Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330.


65 odpowiedzi na ten temat

#1 Share maher

maher

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów

Napisany 23 luty 2009 - 07:27

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. jak ustawic zapłon w ursusie c 330 z pompa paliwowa od c 328???

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Dzisiaj, 23:58
  •  

#2 Share paktofonikas1987

paktofonikas1987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3021 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 23 luty 2009 - 18:36

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Zapytaj w temacie o 330 albo o 328.

sprzedam

Ciągnik Zetor ZTS 16245    www.olx.pl/oferta/ciagnik-zetor-zts-16245-nie-1634-case-fendt-john-deutz-ursus-1614-CID757-IDcIy4R.html

 


#3 Share maher

maher

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów

Napisany 24 luty 2009 - 09:19

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. pytałem i nic...

Nie cytuj poprzedniego posta!

Edytowany przez krolikNH, 25 luty 2009 - 22:42.


#4 Share jezynek5211

jezynek5211

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie
  • Zainteresowania:Wszystko , co ma kola

Napisany 25 luty 2009 - 18:29

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. jak rozbierałeś to było sobie zaznaczyć na kołach jakieś kreski śrubokrętem wyryć lekko w metalu tak bu buło wudać
I LOVE YOU, @BICZYSS :*

#5 Share maher

maher

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów

Napisany 25 luty 2009 - 21:15

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. tak ale on byl zle ustawiony to po co mialem zaznaczac?

#6 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 25 luty 2009 - 21:57

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Co było nie tak z tym "zapłonem"?

#7 Share maher

maher

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów

Napisany 26 luty 2009 - 10:14

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330.

Co było nie tak z tym "zapłonem"?


nie chce odpalic :)

#8 Share leszekd

leszekd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 827 postów

Napisany 26 luty 2009 - 12:04

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Kolego kilka pytań
1. Czy na tej pompie ten silnik wcześniej pracował
2. Czy podczas próby odpalania puszcza jakieś dymy z rury wydechowej
3. Czy ogólny stan silnika pozwala na zapłon szczelne zawory pierścienie
4. Czy zawory są dobrze ustawione – czy jest dobra kompresja ma to związek z rozrządem
5. Czy wtryskiwacze są sprawne
Kolego odpowiedz na te pytania to coś się wymyśli jak nie to spróbujemy go ruszyć na podlew chodzi oto czy zaskoczy na moment.

#9 Share maher

maher

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów

Napisany 26 luty 2009 - 13:16

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330.

Kolego kilka pytań
1. Czy na tej pompie ten silnik wcześniej pracował
2. Czy podczas próby odpalania puszcza jakieś dymy z rury wydechowej
3. Czy ogólny stan silnika pozwala na zapłon szczelne zawory pierścienie
4. Czy zawory są dobrze ustawione – czy jest dobra kompresja ma to związek z rozrządem
5. Czy wtryskiwacze są sprawne
Kolego odpowiedz na te pytania to coś się wymyśli jak nie to spróbujemy go ruszyć na podlew chodzi oto czy zaskoczy na moment.


pompa jest po regeneracji trzeba tylko zapłon ustawic

#10 Share leszekd

leszekd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 827 postów

Napisany 26 luty 2009 - 15:46

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Otwierasz pokrywę zaworów kręcisz walem korbowym patrząc na pierwszy cylinder od chłodnicy jak zauważysz że otwiera się zawór ssący pierwszego cylindra to kręcisz dalej aż tłok zejdzie na dół potem kręcisz dalej zawór ci się zamyka i masz suw sprężania gdy tłok będzie dochodził do GMP powinien być wtrysk paliwa wkładają pompę trzeba tak ustawić wałek na niej aby po zazębieniu się kół zębatych kręcąc wałem przed GMP nastąpił wtrysk. Na popie można to sprawdzić kręcąc wałkiem kiedy z pierwszej sekcji poda paliwo to ten wałek ustawiamy tuż przed wtryskiem
Tym sposobem można doprowadzić do uruchomienia silnika a dalej dokładny wtrysk o ile niema żadnych znaków na kołach zębatych to tylko doświadczalnie opóźniając lub przyśpieszając wtrysk. O ile już go uruchomisz to twarda praca silnika oznacza zbyt wczesny zapłon c czyli wtrysk, miękka z większą ilością spalin oznacza opóźniony wtrysk.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Dzisiaj, 23:58
  •  

#11 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 26 luty 2009 - 19:56

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Dodałbym, że w punkcie GMP na pierwszym cylindrze obie dźwigienki powinny mieć luz , a na kole zamachowym i korpusie obudowy sprzęgła znaki powinny się pokrywać.

#12 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7632 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 28 luty 2009 - 21:17

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. jak złożysz pompe na znaczki na sekcję pierwszego cylindra nakręć uciętą ze trzy cztery centymetry nad nakrętką rurkę wysokiego ciśnienia ustaw dawkę paliwa na max zakręć trochę silnikiem . potem kręcąc nim ręcznie patrz kiedy z rurki zacznie wypływać paliwo. moment ten musi się pokryć z pierwszym znaczkiem na kole zamach... reguluj pompą kręcąc w prawo lub lewo. nie zapomnij przed tym wszystkim dobrze odpowietrzyć
KPK Kumurun Team

#13 Share greeduz123

greeduz123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów

Napisany 09 kwiecień 2010 - 12:46

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Witam mam pytanie jak się ustawia zapłon w ursus c-330 proszę o dokładny opis tego ustawiania i proszę wziąć pod uwagę ze nie jestem mechanikiem

#14 Share kielbasa

kielbasa

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 607 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska
  • Zainteresowania:motoryzacja, mechanika, elektryka, elektronika

Napisany 09 kwiecień 2010 - 14:18

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Koła rozrządu na znaki, znaczek O w okienku koło piasty. Jeżeli jest źle to koryguj obracając co kilka cm wałek pompy w lewo albo w prawo. :P Poza tym było już o tym dość sporo pisane, poszukaj. :)
"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

#15 Share damjan15

damjan15

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 572 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 09 kwiecień 2010 - 16:19

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Są cztery znaki i musisz wszystkie razem zgrać jak się domyślam to pewnie pompę zdejmowałeś. Nie przejmuj się to nic trudnego jeżeli wszystkich znaków razem nie ustawisz to i za rok Ci nie zagada. Sam ustawiałem zapłon prawie dwa dni ale jak znalazłem 4 znak(był nie widoczny po dłuższym przejrzeniu zobaczyłem) to za pierwszym razem zagadał.Masz odkręcony dekielek i dwa koła zębate te z prawej (patrząc od przodu 30) ustawiasz tak aby znak był mniej więcej poziomo i z lewej strony(to jest najważniejsze) potem wsadzasz drugie koło zębate tak aby znaki były na równi. No i z kołami to na tyle. To teraz pompa bierzesz klucz nasadowy nakładasz na nakrętkę(albo śrubę) koła od pompy i kręcisz(tylko pamiętaj żeby kręcić w odpowiednią stronę bodajże zgodnie z ruchem wskazówek zegara ale nie jestem pewien) do tego czasu aż na kole zębatym w takiej dziurce pojawi się znak z koła od pompy. Jeżeli się pojawi to wtedy bierzesz śrubę i zakręcasz. Ot i cała filozofia. Pewnie jak szukałeś tego w necie to pisali nie wiadomo co a tak na prawdę to wcale tego nie trzeba robić. Chyba że jak się robi remont to może i inna sprawa wtedy jest. :P

#16 Share greeduz123

greeduz123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów

Napisany 10 kwiecień 2010 - 08:09

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. no ustawiłem wszystko na znakach to zn. w okienku pompy paliwa jest 0 rozrząd koło pośrednie koło pompy paliwa i koło wału korbowego połączyłem z godnie ze znakami i to wszystko oto ci chodziło a jeszcze 1 jak go kręcę korbom to strasznie ciężko idzie a rozrusznik ledwo ledwo go 1 obróci i koniec dalej to tylko do połowy i to ledwo nie wiem co jest nie tak morze coś za mocno skręcone albo za dużo mieszanki pobiera opisze jak silnik działa ustawiony na tych znakach opisze tylko pierwszy tłok a wiec tak kiedy 1 tłok idzie na dół w tedy otwiera się zawór ssący i jak idzie do góry kiedy w tedy ma nastąpić spalanie idzie ponownie w dół i w tym samym czasie wtryskuje paliwo pompka i idzie do góry i na dół kiedy w tedy wciąga ta mieszankę nie wiem morze ta pompka za wcześnie podaje paliwo opisałem wszystko dokładnie jak jest u mnie

#17 Share Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 863 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 10 kwiecień 2010 - 22:51

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. na kole pośrednim 0 musi zgrywać sie z 0 na wale a znaki s i s1 muszą zgrywac się ze znakami na kole wałka rozrządu i na kole pompy wtryskowej . U staw GMP 1 tłoka za pomocą tej szpileczki w korpusie sprzęgła wykeręć i wkładaj w tą dziurkę po winnien trafić u dziurkę i po obracaniu zgodnie z ruchem wskazówek zegara za odchylenie jakieś 30 stopni powinien być drugi otwór w kole zamachowym czyli to jest ustawienie dla 1 tłoka obruć o 330 stopni aby powrócić do 1 dziurki na kole zamachowym i włóż tą szpilkę a nastepnie poluzuj 3 śruby M8 na kole pompy wtryskowej i przekręcej kluczem 19 osia pompy taka aby paliwo drgneło delikatnie w górę na 1 sekcji od strony rozrządu , zakontruj 3 sruby na kole pompy wtryskowej , zakręć przewody ciśnieniowe , odpowietrz i ma być

Opus meum est


#18 Share zonk28

zonk28

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 926 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Strzelectwo ( HW 80k , HW 90k kal.--5.5mm ) , wędkarstwo , silniki TDI

Napisany 11 listopad 2010 - 14:06

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Witam.Mam pytanko? Przyspieszanie zapłonu u C-330 to jest gdy odkręcimy pokrywe zapłonu i kręcimy osią pompy wtryskowej, oczywiście gdy poluzyjemy 3 śruby w półksiężycach w lewo czy w prawo?Wiadomo że jak kreska z kreską się schodzi w otworze koła zębatego to jest punkt 30" przed górnym martwym połozeniem i to jest punkt wtrysku jaki ma być.A aby troszke przyspieszyć wczoraj kreciłem w prawo i w lewo , okazało sie że ciągnik lepiej bez porównania pali jak kręci sie osią pompy wtryskowej w lewo o około 1 mm , a więc wynika że przyspiesza sie zapłon kręcąc w lewo osią pompy (na klucz 19).Mam racje? ;)

#19 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2079 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 11 listopad 2010 - 16:53

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Pisaliśmy na gg i mówiłem Ci że 30* jest wtedy kiedy kołek wpadnie w pierwszy otwór, a nie kreska z kreską na kole ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Dzisiaj, 23:58
  •  

#20 Share zonk28

zonk28

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 926 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Strzelectwo ( HW 80k , HW 90k kal.--5.5mm ) , wędkarstwo , silniki TDI

Napisany 11 listopad 2010 - 22:28

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330. Dokładnie Roki.....kołek wpadł i kreska z kreska siie pokryła.Pytanie jest w ktora strone kręcic osią pompy by przyspieszyc zapłon bo wynika ze w lewo.

Podobne tematy