Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ceny mleka


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
2982 odpowiedzi na ten temat

#1601 Share koks

koks

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 165 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Żuławy Wiślane
  • Zainteresowania:rolnictwo,ciągniki MF

Napisany 04 luty 2011 - 21:21

Ceny mleka A co to w ogóle za firma?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ceny mleka Dzisiaj, 21:31
  •  

#1602 Share michal121991

michal121991

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Krzesimów k.Lublina

Napisany 04 luty 2011 - 21:38

Ceny mleka

jak płaca RYKI ????mysle dać sobie spokoj z osm garwolin mam 20 pare kilosów do ryk gdzie płacą super w poradniku widzie że z za radomia kupują mleko

Ryki ładnie płaca i jest duza doplata do bialka. Tez mielismy sie przenosic;)

#1603 Share lamborghini105

lamborghini105

    Zawsze szczery ;D Rolnik oczywiście ;D

  • Members
  • PipPipPip
  • 594 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko pomorskie
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Dziewczyny :-D

Napisany 04 luty 2011 - 21:57

Ceny mleka Jacek1025 idź do sąsiada to Ci powie dlaczego jest taka niska cena mleka w OSM Cuiavia bo jest w zarządzie.
Chce kupić windę (przekładnie łańcuchową) do podnoszenia, o udźwigu powyżej jednej tony. Proszę o kontakt na PW.

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Ceny mleka Dzisiaj, 21:31
  •  

#1604 Share rob334

rob334

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj.kuj-pom

Napisany 05 luty 2011 - 09:26

Ceny mleka

siema mam pytanie do tych co oddawają mleko do INOWROCŁAWIA woj. (kuj-pom) . nie myśleliście żeby przenieść się do PIOTRKOWA. BO PIOTRKÓW PODOBNO WIĘCEJ PŁACI.

Ja oddaje do Piotrkowa i odradzam,

#1605 Share damian40000

damian40000

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3200 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Brodnicy kujawsko-pomorskie

Napisany 05 luty 2011 - 10:59

Ceny mleka Za styczeń 2011, Firma BO-RO Wilary, ponad 7 tys litrów białko 3,15 tłuszcz 4,05. 1,10gr+vat.
Poprawy nie widać. Ile bym dostał za te parametry i litry w ROTOR Rypin? Może ktoś z Rypina wyśle mi cennik?

#1606 Share vala2000

vala2000

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 72 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 05 luty 2011 - 16:46

Ceny mleka każdy narzeka na próby łowicz na każdą połówkę miesiąca robi na czystość i somatyczne to innych mleczarniach nie robią tylu prób bo u nas jak ich co kopnie to i trzecią robią

#1607 Share Piterr

Piterr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 110 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska powiat Leszno

Napisany 05 luty 2011 - 17:34

Ceny mleka U mnie jak przyjeżdża samochód z mleczarni(OSM Rawicz) to za każdym razem biorą próbę, ale czy je wykonują to nie wiem.Ale z tego co udało mi się dowiedzieć to co najmniej 4 próbki w miesiącu badają tylko nie wiadomo kiedy. Tak ,że nie wiem co nie których dziwi że mleczarnia robi x prób w miesiącu.

#1608 Share karol012011

karol012011

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 375 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow.Gołdapski
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 06 luty 2011 - 16:19

Ceny mleka Z tego co wiem to mleczarnia bieże próbe codziennie żeby zbadać czy niema żadnych antybiotyków w mleku ,a do badania somatycznych,białka,tłuszczu itp. biorą 3-4 razy w miesiącu :)

#1609 Share mario98

mario98

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 50 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 luty 2011 - 09:06

Ceny mleka No tak tylko skoro biorą próby kilka razy w miesiącu to czemu informują i wynikach tylko raz?
John Deere - idealne połączenie mocy i piękna :)

#1610 Share damian40000

damian40000

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3200 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Brodnicy kujawsko-pomorskie

Napisany 07 luty 2011 - 09:37

Ceny mleka U nas biorą próby codziennie na wodę i antybiotyk a na somatyczne i bakterie dwa razy w miesiącu do 15 i po 15. Każda połowa miesiąca jest rozliczana oddzielnie tak że za pół miesiąca może przejść a za drugie nie.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ceny mleka Dzisiaj, 21:31
  •  

#1611 Share timasz

timasz

    jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe

  • Members
  • PipPipPip
  • 1482 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warminsko mazurskie
  • Zainteresowania:Prawo, Historia, Architektura użytkowa, Technika rolnicza, Panny :) i wiele innych ciekawych rzeczy które mogą interesowaćtak młodego człowieka ;) hehe

Napisany 09 luty 2011 - 09:32

Ceny mleka Mlekovita Lubawa kolejny raz 1,35 odstawa tez kolejny raz 15 tys litrów
Skłaniam sie ku twierdzeniu ze obecna cena jest oplacalna wartoscia kokosow to na tym dziale produkcji rolnej nie ma ale tez cena na takim srednim poziomie moze zapowiadac jako taka stabilnosc produkcji i oplacalnosci co moze miec pozytywny wplyw na zdrowie psychiczne wiekszosci mleczarzy hehe ;)

#1612 Share look19

look19

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 872 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kaszuby

Napisany 09 luty 2011 - 17:12

Ceny mleka A jaka jest cena za mleko ekologiczne?

Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.


#1613 Share qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 09 luty 2011 - 19:07

Ceny mleka taka sama jak za zwykłe, chyba że jakaś specjalna mleczarnia będzie kupowała

#1614 Share statek

statek

    wieczny student

  • Members
  • PipPipPip
  • 1667 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sejny
  • Zainteresowania:Piłka nożna, elektronika, komputery

Napisany 09 luty 2011 - 19:13

Ceny mleka

Mlekovita Lubawa kolejny raz 1,35 odstawa tez kolejny raz 15 tys litrów
Skłaniam sie ku twierdzeniu ze obecna cena jest oplacalna wartoscia kokosow to na tym dziale produkcji rolnej nie ma ale tez cena na takim srednim poziomie moze zapowiadac jako taka stabilnosc produkcji i oplacalnosci co moze miec pozytywny wplyw na zdrowie psychiczne wiekszosci mleczarzy hehe ;)



cena na poziomie 1zl jest juz cena bardzo oplacalna wiec 1,35 jest juz naprawde swietna.
za grudzien mialem 1,62zl a za styczen 1,45zl przy oddaniu 40 tys

Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek


#1615 Share wojtas

wojtas

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1194 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 luty 2011 - 20:34

Ceny mleka

U nas biorą próby codziennie na wodę i antybiotyk a na somatyczne i bakterie dwa razy w miesiącu do 15 i po 15. Każda połowa miesiąca jest rozliczana oddzielnie tak że za pół miesiąca może przejść a za drugie nie.

próby to biorą ale nie badają na antybiotyk i wodę u każdego, jedynie jeżeli na samochodzie wykryją zafałszowanie sprawdzają wtedy wszystkie pobrane próby żeby wykryć sprawce. jak samochód czysty, indywidualnie nie sprawdzają. oczywiście co jakiś czas kontrolują wszystkich

#1616 Share timasz

timasz

    jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe

  • Members
  • PipPipPip
  • 1482 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warminsko mazurskie
  • Zainteresowania:Prawo, Historia, Architektura użytkowa, Technika rolnicza, Panny :) i wiele innych ciekawych rzeczy które mogą interesowaćtak młodego człowieka ;) hehe

Napisany 09 luty 2011 - 21:16

Ceny mleka

cena na poziomie 1zl jest juz cena bardzo oplacalna wiec 1,35 jest juz naprawde swietna.
za grudzien mialem 1,62zl a za styczen 1,45zl przy oddaniu 40 tys


Ze stwierdzeniem iz 1 zł to juz dobra oplacalnosc to bym polemizowal bo liczac wszystkie srodki do produkcji amortyzacje maszyn i budynkow oraz konieczne inwestycje i naklady pracy okazuje sie iz koszt produkcji 1 litra mleka wynosi okolo 92 gr do tego rzeczonego 1 zł a jesli ktos ma zobowiazania kredytowe na np 8 procent to koszty sa jeszcze wyższe

Ale jak juz pisalem 1,35 za litr mleka to juz cos co gwarantuje jako taka stabilnosc finansowa jak i emocjonalna hehe przy czym dalszy wzrost cen mleka jako surowca bylby juz nieracjonalny i zle wplyna by na stabilnosc rynku

#1617 Share statek

statek

    wieczny student

  • Members
  • PipPipPip
  • 1667 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sejny
  • Zainteresowania:Piłka nożna, elektronika, komputery

Napisany 09 luty 2011 - 22:20

Ceny mleka skad wziales wartosc 92gr?

wedlug moich szacunkow z uwzgledniem amortyzacji koszt wyprodukowania to 70gr

Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek


#1618 Share timasz

timasz

    jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe

  • Members
  • PipPipPip
  • 1482 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warminsko mazurskie
  • Zainteresowania:Prawo, Historia, Architektura użytkowa, Technika rolnicza, Panny :) i wiele innych ciekawych rzeczy które mogą interesowaćtak młodego człowieka ;) hehe

Napisany 10 luty 2011 - 08:39

Ceny mleka Z takich samych obliczeń uwzglednij wszystkie koszty łacznie z robocizna czesciami serwisami remontami energia elektryczna zakup paszy tresciwej i wiele wiele innych. Po prostu wszystko co kupujesz do gospodarstwa zeby prowadzic produkcję i juz sie robia koszty.
W gridniu nawet czytalem w gazecie z doradztwa zestawienie kosztow i tam im wyszlo ze wyprodukowanie litra mleka kosztuje 90 gr ale nie policzyli np kosztow energii elektrycznej paszy tresciwej, a nawet dodatkow paszowych wiec jakby sie zaglebic to bardzo wielu dodatkowych kosztow nie uwzględniono.

Więc sądzę ze moje szacunki odnośnie kosztow produkcji oscylujących na poziomie 92 gr do 1 zl, za realnymi wartościami i trzeba sie z takimi kosztami liczyc

#1619 Share statek

statek

    wieczny student

  • Members
  • PipPipPip
  • 1667 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sejny
  • Zainteresowania:Piłka nożna, elektronika, komputery

Napisany 10 luty 2011 - 13:58

Ceny mleka moim zdaniem cena ktora podales jest troche zawyzona.

To ze my dostajemy powyzej 1zl jest dobra oferta ale znam kolegow ktorzy maja po 90gr i tez oplaca sie im produkowac

Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ceny mleka Dzisiaj, 21:31
  •  

#1620 Share savas

savas

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 230 postów

Napisany 10 luty 2011 - 15:05

Ceny mleka koszt 90 groszy jest calkowicie realny. Po uwzglednieniu kosztów robocizny usług lub amortyzacji własnych maszyn. Oczywiscie przy cenie 90 gr/litr tez da sie przezyc ale wtedy wydaje mi sie ze jest to zycie na poziomie tzw. robotniczym, bo jednak w mniejszych gosp wiekszosc prac wykonuje sie samemu i koszt wynajmu pradcownikow czesto odpada. Jedank w wyliczeniu trzeba przyjąc że każda czynność jak chociażby dojenie jest wykonywana przez pracownika, wtedy jest to najbardziej obiektywne.

Podobne tematy mleko

Tylko na agroFakt.pl: Do 12 października wnioski na redukcję mleka zobacz »