Skocz do zawartości

Zdjęcie

MF 235


5 odpowiedzi na ten temat

#1 Share wojtek13

wojtek13

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 22 październik 2010 - 18:12

MF 235 Witam wszystkich sprawa jest taka zapowietrzyłem dzisiaj mojego mf235 już niestety go nie odpaliłem pompa przestała podawać na wtryski nie wiem czy przez brak chwilowy paliwa czy ze starości sprzęt ma już 20 latek pompa jest firmy lukas i nie wiem czy oddawać ja do regeneracji czy kupić nowa zamiennik widziałem na na allegro za 900 zł dodam ze cały silnik tez od razu zamierzam remontować myślicie że opłaca się kupić taki po remoncie czy oddać do remontu jakiemuś znanemu mechanikowi

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MF 235 Dzisiaj, 00:06
  •  

#2 Share piotr1980

piotr1980

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 83 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Oława

Napisany 22 październik 2010 - 19:26

MF 235 Przydał by się dobry mechanik jeśli chodzi o pompę bardzo dobry pompiarz moja ma 26 lat i chodzi bez ingerencji sąsiad ma z tego roku i stwierdził że przy robocie całego silnika zrobi pompę też i to był błąd teraz dziwnie chodzi nierówno u nas nie ma dobrego fachowca od pomp.
Jeśli chodzi o silnik MF 3 to robiłem ich kilka sam posiadam MF 255 i w mojej miejscowości jest 3.Nie jestem mechanikiem bo nie mam na to czasu tylko raz na jakiś czas coś remontuje. Mianowicie używam zestawów z Krotoszyna mech-le na surowych tulejach, dobrym rozwiązaniem jest tuleja Krotoszyn a tłok thm który posiada szpic na środku przez co silnik spala lepiej i ciszej pracuje a czego nie posiadają inne oprócz oryginałów ,korbowody do kontowania wał do szlifu nowa pompa oleju i głowica ponieważ regenerowana rozpada się po 3 miesiącach. mój MF po remoncie chodzi już 8 rok i silnik nie ma objawów brania oleju ani żadnych stukań jeśli chodzi o te silniki są ok.

#3 Share zenas

zenas

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 387 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska..czyli Polska
  • Zainteresowania:Moje zdanie to "DOGMAT" nie dyskutuje!

Napisany 22 październik 2010 - 19:28

MF 235 ;) kolego na odległość trudno ocenić stan silnika i pompy,jeżeli ma takie objawy jak duże zużycie oleju,niebieski dym z tłumika,rzężenie itp,itd,jeżeli chodzi o pompe to rzeczywiście trudno się odpowietrza,ale te pompy rozdzielczowe Lukasa bardzo ale to bardzo rzadko odmawiają posłuszeństwa powiem więcej są bez awaryjne ,warunek czyste paliwo bez wody,wiem coś na ten temat mamy trzy silniki z tym systemem,powyżej dwadzieścia lat,no problem :P
Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MF 235 Dzisiaj, 00:06
  •  

#4 Share inzynierobserwator

inzynierobserwator

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 40 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowsze

Napisany 22 październik 2010 - 20:32

MF 235 Dziwna sprawa z tą pompą, aby przestała działać tak po jednym zapowietrzeniu. Spróbuj dobrze odpowietrzyć tą pompę. Sprawdź kondycję pompki zasilającej (tej po prawej stronie silnika napędzanej z wałka rozrządu). Spróbuj też odpalić ciągnik z zaciągu. Ja kiedyś zapowietrzyłem swojego 3p i nie mogłem go na rozruszniku odpalić. Spróbowałem z zaciągu ,koło obróciło się z jeden raz i ciągnik odpalił. Może to prymitywne, ale może odpalić.

#5 Share wojtek13

wojtek13

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 22 październik 2010 - 21:39

MF 235 koledzy co do silnika to remont już trzeba bierze olej i wo gule jak byście mi Jeszce powiedzieli ile taki remont silniczka ale sprawa z ta pampa jest ciekawa bo kurcze paliwo w niej jest przez te dwie małe śrubki co się odpowietrza leje się ostro i nawet jak rozkręcałem taka blaszkę z boku widać paliwo filtr podaje paliwo pompie przejrzałem cały układ paliwo zatrzymuje się w pompie i koniec nie wychodzi na żaden wtrysk wiec raczej to pompa nie wiecie jak ja można sprawdzić Jeszce czy jest jakieś sitko i wo gule a co do paliwa to lane było czyste zawsze ON nie żaden opał i teraz poradźcie jak to faktycznie pompa to regeneracja czy nowa na allegro są około 1000 ale jaka to firma to ja nie wiem a ta jest LUKASA wiec kurcze szkoda a jak się dopytywałem to podobno regeneracja też tysiączka dzięki wszystkim za zainteresowanie a zapomniałby nie podaje nić nawet kropelki na wtryski zero paliwa tak nagle by padła czy jest tam jakieś siteczko żeby się zatarło

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MF 235 Dzisiaj, 00:06
  •  

#6 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7798 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 22 październik 2010 - 22:50

MF 235 Regeneracja od 450 do 750 koło mnie.Jeśli nie podaję paliwa to mogła się głowica ukręcić.Zdarza się.Spróbuj na zaciąg.

Sitko jest jak się przykręca rurkę z filtra.Trzeba ją odkręcić i ta śrubę chyba na klucz 24 lub 27.W środku masz zaworki i sitko.Musisz wszystko wyjąć żeby wyczyścić.Ale jak pomieszasz zaworki to go już nie odpalisz.Musisz tak samo złożyć.

Tak jak piszesz to jest objaw ukręconej głowicy w pompie.

Jak tymi małymi śrubkami paliwo idzie a na wtryskach nie to musi być odpowietrzona.Spróbuj jeszcze na zaciąg,jak się nie uda to pompę chyba będziesz musiał wyciągać.

Ja miałem teraz tak że mi trochę osłab i nie chciał rano zapalać dobrze.Wreszcie nie zapalił. Pompę zawiozłem a na drugi dzień odebrałem zapłaciłem 100 zł i jest dobrze.Ale nie powiedzieli co było.Pewnie błahostka.


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy