Skocz do zawartości

Zdjęcie

elektro-hydraulika


11 odpowiedzi na ten temat

#1 Share pawlo694

pawlo694

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 148 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dobrska Włościany

Napisany 24 październik 2010 - 16:09

elektro-hydraulika Witam. Chciałbym się dowiedzieć jak najwięcej o sterowaniu elektro-hydraulicznym. To znaczy np na jakiej zasadzie działa, czy jest dużo wygodniejsze w działaniu niż mechaniczne, czy jest awaryjne i w ogóle wszystko co o nim wiecie ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
elektro-hydraulika Dzisiaj, 07:00
  •  

#2 Share JohnTheBulletTeacher

JohnTheBulletTeacher

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 224 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KrK

Napisany 24 październik 2010 - 16:19

elektro-hydraulika A w google nie można sobie wpisać elktro-hydraulika i poczytać co to?

Czy wygodniejsze, zależy do jakiej pracy i jaka? Bo elektro-hydraulika tak samo jak mechanika, może być prosta i skomplikowana.

Awaryjna? Jak by była awaryjna to by tego nie montowali masowo w nowych traktorach.

#3 Share pawlo694

pawlo694

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 148 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dobrska Włościany

Napisany 24 październik 2010 - 16:35

elektro-hydraulika Właściwie chodzi mi o elektrohydrauliczne załączanie przedniego mostu i mechanizmu różnicowego.

Może byłoby łatwiej wpisać w google ale chodzi mi tez a raczej głównie o opinie użytkowników forum

#4 Share kapol

kapol

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 39 postów

Napisany 24 październik 2010 - 17:54

elektro-hydraulika Wygoda jest niesamowita guzik i łączone ale w ciągnikach powyżej 10 lat nie radze bo kable się przecierają wilgoć itp

#5 Share masseyferguson6140

masseyferguson6140

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1432 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie(okolice Łukowa)

Napisany 24 październik 2010 - 20:03

elektro-hydraulika Elektrohydrauliczne załączanie przedniego mostu i mechanizmu różnicowego takie rozwiązania to zachodnie marki stosują 25 lat w dzisiejszych czasach takie rozwiązanie to podstawa skoro przez tyle lat nic lepszego nie wymyślili to musi być dobre.
Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

#6 Share JohnTheBulletTeacher

JohnTheBulletTeacher

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 224 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KrK

Napisany 25 październik 2010 - 11:15

elektro-hydraulika A całej elektryki w załączaniu przedniego napędu jest tyle co nic, bo to zwykły eklektrozawór. Bez nadmiernej filozofii.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
elektro-hydraulika Dzisiaj, 07:00
  •  

#7 Share jendrek

jendrek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 337 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Olesno,Opolskie

Napisany 25 październik 2010 - 13:08

elektro-hydraulika U mnie akurat przedni napęd załączany jest elektro-pneumatycznie ale zasada działania ta sama, pstryk i masz napęd włączony ;) To samo z blokadą, z tym że żeby odblokować to trzeba nacisnąć hamulec.

Wygoda jest niesamowita guzik i łączone ale w ciągnikach powyżej 10 lat nie radze bo kable się przecierają wilgoć itp

A niby z jakiej racji mają się kable przecierać ?? Nie rozumiem twojego myślenia.

#8 Share JohnTheBulletTeacher

JohnTheBulletTeacher

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 224 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KrK

Napisany 25 październik 2010 - 16:20

elektro-hydraulika Kolega miał zapewne na myśli cienkie kable, albo zaśniedziałe styki na myśli. Są marki w których elektryka jest bardzo słabo zabezpieczona i do tego delikatna, np w fergusonach serii 30xx. Ludzie przesiadając się z ursusów, gdzie elektryka była jedynie odpowiedzialna za światła, nie za bardzo przejmują się rozbudowanym układem z zachodnich konstrukcji, stąd wynika wiele awarii.

#9 Share tomi382

tomi382

    NIEZALEŻNY

  • Members
  • PipPipPip
  • 1460 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Ząbkowic Śląskich

Napisany 25 październik 2010 - 16:30

elektro-hydraulika

A niby z jakiej racji mają się kable przecierać ?? Nie rozumiem twojego myślenia.

Kabina to element ruchomy i ciągnik ma silnik połączony sztywno więc są wibracje i na skutek tkich drgań przez te 10-15 lat ma prawo się coś poprzecierać a wtedy dochodzi do np zwarcia między przewodem a masą ciągnika i bywa różnie albo będzie przepalać bezpiecznik albo coś gorszego

#10 Share jendrek

jendrek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 337 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Olesno,Opolskie

Napisany 25 październik 2010 - 17:26

elektro-hydraulika

na skutek tkich drgań przez te 10-15 lat ma prawo się coś poprzecierać

Jeżeli kable są odpowiednio zabezpieczone, tj. izolacja i odpowiednie przymocowanie to i za 50 lat nic się nie będzie działo, ale jeżeli ktoś ma kable wiszące jak stare pajęczyny to już jego wina. A znam takich co tak mają.

#11 Share tomi382

tomi382

    NIEZALEŻNY

  • Members
  • PipPipPip
  • 1460 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Ząbkowic Śląskich

Napisany 26 październik 2010 - 12:32

elektro-hydraulika Takich pedantycznych rolników nie jest chyba więcej jak 2% w Polsce. A reszta to nie patrzy że cos wisi i może być problem tylko później płacz i zgrzytanie zębów w polu gdy ciągnik odmówi posłuszeństwa

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
elektro-hydraulika Dzisiaj, 07:00
  •  

#12 Share kapol

kapol

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 39 postów

Napisany 27 październik 2010 - 13:23

elektro-hydraulika Mi tylko jeden kabel się przetarł pocierał o rurkę (nie było tego widać) i odrazu biegi szosowe się straciły


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy