Wladus25

t25 po remoncie nie ma cisniena

Polecane posty

Wladus25    0

Serdecznie Witam.

Moj kolega ma problem z t25 w ktorym zrobil remont silnika jakiś rok temu tzn. osiowanie bloku, szlif walu, wymienione sforznie w korbowodach, zmieniona pompa olejowa, wymienione tulejki na walku rozrzadu i przeciwadze oraz szlif. Cylindry i tloki byly dobre. Traktor sie grzeje spada cisnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11
:D to ,że się grzeje może być objawem zbyt wczesnego zapłonu,co do ciśnienia oleju,to raczej nie pompa,ale powiedziałbym ,że przy remoncie silnika został spasowany ze zbyt dużymi luzami :)

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wladus25    0

Jak przestawie zaplon to nie powinien sie grzac? Nie podejrzewam luzów bo wal i panewki byly robione i dopasowane w profesjonalnym zakladzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11
:D zaplonu nie możesz przestawiać tak sobie,chociaż metodą prób i błędów też można sporo zdziałać ,spróbuj minimalnie obracać pompe zgodnie z wskazówkami zegara,dokręcić i sprawdzić i tak kilka razy aż zobaczysz czy to właściwy kierunek,myślę ,że tak,bo T-25 jest chłodzony powietrzem,tak że usterki związane z cieczą chłodzącą są mu obce,powodzenia :)

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wueska    1

szlifowałeś wał do t25?????? u nas jeden przeszlifował to pojeździł ze dwa tygodnie i miał cały silnik do roboty od nowa wał sie urwał i troche roboty w silniku narobił. w okolicy nikt wałów do t25 nie szlifuje one mają b. cienką ściankę i potem sie urywają. a co do spadania ciśnienia to masz gdzieś jakieś miejsce że ucieka olej , może to być np jedna z nowych tulejek na wałku rozrządu , nowe nie znaczy lepsze pochodzi troche i jest gorsze niż to co chodziło kilkanaście lat. wiem coś o tym sami robiliśmy władka na wiosnę i teraz żałujemy trzeba było nie zaczepiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

A ja akurat szlifowałem 5 lat temu zatarł się. No i narazie chodzi ok


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

Na moje oko to troche przymało ja na zimnym silniku mam 5.

 

Mógł sie przytkać smok jakimś syfem,

przewód od pompy do smoka mugł się rozkręcić,

może po prostu to pompa jest temu winna,

jaszcze z prawej strony jest taki zawór może to on zawinił :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wladus25    0

Troche za duze masz to cisnienie. A co moze byc z tym zaworem? pompa jest nowa Jak bym chcial to muglbym podkręcic to cisnienie ale po co tak jest w książce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

A filtr dobrze wyczyszczony? Bo zauważyłem że dużo ludzie bagatelizuje jedna bardzo ważną rzecz. Te małe dysze przez które olej wylatuje szybko lubią się zapchać u mnei były tak zakitowane że sprężarką jednej nie szło wydmuchac nawet. Teraz wszystko po kolei wyczysciłem i na zimnym mam troche mniejsze ale na gorącym trzyma te 2,5-3,5 a nie jak przedtem spadało do 1 na wolnych i ledwo 2 na full gazie :P


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wladus25    0

A jaka jest przyczyna ze grzeje sie do wysokich temperatur 90-100 a potem w trakcie jazdy ciezko zbic dopiero jak sie go zgasi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wueska    1

w instrukcji pisze coś takiego

 

"kąt początku podawania paliwa pierwszej sekcji, według menisku przed zewnętrznym martwym punktem mimośrodu (w stopniach obrotu mimośrodu)--- 57 [plus minus] 10 stopni"

 

proszę bardzo a czy pomogłem nie wiem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wladus25    0

Panowie wyczyscilem filtr oleju byly tam dwie calkiem zatkane dysze gdy odpalilem po wyczyszczeniu to cisnienie bylo max 2 wiec podkrecilem do 4 ale wskazówka lata od 4 do 1 w trakcie jazdy jaki jest tego powód co mam zrobic?jak ktos wie to prosze bardzo o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj