Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ciagnik 140-160km


43 odpowiedzi na ten temat

#21 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 20 październik 2010 - 14:29

Ciagnik 140-160km Ja rozumiem , wał nie jest jakąś istotną maszyną w gospodarstwie B) ale b. przydatny:D

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciagnik 140-160km Dzisiaj, 09:56
  •  

#22 Share michalk

michalk

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 695 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:JĘDRZEJÓW
  • Zainteresowania:rolnictwo sport internet

Napisany 20 październik 2010 - 16:19

Ciagnik 140-160km moze i tak ale na polu mnie z plugiem bujac nie bedzie a po drodze praktycznie nie jezdze bo wiekszosc pol mam w promieniu kilometra i wszystko prowadza drogi od mojego gospodarstwa bezposrednio na pole nie asfaltem. wiec mysle ze to zbedny wydatek
Rolnictwo to moja pasja a pasje trzeba pielęgnować...

#23 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 20 październik 2010 - 17:18

Ciagnik 140-160km No racja racja B) ja też dostałem ofertę na 7475 :lol: i będziemy poważnie myśleć bo nabór wniosków sie zbliża ;)

#24 Share michalk

michalk

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 695 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:JĘDRZEJÓW
  • Zainteresowania:rolnictwo sport internet

Napisany 20 październik 2010 - 17:43

Ciagnik 140-160km a mozesz powiedzec jaka cena te70??on jest 150km??
Rolnictwo to moja pasja a pasje trzeba pielęgnować...

#25 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 20 październik 2010 - 18:29

Ciagnik 140-160km 140 km B) cena narazie 70 tyś Euro :lol: opcje wyposażenie tak tylko z grubsza tylko , ma ktoś od korbankowa przyjechać i ma mieć szczegółową ofertę ;) ale mam nadzieje że jakiś jeszcze upust będzie ;)

#26 Share michalk

michalk

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 695 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:JĘDRZEJÓW
  • Zainteresowania:rolnictwo sport internet

Napisany 20 październik 2010 - 19:21

Ciagnik 140-160km a czemu taki maly bierzesz?? do pomocy to ma byc??w sumie to dosc sporo kasy jak na taki ciagnik...
Rolnictwo to moja pasja a pasje trzeba pielęgnować...

#27 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 20 październik 2010 - 19:48

Ciagnik 140-160km Tak do pomocy :) bierzemy jeszcze poważnie pod uwagę Steyra :D sądzimy z ojcem że lepiej coś lepszego na lata :D pozatym Mf ma skrzynię od Fednta :D

#28 Share michalk

michalk

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 695 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:JĘDRZEJÓW
  • Zainteresowania:rolnictwo sport internet

Napisany 20 październik 2010 - 20:14

Ciagnik 140-160km no cos Ty wymyslil nie ma skrzyni od fendta tylko ma skrzynie bezstopniowa taka jak w fendtcie ale to nie jest od niego skrzynia:)
Rolnictwo to moja pasja a pasje trzeba pielęgnować...

#29 Share LowRider

LowRider

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 989 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 20 październik 2010 - 20:39

Ciagnik 140-160km W serii 7400 skrzynia i tylni most są takie same jak w Fendtach :D

#30 Share iron

iron

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1397 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kłodzko

Napisany 21 październik 2010 - 06:30

Ciagnik 140-160km ja miękką oś wyłączam tylko do orki i to tylko jak ciężko idzie.jak masz okazję to przejedż się traktorem z miękką osią po polu np. z gruberem tak z 14 km/h to bedziesz widział różnicę.oczywiście faktem jest że troche kasy to kosztuje

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciagnik 140-160km Dzisiaj, 09:56
  •  

#31 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 21 październik 2010 - 14:25

Ciagnik 140-160km Kosztuje kosztuje , ale w transporcie jest przydatna :D a co do skrzyni to jest jak w Fendtach ale inaczej się nazywa :D

#32 Share michalk

michalk

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 695 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:JĘDRZEJÓW
  • Zainteresowania:rolnictwo sport internet

Napisany 21 październik 2010 - 14:36

Ciagnik 140-160km to mnie zaskoczyliscie ta skrzynia bo ja bylem pewny ze to jest skrzynia produkcji mf a nie ze od fenda... no to mam do myslenia i chetnie bym sie przejechal ale nie ma nikt w okolicy maszyny z miekkim przodem dlatego ciezko mi jest to sprawdzic a w sumie patrze na to tez w ten sposob ze za te 3tys euro to bede mial nowy rozsiewacz sulky wiec nie wiem czy jednak nie dam sobie spokoju z ta oska...
Rolnictwo to moja pasja a pasje trzeba pielęgnować...

#33 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 21 październik 2010 - 14:45

Ciagnik 140-160km Niech Ci Korbas umożliwi przejażdżkę ciągnikiem z miękką osią, najlepiej żeby ciągnik miał coś ciężkiego na podnośniku zawieszone.

#34 Share MF2007

MF2007

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 272 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze, a szczególnie przekładnie zmiany biegów

Napisany 21 październik 2010 - 14:58

Ciagnik 140-160km Ogólnie to sie dziwie dlaczego porównujesz w temacie ciagniki o zupełnie innej mocy. Sam stoje przed wyborem ciagnika około 160km i bardzo poważnie zastanawiam sie nad MF 7485 ale w tej klasie mocy walka jest bardzo wyrównana i trzeba sie powaznie rozejrzeć. Radze pytać w jakiej normie jest podawana moc ciagnika bo można sie bardzo przejechać. Na samej normie moze być nawet 20km różnicy albo nawet więcej.

#35 Share michalk

michalk

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 695 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:JĘDRZEJÓW
  • Zainteresowania:rolnictwo sport internet

Napisany 21 październik 2010 - 15:04

Ciagnik 140-160km chyba w jakiej normie nie w jakiej mocy:) mf generalnie Ty sam myslisz o modelu blizniaczym tylko z innej seri dla mnie to juz za drogo ale powiedz sam jakie maszyny jeszcze bierzesz pod uwage procz mf-a?? bobek napewno sie postaram o taka przejazdzke najlepiej bylo by w polu...
Rolnictwo to moja pasja a pasje trzeba pielęgnować...

#36 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 21 październik 2010 - 15:10

Ciagnik 140-160km My jak byliśmy pytać o JD, to diler powiedział nam, kto ma dany model ciągnika i jak coś to można podjechać i obejrzeć zapytać. :D

#37 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 21 październik 2010 - 15:24

Ciagnik 140-160km Tak jak m moim przypadku róznica między serią 64xx a 74xx jest aż 10 tys euro :D

#38 Share michalk

michalk

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 695 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:JĘDRZEJÓW
  • Zainteresowania:rolnictwo sport internet

Napisany 21 październik 2010 - 16:13

Ciagnik 140-160km kurde a to jest jakas przyczepa 8ton i to by mi sie nie bardzo widzialo:) bobek rozumiem ze u rolnikow jezdziles tak??
Rolnictwo to moja pasja a pasje trzeba pielęgnować...

#39 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 21 październik 2010 - 16:31

Ciagnik 140-160km Nie byłem tego ciągnika oglądać, tylko nam powiedzieli...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciagnik 140-160km Dzisiaj, 09:56
  •  

#40 Share michalk

michalk

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 695 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:JĘDRZEJÓW
  • Zainteresowania:rolnictwo sport internet

Napisany 21 październik 2010 - 16:41

Ciagnik 140-160km no rozumiem ze Ci powiedzieli ale w koncu nie pojechales zobaczyc i dowiedziec sie jak sie sprawuja??
Rolnictwo to moja pasja a pasje trzeba pielęgnować...

Podobne tematy