Skocz do zawartości

Zdjęcie

Orbitrol


24 odpowiedzi na ten temat

#21 Share mateusz1122

mateusz1122

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 189 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 maj 2016 - 00:20

Orbitrol

wspomaganie ma byc do forda 5610 4x4 70 koni



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Orbitrol Dzisiaj, 03:10
  •  

#22 Share mikad

mikad

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 909 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 maj 2016 - 11:34

Orbitrol

Za duży orbitrol do tego siłownika lub jak kto woli za mały siłownik. Ciągnik będzie mocno "narowisty" przy szybszej jeździe po szosie. Od skrajnego do skrajnego położenia tłoczyska będzie ok 2,5 obrotu koła kierownicy w jedną stronę i jakieś 1,8 w drugą. Sprawdź ile ma teraz bez na oryginalnej przekładni.



#23 Share mateusz1122

mateusz1122

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 189 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 maj 2016 - 14:33

Orbitrol

to mnie kolego nie pocieszyles juz wszystko kupilem i rozebrane jest 

a ciagnik szybko nie jedzie bo 30km/h nie cale

chodzi mi zeby lekko chodzila kierownica a mozna dac jakis dlawik zeby zmniejszyc cisnienie?



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Orbitrol Dzisiaj, 03:10
  •  

#24 Share mikad

mikad

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 909 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 maj 2016 - 15:52

Orbitrol

Ciśnienie nie ma tu nic do rzeczy, zresztą dławiąc zmniejszysz przepływ a nie ciśnienie. Należy dopasować wydajność orbitrola do objętości geometrycznej siłownika tak aby układ kierowniczy pracował jak w oryginale, dlatego mówiłem żeby policzyć ile jest obrotów kierownicy od lewej do prawej. Zakładam że skok masz dopasowany. Jeżeli kupiłeś graty w necie to coś możesz zawsze wymienić / odesłać.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Orbitrol Dzisiaj, 03:10
  •  

#25 Share mateusz1122

mateusz1122

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 189 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 maj 2016 - 10:35

Orbitrol

Witam zalozylem silownik i orbitol 160 i wszystko dzialalo do puki nie podnioslem tura do gory pompa buczy a kolami moge skrecac od lewej do konca w prawa strone wiecie moze co moze byc przyczyna? na pompie jest ustawione cisnienie 80 bar moze byc za male? ford 5610 z przednim napedem

pomoze ktos? przekladalem weze i w odrotna strone to samo silownik nie chce sie zlozyc. jaka przyczyna moze byc w nim? rozbieralem wszystko w nim wporzadku nie sa uszczelniacze zwiniete.

 

pozdrawiam i dziekuje


Edytowany przez mateusz1122, 11 maj 2016 - 17:46.



Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy