Skocz do zawartości

Zdjęcie

Massey Fergusony 135,138,148,165 itd


10 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Mrmagyster

Mrmagyster

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 185 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Бортне ;)
  • Zainteresowania:Pojazdy, mechanika, survival, podróże, dziewczyny ;)

Napisany 11 listopad 2010 - 12:37

Massey Fergusony 135,138,148,165 itd Co o nich sądzicie??Są to modele produkowane jeszcze w 197* i podobno że są w miarę.Przykładowe oferty:
http://moto.allegro....1301570821.html
http://moto.allegro....1301570692.html
welcome :D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Massey Fergusony 135,138,148,165 itd Dzisiaj, 09:35
  •  

#2 Share masseyferguson6140

masseyferguson6140

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1432 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie(okolice Łukowa)

Napisany 11 listopad 2010 - 13:30

Massey Fergusony 135,138,148,165 itd Kupują pewnie takie ledwo ciepłe ;) i dokładnie odnawiają uważam że cena jest przyzwoita. Ciekawe jak remontują silniki, ten pierwszy bardziej mi się podoba.
Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

#3 Share grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 12 listopad 2010 - 12:42

Massey Fergusony 135,138,148,165 itd Osobiście radziłbym brać np. takiego, ze względu na tylny most i skrzynię montowaną także w serii licencyjnej 255, a poźniej w Ursusach 3512 i 4512. W tym ciągniku jest zastosowany czterocylindrowy silnik perkinsa, mniej awaryjny od popularnych trzycylindrowych. Ciągniki MF z cienkim tylnym mostem mają zazwyczaj hamulce bębnowe, które często odmawiają posłuszeństwa. O takich hamulcach mogą dużo powiedzieć użytkownicy Ursusa 2812. W grubych mostach są zastosowane hamulce tarczowe mechaniczne chłodzone olejem, które są najlepszym rozwiązaniem, którego nasz Ursus może pozazdrościć.

#4 Share Spitz

Spitz

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 52 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 listopad 2010 - 13:07

Massey Fergusony 135,138,148,165 itd Czego Ursus ma zazdrościć z tymi hamulcami???
Przecież w MF 255/3512 stosował dokładnie te same hamulce, czyli tarczowe w kąpieli olejowej.
No chyba że chodziło Ci o C330 czy 360, no to wtedy faktycznie mogą zazdrościć.
Te podane w linkach mają hamulce bębnowe, więc polski odpowiednik (mf255) ma skuteczniejsze hamulce.

#5 Share grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 12 listopad 2010 - 22:07

Massey Fergusony 135,138,148,165 itd Chodziło mi o to, że taki hamulce mogły być również zastosowane do c330 i c360, przecież to ten sam czas produkcji. MF 255 ma hamulce tarczowe chłodzone olejem, wiem, bo sam mam takiego i ich obsługa kończy się jak na razie na regularnym podciąganiu.

#6 Share mucha7

mucha7

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 35 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 14 luty 2011 - 10:59

Massey Fergusony 135,138,148,165 itd Witam ma poroblem z zapalanie zimnego fergusona 135 swieca płomieniowa dobra filtry nowe pompka paliwowa nowa a dodam ze jak ciepły to pali na dotyk a jak zimny zapala odrazu jak psiukne samostartu co to moze być ??

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Massey Fergusony 135,138,148,165 itd Dzisiaj, 09:35
  •  

#7 Share grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 15 luty 2011 - 21:18

Massey Fergusony 135,138,148,165 itd Słaba kompresja, albo zużyte końcówki wtryskiwaczy. Jaki masz silnik? 3 cylindrowy, czy 4?


Edit:
Już wiem, 3 cylindrowy. Najlepiej bedzie jak w cieplejsze wykręcisz wtryskiwacze i zawieziesz je do sprawdzenia w zakładzie, ewentualnie od razu mozesz im kazać zmienić rozpylacze. A jak jest z pobieraniem oleju, bierze go?

Edytowany przez grzegorz508, 15 luty 2011 - 21:21.


#8 Share mucha7

mucha7

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 35 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 16 luty 2011 - 12:30

Massey Fergusony 135,138,148,165 itd Na 85 motogodzin wzioł około 1 litra a czy przyczyną moze byc przepalona uszczelka pod głowicą??

#9 Share grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 16 luty 2011 - 12:44

Massey Fergusony 135,138,148,165 itd No to trochę za dużo. Raczej pierścienie poszły. Perkins ma to do siebie, że gdyby poszła uszczelka to w ogóle później by nie odpalił, a przed tym by nie miał całkiem mocy. Do wymiany pierścieni i tak trzeba ściągać głowicę, więc zobaczysz co jest dokładnie jak ją zdejmiesz.



Edit:Tu masz klasyczne objawy walniętej uszczelki w tym silniku: <link>.

Edytowany przez grzegorz508, 16 luty 2011 - 12:47.


#10 Share mucha7

mucha7

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 35 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 16 luty 2011 - 19:43

Massey Fergusony 135,138,148,165 itd a jakie powinno być ćiśnienie w tuleji ?? bo zamierzam zmierzyć

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Massey Fergusony 135,138,148,165 itd Dzisiaj, 09:35
  •  

#11 Share grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 16 luty 2011 - 20:07

Massey Fergusony 135,138,148,165 itd Ciśnienie sprężania dla silnika AD3. 152 powinno mieścić się w przedziale od 2,7MPa do 3,1MPa lub inaczej od 27 do 31 kg/cm².

(Opieram się na temacie http://www.elektroda...pic1860715.html)

Albo możesz wyliczyć:
(silniki czterosuwowe z zapłonem samoczynnym)

Pspr = 0,21 x ε

gdzie:

Pspr – ciśnienie sprężania w (MPa)

ε – stopień sprężania badanego silnika (dla AD3.152 UR wartość wynosi 16.5)
Wartość trochę wyższa wychodzi z tego wzoru. (<link> na tym sie opierałem)

Edytowany przez grzegorz508, 16 luty 2011 - 20:32.



Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy