopiero zapali.

#39 Share Mendieta

Mendieta

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów

Napisany 14 kwiecień 2011 - 05:40

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Pomoże ktoś?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Dzisiaj, 11:08
  •  

#40 Share lukano

lukano

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Rzeszowa
  • Zainteresowania:Rolnictwo :)

Napisany 14 kwiecień 2011 - 07:29

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. "- Wkręcić na króciec pompy wtryskowej pierwszego cylindra przezroczystą rurkę (kapilarę).
- Ustawić pompę wtryskową na maksymalną dawkę paliwa (dźwignię ręczną dawkowania paliwa przesunąć do tyłu).
- Wykonać kilka obrotów wałem wykorbionym silnika do chwili ukazania się paliwa w kapilarze.
- Włożyć kołek ustalający w otwór obudowy tylnej.
- Pokręcać wałem wykorbionym w prawo dociskając kołek ustalający ręką do koła zamachowego aż kołek wpadnie w pierwszy otwór (otwór kontrolny początku wtrysku) na kole zamachowym.
Uwaga !
Aby upewnić się, że kołek ustalający jest umieszczony w pierwszym otworze (początek wtrysku) koła zamachowego, trzeba wysunąć go z otworu koła zamachowego i obrócić wał wykorbiony w prawo; po niewielkim obrocie wału wykorbionego (o kąt 30°) kołek ustalający powinien trafić w drugi otwór kontrolny na kole zamachowym (GMP dla tłoka pierwszego cylindra). Obrócić wał w lewo, minąć pierwszy otwór - obrócić w prawo i włożyć kołek ustalający w pierwszy otwór kontrolny (początek wtrysku).
- Poluzować trzy śruby mocujące koło zębate pompy do piasty.
- Pokręcać wolno wałkiem pompy wtryskowej w prawo za pomocą klucza nasadowego do chwili drgnięcia menisku paliwa w kapilarze.
- Dokręcić w tym położeniu trzy śruby mocujące koło pompy do piasty (rysa ze znakiem ,,0" na piaście powinna znaleźć się na osi otworu w kole zębatym pompy).
Uwaga !
Ustawienie początku wtrysku paliwa jest prawidłowe, jeżeli przy obracaniu wałem wykorbionym dociskany kotek ustalający wskoczy w pierwszy otwór na kole zamachowym przy jednoczesnym drgnięciu menisku paliwa w kapilarze.
- Wyjąć z otworu obudowy tylnej kotek ustalający i wkręcić częścią gwintowaną.
- Dokręcić śruby mocujące koło zębate pompy momentem 12 - 13 Nm.
- Wymienić uszczelkę pokrywy na nową
- Wymontować kapilarę."
Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Podobne tematy