Camel7771

Gdzie kupić części do Renault 103.14

Polecane posty

Camel7771    0

Witam. Gdzie jest najwiekszy wybor czesci do renault 103.14 ?W woj. malopolskim albo slaskim? Chcialbym kupic synchronizator do skrzyni. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vala2000    1

Witam. Gdzie jest najwiekszy wybor czesci do renault 103.14 ?W woj. malopolskim albo slaskim? Chcialbym kupic synchronizator do skrzyni. Pozdrawiam.

moge podać numer telefonu który ściąga takie części mamy taki sam ciagnik i to samo naprawialiśmy są efekty nie smarowania skrzyni jest to bardzo drogie cześci grene nie prowadzi sprzedaży wielkopolska konin 632428065 lub 508098552 wysyłacześci przes dhl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vala2000    1

Dostaniesz na pewno.

naprawialiśmy w tamtym roku ciężko było dostać części popsuła się cała skrzynia to z grene Kłodawie szukali po swoich placówkach i nie mieli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Camel7771    0

Witam. Dziękuję za odpowiedzi, jak tylko skoncze prace polne to biore się za naprawe ciągnika także będę do Panów dzwonił w sprawie części. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vala2000    1

powodzenia ja to już jestem tak zła na ten ciągnik ciagle coś pęka teraz węże od oleju pozatym wporządku jak skończysz to napisz jak udał ci się remont pozdrowienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Camel7771    0

Narazie mam jeszcze troche pracy ale jak bede sie bral za naprawe to opisze co i jak. Objawy sa takie ze na pierwszym biegu wyrzuca jedynke na szosowych a na terenowych ciezko ale wchodzi. Byl u mnie mechanik ktory czesto napraiwal renowki i stwierdzil ze to synchronizator. Ze tam sa jakies dwa kola i cos tam dalej, nieznam sie wiec jak bede naprawial to dam znac ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vala2000    1

u nas dwójka nie wchodziła co się orjętuje nie dochodziło smarowanie skrzyni jeżeli świeci kontrolka czerwonona trzecia oleju prawdopodobnie był cholowany nie można ich cholować .Jak bedziesz nim dalej robić to rozwalisz całą skrzynie.Każdy tryb do skrztni kosztuje ok 1000euro nasz remont kosztował 30 000 zl to prawie nowy ciagnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

u mnie chodzi ok raz z góry mi wyskoczyła jedynka ale tego nie biore pod uwage ale u mnie na wolnych obrotach i na każdym biegu tak rzęży skrzynia jak dam troche gazu jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek36    0

U mnie na szczęście nic nie wyskakuje, aczkolwiek też trochę rzęży na jedynce, na niskich obrotach

A co do holowania to można holować, tam gdzie masz ślimak,żółw,zając jest narysowany ciągnik z holem musisz to wbić i można działać jeśli zajdzie taka potrzeba :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vala2000    1

U nas nic nie rzęzi tylko chodzi cichutko silnik aby nie zapeszyć jest ok .W którym miejscu dokładnie jest ta blokad do holowania jest tylko drążek do przerzutu szybkie wolne .Może w inych Renówkach na mojej na kabinie jest napis Class TX w papierach jest Renault 103.14 i części są kupowane do niej. Jesto droga zabawka do naprawiania ;skarbonka. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekgeo2    8

Witam wszystkich mam problem bo kapie mi olej po łapach od podnośnika czy tam są simeringi czy to można normalnie wymienić .Dzięki z góry za pomoc

 

pomoże ktoś był bym wdzięczny

Edytowano przez Avendrion

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

Ale na dole czy u góry przy siłowniku. Jak u góry to wiem że są uszczelniacze widziałem na allegro, a tam na dole tez jest uszzelniacz tylko trzeba spuścić olej ze skrzyni odkręcic tą blache na dwie śruby i go wyjąć. Znajomy naprawiał przy swojej to włożyl jakis zwykły polski uszczelniacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekgeo2    8

Dzięki za pomoc.

 

A mógłbyś spytać Tego znajomego jakie on ma wymiary bo ja nie chciał bym wyciągać od razu bo nie wiem czy dostane w mojej okolicy tak szybko a jak odkręciłem blachę to nic nie było na nim napisane. Był bym bardzo wdzięczny.

Edytowano przez tomekgeo2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masfer5455    6

bogaty wybór części do renówek i innych zachodnich AGROCHŁOPECKI kuj-pomorskie 542894245


sprzedam wóz paszowy sano 5m3 2008r lub zamienie na 8do 12m3 pionowy ślimak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj