Polecane posty

Dawid18    2

W sprawie motoro to niewiem co bym zrobiłbym musiał zobaczyć co on ma w śyrodku wstaw fotki jak kupisz. A z skrzynią i mostem to bym rozebrał i poczyścił i powina być gitara zwolnice itp tak samo bym zrobił.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Ja powiem tak, kilka lat temu kupiłem od pewnego dziadka wsk-e 86r też rok używana- 2000km ,po wymianie przerywacza chodziła jak nówka :unsure: Ale kiedyś postawiliśmy starego żuka (pod dachem) -po 6-7 latach korozja taka że aż głowicę aluminiową przeżarło w kanałach,silnik na złom. Więc myślę że stary silnik ma mnóstwo sadzy,nagarów itp które wywołują korozję więc w Twoim przypadku może nie być tak żle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

1 rok to nie jest duzo mojego wujka c360 stoi od listopada do wiosny jak przyjda roztopy i trzeba w pole ruszyc

 

ale po 10 czy tam 20 to silnik do kapitalnego napewno pompa wtryski tuleje tloki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Wiadomo cudów nie można się spodziewać, jest tylko pytanie za ile to kupić (jeżeli wchodzi w grę cena złomu to można się porywać) ale jeżeli za jakieś większe pieniądze to nie warto.

 

Jeżeli jest to jakiś zamożny gość to czemu nikt o niego nie zadbał.

 

A nikt nie bierze pod uwagę że takie rzeczy to tylko w media markt ??


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aldi    0

Ten gość ma ten traktor po prostu w nosie może sobie kupić 10 New Hollandów czy innej marki ciągniki. On po prostu kupił ziemie na których ten traktor stał były tam jeszcze inne maszyny które rozeszły się jak świeże bułeczki. On zna mojego kumpla wiec zarezerwowałem sobie go cena jest śmieszna bo nawet jak bym go kupił w stanie tragicznym to na złomie dostane za niego dużo więcej niż on kosztuje.

Na razie gościu wyjechał za granice wiec trochę się moja wizyta u niego przeciągnie ale jak coś będę wiedział to wam napisze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Ja się co nieco dowiedziałam i niema takiej tragedi najważniejsze to wał jak motór niejest wychodzony to szlif można zrobić samemu tanim kosztem tylko potrzebne są chęci i czs panewki korwobody i tuleje, pierściąti trzeba kupić a reszte się zrobi samemu w domu. Oprucz głowicy i pompy wtryskowej i pompy wodnej ale to drobnostka. Aldi jak chceż się dowiedzieć jakim sposobem to zrobić to mi napisz to ci powiem!!!!!!!!!


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Ja mogę się założyc ze silnik trzeba remontowac ;) moja c-330 miała około 3 tys mth i "staneła" na 7 lat bez odpalania (poprostu pompa wodna się rozleciała i opony a ze był drugi ciągnik a z kasą się nie przelewało to tata go odstawił)

 

Po 7 latach próbowalismy ją odpalic (zrobiłem wszystko co było popsute ) i ni hu hu silnika nie szło ruszyc - potrzebny był remont kapitalny silnika :) dostałem do zwrotu tuleje i tłoki to był na nich taki chropowaty nalot ...

 

Tymniemniej jesli ten 1224 jest do sprzedania za smieszne pieniądze to kupuj bez wahania B) - jak nie masz kasy na remont to sprzedasz przedni napęd , kupisz os nienapędzaną a za reszte spokojnie wyremontujesz ciągnik tyle ze bedzie to juz 1222 B)

 

POWODZENIA :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam10145    0

Mam pytanie do użytkowników ursusa 1224 jak ze spalaniem, i czy szybkie skrzynie w nich są wytrzymałe czy awaryjne?

Edytowano przez Adam10145
orty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

chyba skrzynie?

ortokomando by się przydało ;)


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    3

ja mam zetora 12245, silnik taki sam i pali niemało, ale moc ma :rolleyes:

pług 4x44 na ciężkich ziemiach ciągnie podobnie jak gruber trzybelkowy, kos na specjalne zamówienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cichy84    28

ile wlejesz tyle spali ;) ciągnik ciężki do zajechania no i samemu można w nim prawie wszystko naprawić szybka skrzynia to ja wolałbym już 1234 no ale pytanie numer 1 - do czego będziesz jej używał bo jak jeździć tylko do sklepu to nie polecam za dużo ci spali ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elemer    20

Co do szybkich skrzyń są wytrzymałe tylko trzeba dbać o poziom oleju. W szybkiej skrzyni wszystko dużo szybciej się kręci więc i smarowanie musi być cały czas odpowiednie. Koszt przerobienia skrzyni to około 2 tysiące.


Sprzedam Siarczan wapnia wraz z transportem. Najtańsza forma siarki i wapnia. Zapraszam chętnych do kontaktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam10145    0

oczywiście do orki (4x40+wał),talerzówa, ale i transport

Edytowano przez Adam10145

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

ja mam 1224 ale z normalna skrzynia.. tyle że od turbo 4 biegowa.. jest troche szybszy od zwykłej.. ale do szybkich to on sie nie zalicza..

a codo tego czy da rade... to patrzyłem w twojej galeri.. ze nie masz górek i jakis ciezkich ziem skoro zetor radził sobie z tym pługiem to 1224 bedzie smigało...bez problemów, no jeszcze kwestia tego w jakim stanie jest te 1224??

z reszta co tu duzo tłumaczyć... masz zetora..a 1224 tylko ma 2 gary wiecej ale bez turbo... więc chyba wiesz co takie ciagniki potrafia..;)

a co do spalania to na pewno spali tobie mniej w orce niż zetor.. ;)

znajmy miał zetora 16145 i wymienił silnik na zwykła 6.. to nie moze sie nadziwic jak ten ciągnik mało pali w porównaniu do turbiny.. tylko zaznaczam,ze odba o sprzet i wszystko jest zrobione tak jak mam byc... ;)


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas8520    0

ciągnik dobry mało skąplikowany wszystkie naprawy w własnym zakresie ogólnie nie są to najoszczędniejsze ciągniki a co do szybkiej skrzyni to jakoś nie jestem przekonany w polu niepotrzebna tak duża prędkość chyba że w transport pójdzie

Edytowano przez nasil90
Błędy ortograficzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ja miałem 1224 i byłem zadowolony.Teściu i kuzyni mają 16 to narzekają na paliwo a ja miałem szybciej porobione w polu niż oni i robię sam. W orce paliła mi 16 l a pług 5x45. Ziemie różna średnie i ciężkie. u teścia nie zaszła poniżej 20.

Na końcu przerobiłem ją na szybką skrzynie i wtedy to była jazda. Koszt to ok 550zł, ale całą trzeba rozbierać.Ale z żółwiem to biegów w polu nie braknie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    28

1224 to dobry ciągnik ja mam 1201 czyli bez przedniego napędu spalanie na ha orki w pługach 5x35 w zależności od pola od 14-18 litrów w agregacie 3.4m na głębokość maks czyli ok 8-9 cm ok 7-8 litrów na ha. na mth średnio pali 8 litów ciągnika nie mam długo gdzieś z 4 lata i skrzynia do remontu ale nie wiem kiedy była wcześniej remontowana. ja ogonie polecam ten ciągnik jak by się ktoś przesiadł z 360 to naprawdę dużo lepiej się jeździ i w polu mniej spali od 360. aha i jak byś miał kupować to bierz zetora 12145 wszystko to samo oprócz komfortowej kabiny która występuje w zetorku. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Witam. Kuzyn ma 1234 czyli to samo tylko że inny numer. I powiem że w naszej okolicy drugiego takiego sztywnego ciągnika się nie znajdzie szukając w ursusach, zetorach i valtrach u nas tego pełno. Co do spalania to tak 16-20l ale noge to on ma ciężką to dostaje po zaworach równo, szkrzynie ma 40h pocisk, komfort lichy bo nie dbają ale za nowości komfort był, uciąg boski co mu nie zaczepisz to nie ma że boli przodek i heja. Tak ogólni to polecam i podoba mi się ten ciągnik a co do remontów to przez 13 lat wsadził w niego 7tyś to chyba nie tak dużo.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj