Skocz do zawartości




Reklama



Zdjęcie

Naprawa MF 255


  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie
109 odpowiedzi na ten temat

#21 sebaskorpio

sebaskorpio

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 85 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gałkowice
  • Zainteresowania:elektronika, systemy mikroprocesorowe, nowoczesne technologie

Napisany 08 styczeń 2011 - 21:23

Naprawa MF 255 cztery lata temu tato zrobił remont w swoim MF 255, pamiętam bo zamawiałem mu zestaw naprawczy taki z logo planety na którym pisze SATURN. Można znaleźć na grene czy allegro. Jeden z tańszych w tamtym momencie. Dał do wprasowania tam gdzie mu szlif wału robili i efekt jest super. 12 ha i tylko ten ciągnik, pług 3 skibowy i agregat uprawowy 2,2m także nie ma lekko
  • 0

#22 armi95

armi95

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 258 postów
  • 35290511
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Węgrów
  • Zainteresowania:Zetory, Ursusy, Bizony i inne maszyny, produkcja zwierzęca i roślinna, samochody, dobra nuta i ...

Napisany 23 styczeń 2011 - 14:29

Naprawa MF 255 Co to jest 12 ha. Ile on ma mtg? 3-4 tyś. to góra. Niektóre mają po 8-10 tys. i remontu nie widziały.
  • 0
<<SPRZEDAM>> Taśmociąg do kostek siana lub słomy w bdb stanie z zaczepem do ciągnika. Jest on na kołach gumowych. Mało używany. Tanio. Okolice Węgrowa, Korytnicy. W razie pytań pisać na PW. <<SPRZEDAM>>

#23 gizbern26

gizbern26

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów

Napisany 23 styczeń 2011 - 14:38

Naprawa MF 255

pług 3 skibowy i agregat uprawowy 2,2m

Nie za duże te maszyny jak na 255?

Edytowany przez gizbern26, 23 styczeń 2011 - 14:39.

  • 0

#24 wsiok

wsiok

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 postów

Napisany 24 styczeń 2011 - 22:46

Naprawa MF 255 Ja mam mf 260 i 4 cylindry, wydaje mi sie ze mam takie same tuleje w silniku jak mf 255, mam typ silnika 4.203 i troche mi sie starły tuleje(można wyczuc reką wgłebienie tam gdzie chodzi tłok) jaki mają wymiar tuleje w srodku i na zewnątrz? zastanawiam sie nad ich wymiana czy warto juz oleju to nie wiem czy duzo bierze bo mi sie troche leje z pokrywy klawiatury wiec trudno powiedziec jakie sa objawy dużego zużycia tulejek? może jakby podeszły do mf 255 to warto kupic angielskie firmy BEPCO
tu jest link:
http://www.sklep.gas...9141,2407).aspx

no i nie kopci jedynie przy większym obciążeniu to szary dymek puści.. jest sens to wymieniac czy jezdzić do konca no i trzy skiby to na jedynce szosowej ciąga, jakie powinno byc sprezanie i jak to zmierzyć?
  • 0

#25 grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • 22223652
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 25 styczeń 2011 - 14:34

Naprawa MF 255 http://www.tractoor....on-155-168.html tu masz troche o swoim silniku w tabeli. Co do podanych tam informacji to skok tłoka i średnica jest taka sama jak w silniku AD3.152 UR, więc tuleje powinny podejść od MF 255. Stopień sprężania w AD3.152 UR wynosi 16,5.

Wypisze Ci kilka objawów złej pracy silnika przy zużytych tulejach z instrukcji napraw MF255:
-utrudniony rozruch,
-silnik nie osiąga pełenj mocy,
-silnik zużywa nadmeirną ilość paliwa,
-spaliny czarne/białe/niebieskie,
-stuki, no i oczywiście niski stopień sprężania.

Moim zdaniem jak nie kopci to znaczy, że nie jest z nim jeszcze tak źle.
  • 0
MF 255 AD3.152UR 47 KM 89r.
Opel Astra G 1.6 8V Z16SE 84 KM 02r.

#26 wsiok

wsiok

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 postów

Napisany 25 styczeń 2011 - 18:34

Naprawa MF 255 moj ma białe spaliny, czasami dużo pali przy radłowaniu no, jest troche słaby przy niskich obrotach i słychac takie stuki jak jest zimny, sprubuje wymienic jednak te tuleje, no i jednak ma pojemnosc 3330 czyli jeden cylinder dołozyli do 3p
a w dowodzie mialem pojemnosc 3860 ale na pewno takiej nie ma... przy tym silniku sa takie cieniutkie tulejki... i jest to na pewno 4.203 bo kupowalem zestaw uszczelek do tego silnika i wszystko pasuje
  • 0

#27 grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • 22223652
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 25 styczeń 2011 - 20:53

Naprawa MF 255 Zapewne w dowodzie masz wpisane dane silnika od 4512. http://pl.wikipedia....sus_4514_i_4512, bo tam jest dokładnie 3865 cm³ pojemności. Co do tuleji, to podobno Mahle robi dobre: http://www.farmexper...rodukt6138.aspx, lub w ramach oszczędności z tańszym tłokiem: http://www.farmexper...rodukt6139.aspx. Bo jak juz zmieniać to całe zestawy na nominalne.
A co do tego silnika to jestem ciekawy jak on wygląda, jaki ma rozrząd, taki jak w AD3.152, czy taki jak w A4.236? Prosiłbym bardzo o wstawienie kilku fotek tego cudu techniki. :rolleyes:

Chociaż te Bepco jest sporo tańsze, wybór nalezy do Ciebie.

Edytowany przez grzegorz508, 25 styczeń 2011 - 20:57.

  • 0
MF 255 AD3.152UR 47 KM 89r.
Opel Astra G 1.6 8V Z16SE 84 KM 02r.

#28 wsiok

wsiok

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 postów

Napisany 25 styczeń 2011 - 21:55

Naprawa MF 255 ok jak znajde wolną chwile zamieszcze zdjęcie
  • 0

#29 wsiok

wsiok

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 postów

Napisany 27 styczeń 2011 - 19:08

Naprawa MF 255 Mam pytanie czy ktos spotkał sie z tłokami firmy kompleks?? czy to firma która sie zajmuje regeneracją tłoków bo taki mechanik mówił ze są najlepsze, ale on lubi kombinować wiec mogą byc po regeneracji oryginałów, i mówi ze bepco to najgorsza firma, czy ktos miał do czynienia z tłokami i tulejami firmy bepco?
  • 0

#30 grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • 22223652
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 27 styczeń 2011 - 19:20

Naprawa MF 255 No te Bepco strasznie tanie jest w porownaniu to Mahle, także ja bym się zastanawiał. Wszyscy chwalą Mahle i ja bym raczej brał tez z tej firmy, po tym raczej napewno pochodzą pare ładnych mtg. Dla dowodu poczytaj sobie: http://www.agrofoto....0/page__st__200,od str. 11 i dalej, tam jest conieco o zestawach, niby do c360, ale firma to zawsze firma.
  • 0
MF 255 AD3.152UR 47 KM 89r.
Opel Astra G 1.6 8V Z16SE 84 KM 02r.

#31 wsiok

wsiok

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 postów

Napisany 27 styczeń 2011 - 20:48

Naprawa MF 255 Tylko jest jedno ale tłoki w zestawie mahle mają tylko 4 pierscienie a orginalnie mają 5 gdzie ten 5 odpowiada aby przez przypadek do komory nie dostawał sie olej tu jest link
http://www.diesel-cz...perkins3152.htm
jeszcze tu sie zapytam jakiej firmy te tłoki i jaka cena. Bo tuleje to mogą byc mahle surowe, ale ten tłok Gorzyce to nie jest taki jak orginalny. Tak ważne jest aby pochodił pare lat ale lepiej zeby kilkanascie bo wydaje mi sie ze najważniejszy jest tłok i zeby wlac dobry olej unikac superolu jak ognia, a najlepiej turdus.

Edytowany przez wsiok, 27 styczeń 2011 - 20:53.

  • 0

#32 grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • 22223652
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 27 styczeń 2011 - 22:31

Naprawa MF 255 Ten piąty dolny pierścień jest dodatkowy. Oryginalnie było tak: 1 chromowany, 2 uszczelniający, 3 uszczelniający i 4 zgarniający. Zrobiłbym fotkę instrukcji napraw, ale nie mam baterii do aparatu, a telefonem nie idzie.

Edytowany przez grzegorz508, 27 styczeń 2011 - 22:32.

  • 0
MF 255 AD3.152UR 47 KM 89r.
Opel Astra G 1.6 8V Z16SE 84 KM 02r.

#33 jan45236

jan45236

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 styczeń 2011 - 00:05

Naprawa MF 255 witam jestem tu nowy i potrzebuje pilnej odp. a mianowicie zaczeliśmy remont naszego MFa i chodzi o tłoki czy strzałka na tłoku powinna być w kierunku kół rozrządu czy sprzegła ( dodam że to nie ja rozbierałem silnik) moim zdaniem to wkier. koła rozrządu prosze o szybką odp bo jutro chce go złożyć bo mam na sobote auto do roboty i zależy mi na czasie. pozdrawiam wszystkich.

Edytowany przez jan45236, 28 styczeń 2011 - 00:06.

  • 0

#34 wsiok

wsiok

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 postów

Napisany 28 styczeń 2011 - 13:59

Naprawa MF 255 tak sie składa ze mam rozebrany silnik tylko ze 4 cylindrowy ad4.203 i u mnie nie ma strzałek
jest napisane FRONT w strone chłodnicy i cylindry sa numerowane od chlodnicy 1 H ,2 L, 3 H, 4 L
(w moim silniku prawdopodobnie sa jeszcze orginalne tłoki bo już sie troche zużyty ale i tak niezle smiga)
powiem ci tak komora spalania w tłoku powinna by bliżej układu wydechowego
tutaj mam link do zdjęc tego silnika
http://www.fotosik.p...9ff21df0e9.html
http://www.fotosik.p...d1713030e0.html
tam w tym albumie jest wiecej prosze porównac do 255

Edytowany przez wsiok, 28 styczeń 2011 - 14:02.

  • 0

#35 wsiok

wsiok

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 postów

Napisany 29 styczeń 2011 - 17:44

Naprawa MF 255 czy jest jakis specjalny klucz do przekrecania wału korbowego w mf,żebym mógł ustawic szczeliny zaworów u mnie jest sróba jakies 38,5 lub 38(recznie nie da rady obrócic a głowica była regenerowana)
  • 0

#36 emilchaja

emilchaja

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 312 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świętokrzyskie ok. jedrzejowa

Napisany 29 styczeń 2011 - 18:29

Naprawa MF 255 zakładasz nasadką do tego grzechotka i kręcisz
  • 0

#37 wojtas972

wojtas972

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 726 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielgolas / Mińsk Maz.

Napisany 29 styczeń 2011 - 18:37

Naprawa MF 255 akurat u nas w warsztacie stoi 255 na kapitalny remont
wal poszedl na szlif glowica tez planowana byla korbowody do regeneracji tak jak pompa i wtryski
tuleje tloki pierscienie nowe MAHLE (dobra i sprawdzona marka polecam)
do odkrecania nie trzeba zadnych specjalnych kluczy
jak bedziesz wymienial tuleje to proponuje podgrzac blok na jakims piecu a tuleje zmrozic beda latwiej wchodzic no i dobrze wyczysc i przesmaruj troche olejem to tez pomaga
  • 0

#38 wsiok

wsiok

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 postów

Napisany 29 styczeń 2011 - 18:56

Naprawa MF 255 a klucz 38 bedzie pasował?? bo nie mam takiego,
nie wiem czy wejdzie grzechotka 1/2 z kluczem
//chyba ze na 3/4 ,a może klucz oczkowy 38 wygiety bylby?
stwierdziłem ze narazie nie bede robił remontu i wymiany tulei założyłem głowice
i cięzko obrócic korbowodem po regeneracji głowicy i wymianie uszczelki na miedzianą a wtryski sa wymontowane czy tak powinno byc??
  • 0

#39 grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • 22223652
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 29 styczeń 2011 - 19:01

Naprawa MF 255 Odkręć dekielek pod sprzęgłem o ile go masz i za sprzęgło się kręci wałem, nie widziałem jeszcze, zeby jakiś mechanik kręcił na śrubę u wału, na ogół kręcą za sprzęgło jakąś łyżką do kół. A jak zjedża się silnik to włącza się WOM na niezależny i jedna osoba musi kręcić za końcówkę WOMu jakimś kluczem.
  • 0
MF 255 AD3.152UR 47 KM 89r.
Opel Astra G 1.6 8V Z16SE 84 KM 02r.

Google AgroFoto Ads Naprawa MF 255

  • Reklama google
Dzisiaj, 16:46
  •  

#40 wsiok

wsiok

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 postów

Napisany 29 styczeń 2011 - 19:32

Naprawa MF 255 w c330 sie kreciło :unsure: korbą :D
  • 0





Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: %s