Skocz do zawartości

Zdjęcie

Alternator do 3P


5 odpowiedzi na ten temat

#1 Share arni251

arni251

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Banie Mazurskie
  • Zainteresowania:Wszystko co interesujące

Napisany 10 listopad 2010 - 12:13

Alternator do 3P Witam, jak podłączyc altka do 3P bo mam prądnice a chce zmienic i nie wiem jak podłączyć. Prosze o schemat albo porady. Altka mam gołego bez okablowania i widziałem w nim 2 szerokie wejścia na wsuwki i chyba 1 wąską. Najprawdopodobniej to jest altek od audi 80 i na jednym z forum czytałem ze te dwa szerokie musze podłączyc do rozrusznika do plusa z aku a ten wąskio pod kontrolkę, no ale co zrobic z tymi kablami od istniejącej prądnicy i istniejącego regulatora????
Jak coś robić to robić to dobrze!!!!!!!!!!!!

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
Ursus C330M w bardzo dobrym stanie


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 15900.00 PLN
  • 22 gru 2017
Ciągnik Ursus 11054, 110 KM AGROWIEC Autoryzowny Dealer PROMOCJA!!!


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 147000.00 PLN
  • 25 wrz 2017
Ursus c360 nie 3p


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 13800.00 PLN
  • 26 wrz 2017

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Alternator do 3P Dzisiaj, 02:11
  •  

#2 Share myster

myster

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 63 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 listopad 2010 - 13:41

Alternator do 3P hej wiec tak. Od alternatora od audi idzie gruby przewod bodajrze na oczko M8 prowadzisz go do grubego przewodu rozrusznika na plus na otwor M10
.A cienki przewod od altka dajesz na kontrolke a na drugie wyjscie z kontrolki podciagasz plus po zaplonie.

#3 Share mercedes250d

mercedes250d

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 340 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warmia
  • Zainteresowania:wszechstronne

Napisany 10 listopad 2010 - 16:42

Alternator do 3P Z istiejącej instalacji wykorzystujesz tylko jeden przewód ten który idzie na kontrolkę ( to jest ten podwójny przy regulatorze) pozostałe wymontuj jak również regulator napięcia.co do alternatora to te dwie szerokie wsówki na plus do rozrusznika a ta wąska na ten do kontrolki o którym pisałem wcześniej. najlepiej gdy byś miał orginalną kostkę łączącą, a alternator to chyba masz od mercedesa lub VW bo w audi to raczej było na śrubę jak pisał "myster"

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Alternator do 3P Dzisiaj, 02:11
  •  

#4 Share wierzba1272

wierzba1272

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 258 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Nowe Miasto Lubawskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Elektryka

Napisany 10 listopad 2010 - 17:08

Alternator do 3P Podejrzewam, że jest to Alternator marki BOSCH montowany w audi. Zapewne ma 4 wyjścia:
dwa szerokie oznaczone jako B+
wąskie oznaczone jako D+
wąskie oznaczone jako +
Alternator podłączamy tak jak na schemacie. Przewó do rozrusznika wystarczy podłaczyć pod jedne wyjście oznaczone jako B+. wąskie wyjście oznaczone jako + pozostaje wolne.

Dodany obrazek
UDZIELAM PORAD TYLKO NA FORUM!!!
JEŻELI POMOGŁEM, KLIKNIJ ZIELONĄ STRZAŁKĘ!!!

#5 Share arni251

arni251

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Banie Mazurskie
  • Zainteresowania:Wszystko co interesujące

Napisany 11 listopad 2010 - 19:58

Alternator do 3P Dzieki wam jak podłącze to dam znak jak poszło.
Jak coś robić to robić to dobrze!!!!!!!!!!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Alternator do 3P Dzisiaj, 02:11
  •  

#6 Share Tom1988p

Tom1988p

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 35 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LHR
  • Zainteresowania:.
    Szczęśliwy posiadacz C-360;
    Elektronika;
    Mechanika;

Napisany 12 listopad 2010 - 08:02

Alternator do 3P Stary regulator już jest Ci niepotrzebny, wymontuj go. Czasami jest jeszcze dodatkowe wyjście w tych alternatorach (oznaczone literką "w" jak dobrze pamiętam). Ale ono jest do obrotomierza w dieslach. Prądowy oraz kontrolkę masz w jednej kostce (w tej 2 + 1).
Regulator w tym alternatorze masz na szczotko trzymaczu. Jak posiadasz oryginalny to wystarczy że będziesz wymieniać w nim szczotki i będzie długo "śmigać".

Podobne tematy