tracker

C-360 wycieka mi płyn chłodzący spod wtryskiwacza

Polecane posty

tracker    622

Wycieka mi płyn chłodzacy z głowicy spod wtryskiwacza. Jak to naprawić???? Trzeba wykrecić wtryskiwacz i co potem????


Bóg Honor Ojczyzna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Pewno pękła tuleja wtryskiwacza wbita w głowicę. Możliwe że trzeba ją będzie wyrwać i wstawić nową. Zobacz sobie w książce napraw jak to wygląda, jest tam przekrój głowicy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JurekS    5

... i w następnej kolejności głowicę...;/. W wersji optymistycznej masz dmuchnietą uszczelkę pod głowicą, w mniej optymistycznej pękła głowica...(jeśli leci spod wtryskiwacza to raczej to drugie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1995    3

Co myślicie o czesciach zamiennych do Ursusów? Ja co Kilka lat musze wymieniac pompe od wody w C360 A pierwsza była 20 lat najgorsze jest to że nie mozna kupić dobrej nawet 2 razy drożej :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    303

według mnie jeśli nie uszczelka pod głowicą to pewnie głowiczka koszt jednej to coś ok. 150 zł może troche więcej. nic innego mi do głowy nie przychodzi co by mogło powodować podobny wyciek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wyciąg wtryskiwacz i sprawdz tuleję wbitą w głowicę. Jeśli to ona się rozciekła to można ją wymienić i nie narobisz sobie kosztów wymianą całej głowicy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

jak radzi seweryn trzeba by sprawdzić tuleje , aleto raczej pasuje zrzucić głowicę


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konarek    0

ja głowicę kupiłem za 250zł/sztuka ;)


sprzedam:
_Nowa Pompa hydrauliczna podnośnika (nie wzmocniona) c330 Hydrotor Tuchola (z gwarancją) -200 zł
|PW| **Przedmiot mogę wystawić na Allegro**

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konarek    0

Fakt :)

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

sprzedam:
_Nowa Pompa hydrauliczna podnośnika (nie wzmocniona) c330 Hydrotor Tuchola (z gwarancją) -200 zł
|PW| **Przedmiot mogę wystawić na Allegro**

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314
Co myślicie o czesciach zamiennych do Ursusów? Ja co Kilka lat musze wymieniac pompe od wody w C360 A pierwsza była 20 lat najgorsze jest to że nie mozna kupić dobrej nawet 2 razy drożej ;)
Jest temu poświećony temat. Zapewne chodzi Ci o oryginalne części zamienne z logiem ursus-chełmno. Poszukaj a trochę sie dowiesz.

 

Osobiście - wstawiłem do zetora 10145 nową pompę wody i wytrzymała 13 miesięcy, naprawiłem starą i chodzi ponad rok czy może już z dwa lata. W C330M zalewając go płynem musiałem zmienić pompę wody bo była z 1987 po wymianinie łożysk i uszczelniacza kilka lat temu. Oferowano mi oryginał Ursus-Chełmno w wersji bez kalamitki. Kupiłem podróbę która miała kalamitkę i wyglądała solidniej. Działa od ponad roku bez problemów.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Mi z chełmna wytrzymała rok z groszami teraz mam jakaś tańszą i z kalamitką trzyma 4 lata ;)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tracker    622

I jak tą uszkodzona tuleje wyciągnać z głowicy???? Potrzebna będzie spawarka?????? I na to miejsce wbić nową tuleję????


Bóg Honor Ojczyzna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam mam podobny problem przyłańczam sie do pytania, co prawda duzo nie cieknie ale z czasem moze wiecej. Czy to w czyms szkodzi, poza tym ze ucieka płyn chlodniczy ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Można jeździć tylko uważaj żeby nie uciekało tyle że się zagotuje :P


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adaml61    1

tulejkę przed wbiciem pobiel cynom , będziesz miał gwarancje że będzie szczelnie , jak wbijesz nie pobieloną może się pocić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dipol    2

nikt nie doradzi jak wymienić tą tuleję nie odkręcając głowicy???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toffik    5

Trzeba sciagac.Ja po zdjeciu glowicy dopasowalem srube bodajze 10 odpowiednio dluga, lbem od strony tulejki gdzie te strone odpowiednio obspawalem mlotek i cheja z drugiej strony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

nie trzeba ściągać nic, odkręcasz wtrysk i masz całą tulejkę i trzeba zatkać ją czymś żeby przy spawaniu nie wpadło nic przez otwór do tłoka, jakiś żużel czy inne świństewko które może zrysować później tuleję cylindra. można wykombinować ściągacz do tego, śrubę wspawaj 16 albo 14 łebkim w dół i najlepiej z drobniutkim gwintem to wtedy i u spawać jakiś ściągacz z solidnych kawałków stali i później kręcisz nakrętką do tej śruby co przyspawałeś i tulejka wyjdzie bez ściągania. ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    216

a ja to robię tak szpilka z nakrętką wspawuję w tuleję na to kawałek tulejki z 5 cm może być i więcej na to dużą podkładkę i nakrętka i skręcam i wyskakuję tuleja już x razy robione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych1232    0

Czy mógł mi ktoś opisać krok po kroku jaw wyciągną tą tulejkę, czy trzeba spawać lub coś w tym stylu. prosze o szybką odpowiedz!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj