Skocz do zawartości

Zdjęcie

Case 1056 XL - przedni napęd


11 odpowiedzi na ten temat

#1 Share wojtasd11

wojtasd11

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 22 październik 2010 - 11:39

Case 1056 XL - przedni napęd Witam mam problem z przednim napędem w case 1056xl 92 r. Gdy ciągnik jest zimny nie załącza się przedni napęd , ale gdy ciągnik się dość mocno rozgrzeje działa ale nie da się go wyłączyć. Wie może ktoś co jest tego przyczyną.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case 1056 XL - przedni napęd Dzisiaj, 11:31
  •  

#2 Share jorg

jorg

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 03 styczeń 2011 - 14:59

Case 1056 XL - przedni napęd Witaj
mam ten sam ciągnik i ten sam problem, przez lato napęd dzialał w zimę nie, napęd jest załączany cewką, w moim przypadku cewka działała ale nie potrafiła ruszać dzwignią, sprawdź czy działa ci elektromagnes, jak tak to psiknij do dzwigienki wd 40-ci, mój napęd zaczął się w ten sposób uruchamiać

#3 Share wojtasd11

wojtasd11

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 05 styczeń 2011 - 15:15

Case 1056 XL - przedni napęd Witam
Gzie znajduje sie ta cewka? Ale czy Tobie też nie chciał się rozłączyć? Ale dlaczego się załącza dopiero jak się rozgrzeje?

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowany przez krolikNH, 05 styczeń 2011 - 18:16.


#4 Share mat500

mat500

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 styczeń 2011 - 17:02

Case 1056 XL - przedni napęd Witam u mnie w 856Xl podobny problem tylko, że nawet na rozgrzanym oleju ciężko się włącza. Podobnie jak kolega twierdze, że wina może leżeć po stronie tego elektromagnesu niestety inżynierowie którzy projektowali to ustrojstwo do mocowania użyli śrub z końcówką na małego nimbusa przez co w moim przypadku nie ma możliwości odkręcenia ustrojstwa bez wyjęcia całego zaworu, gdyż ciągnik kupiłem niedawno i ktoś już próbował to wyjąć zresztą widać, że nie za bardzo mu to poszło . U Ciebie pewnie się da. A po drugie wina może leżeć po stronie oleju. Aaa u mnie jest pod kabiną po lewej stronie patrząc z perspektywy kierowcy. W tym wątku masz jak to wygląda http://www.agrofoto....ed-case-856-xl/ ... 4 to elektromagnes Pozdrawiam

Edytowany przez mat500, 05 styczeń 2011 - 17:04.


#5 Share wojtasd11

wojtasd11

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 06 styczeń 2011 - 08:05

Case 1056 XL - przedni napęd Witam
A o który olej chodzi ten w skrzyni czy hydraulice?

#6 Share wojtasd11

wojtasd11

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 06 styczeń 2011 - 11:06

Case 1056 XL - przedni napęd Mam jeszcze jedno pytanko bo wyjąłem ten elektrozawór i gdy nacisnę przycisk w kabinie to trzpień elektrozaworu się wysuwa a gdy dam z powrotem to się trzpień nie chowa , ale da się go wcisnąć. Nie wiem czy tak on prawidłowo działa czy jest on popsuty? czy sam się powinien schować?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case 1056 XL - przedni napęd Dzisiaj, 11:31
  •  

#7 Share mat500

mat500

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 styczeń 2011 - 14:18

Case 1056 XL - przedni napęd Z tego co wiem to po wciśnięciu przycisku tłoczek powinien się wysunąć tak, aby zmniejszyć ciśnienie w układzie, a tym samym załączyć napęd spróbuj go rozruszać, użyj np wd, jeśli dalej nie będzie się wysuwał możliwe, że jest uszkodzony. Nie znam się na tym tak dokładnie...

#8 Share misiaczek238

misiaczek238

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 50 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 07 styczeń 2011 - 20:03

Case 1056 XL - przedni napęd Działanie zaworka i elektromagnesu a bynajmniej było tak u mnie jest na zasadzie: gdy naciśniemy przycisk od napędu to trzpień elektromagnesu się cofa a ciśnienie oleju popycha zaworek który załącza napęd poprzez płytki sprzęgłowe.A jak wyłączamy napęto cewka wypycha trzpień i trzpień popycha zaworek który zamyka dopływ oleju i napęd nie działa. Dlatego też jesli jest ciągnik zgaszony to teoretycznie napęd jest załączony lecz po przekręceniu stacyjki słychać klik i trzpień się wysuwa. U mnie był problem z zabezpieczeniem tłoczka który rozdziela olej i zamyka dopływ a mianowicie w kanale jest ogranicznik (pierścień podobny do segera) i często się zdarza że wyskoczy i tłoczek spada na dół po uderzeniu elektromagnesem i nie powraca i napęd jest cały czas załączony. Ja u siebie zamontowałem tam pierścień zdjęty z kółka od fotela na trzpieniu kółek od krzesełek jest taki pierścień który pasuje i do tej pory z napędem nie mam problemu a robiłem to ok 3 lat temu.

#9 Share wojtasd11

wojtasd11

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 09 styczeń 2011 - 20:15

Case 1056 XL - przedni napęd Wie pan jak dostać się do tego zabezpieczenia tłoczka bo nigdy jeszcze tego nie rozbierałem?

#10 Share kkrzysiek

kkrzysiek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 56 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 listopad 2011 - 21:37

Case 1056 XL - przedni napęd problem nie lezy w ty elektro magnesie tylko w przystawce co jest umocowana pod spodem skrzyni biegów co z niej wychodzi wał napendowy , w tej przystawce sa dwa pierscienie uszczelniające one sie zurzyły i nie trzymia cisnienia oleju i przez to napend jest cały czas załaczony

#11 Share wojtasd11

wojtasd11

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 14 grudzień 2011 - 19:38

Case 1056 XL - przedni napęd A miał też Pan taki przypadek? orientuje sie pan jaka może byc cena naprawy?
A te pierścienie mogą być też przyczyną tego że napęd rozłącza się pod obciązeniem?

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowany przez krolikNH, 14 grudzień 2011 - 22:33.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case 1056 XL - przedni napęd Dzisiaj, 11:31
  •  

#12 Share roger18sx

roger18sx

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 16 październik 2016 - 08:55

Case 1056 XL - przedni napęd

Witam.Miałem też taki ciągnik i również był problem z napędem.Jest to tak zrobione że na zgaszonym ciągniku napęd jest automatycznie załączony a gdy przekręcimy stacyjkę i odpalimy to cewka ma  ciągle prąd i wciska tłoczek zaworu w celu wyłączenia napędu. Gdy właczymy przyciskiem 4x4 to napięcie znika z cewki tłoczek wraca dp położenia neutralnego i załącza napęd.Problem tkwi przeważnie w tłoczku który z czasem się rysuje i zaczyna się przycinać.Objawia się to tym że napęd albo dziala albo nie lub przy lekkim obciążeniu dziala a przy dużym nie. Czasami wystarczy odkęcić elektromagnes i można zauważyć że tloczek się nie cofa do górnego położenia.




Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy