Polecane posty

Witam. Czy jest ktoś mi w stanie wytłumaczyć dlaczego w moim zetorze 8045 dzwignia od biegów I II i R (z lewej strony przy siedzieniu) ma inaczej ułożone biegi niż normalnie ??

 

normalna konfiguracja to

 

polowe do błotnika i do przodu, wsteczny do błotnika i do tyłu, szosowe do siedzenia i do tyłu.

 

a w moim zetorze

polowe do błotnika i do tyłu, wsteczny do siedzienia i do przodu , szosowe do siedzienia i do tyłu .

 

w sumie to nawet wygodniejsze ale dlaczego tak to jest zrobione ?? jakieś inne tryby czy coś ??


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a na gałce od biegów też tka masz rozrysowane? chociaż kiedyś też słyszałem że jakiś gość miał tak ułożone biegi :)


Mocy dostarczają: -Massey Ferguson- & -Case- & -U-R-S-U-S-!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PAWKUB    1

Może to faktycznie źle ułożone zębatki, bo żaden zetor tak nie miał, a co do wygody to wsteczny do przodu to raczej niezbyt wygodne rozwiązanie.


Steyr 6140, Zetor 12045 i 10145 oraz Ursus C-360 to moja ekipa do pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek1312    10

Może to zależeć też od tego jak jest przerobione bo normalnie to między nogami są przecież więc jak ktoś przerabiał to mogło tak powychodzić źle drążek ułożony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wygodniejsze w pługu obrotowym :) taki jakby mechaniczny rewers


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek1312    10

Ja w swoim mam w oryginale czyli między nogami i tak się zastanawiam czy zmieniać czy nie. Szczerze powiedziawszy to bardziej jestem za tym żeby zmienić i równocześnie się waham jak to się uda i zgra tak żeby dobrze było:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmm nie rozumiem o co sie boisz.... tylko przekrecasz dzwignie reduktora tak zeby była przy błotniku i tyle :)


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek1312    10

No właśnie nie bo muszę dospawać jeszcze kawałek do tego drążka co jest i puścić pod uchwytem od siedzenia. Przynajmniej mi się tak wydaje że tak to powinno być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

najlepiej kup orginał :) czyli nowwego typu dzwignie i fest :) a jezeli nie chcesz sie puszczac w koszty ko ogkręć dzwignie i spróbuj ja przekrecic :) ale obawiam sie ze moze byc za krótka :(


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelekkk
      Witam. Mam Zetora Proxima 8441 z 2007 roku i wystąpił problem w nim że sprzęgłem ręcznym Wom. Mianowicie po zaciągnięciu sprzęgła i próbie włączenia dźwigni wom jest zgrzytanie. Gdy się już włączy i chodzi to przy próbie wyłączenia wom poprzez podniesienie  dźwigni sprzęgła ręcznego wałek dalej się obraca .  Gdy chcę dźwignie wom podnieść do góry żeby wyłączyć również jest zgrzytanie. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
    • Przez endrju321
      Cześć, 
      można wymienić sprzęgło "słoneczko" na "łapkowe"? 
      Robił ktoś coś takiego? Polepszyłoby to wysprzęglanie? 
    • Przez Czarekczar
      Witam od niedawna jestem posiadaczem claasa ariona 630 . Nigdy wcześniej  nie użytkowałem takiej skrzyni . Chciałbym wiedzieć jak na niej jeździć by nie skrócić jej żywotności.  Jak na niej jeździć w polu i po drodze , lub czego nie robić .Jeżdżąc po drodze na automacie , zdejmując nogę z gazu strasznie mocno zrzuca biegi szarpiąc,  nie wiem czy to normalne , czy cos źle robie . Z góry dziękuję za pomoc .
      Pozdrawiam 
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. 
      Gdzie szukać problemu, otóż podczas jazdy Zetorem 8045 i rozgrzaniu się oleju mam problem ze zmianą biegów, ciężko wbić wyższy bieg, podczas prac polowych żeby wbić bieg muszę wybijać biegi terenowe. Przedtem zalany był olejem przekładniowym (poprzedni właściciel takim zalał) to nie dało się normalnie ruszyć tylko szarpał. Teraz zalałem go hydraulicznym, nie szarpie ale biegi ciężko wchodzą. Teraz pytanie czy sama zmiana oleju na hydrauliczno-przekladniowy wystarczy? Czy trzeba zaglądać do skrzyni lub do sprzęgła? 
    • Przez Adam16482
      Witam. Czy w swoim zetorze wymienię wysprzeglik przez lewe okienko po demontażu pompy podnośnika?? Czy należy go rozpołowić? Bo raz mi się o uszy obiło że należy rozpołowić ale mi się zbytnio nie chce w to wierzyć aby do wymiany wysprzeglika było trzeba rozpoławiać bo widać go odrazu za pompą.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj