rolnik1414

Wałek od przedniego napędu

Polecane posty

rolnik1414    0

Posiadam renault 103.14 .Popsuł mi się wałek który wychodzi z mostu poprostu obrobiło frezy .Mechanik twierdzi że to nie możliwe ale mi tak właśnie się przytrafiło.Lecz wymiana tego nie jest taka tania ponieważ za używaną część trzeba zapłacić 5 tys a za nową 7 tys.czy wiecie może gdzie można znaleść taką część za dużo mniejsze pieniądze .prawidłowo nazwa tej cześci to ,,Wałek Centralny Osi,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
groszek    0

kolego jedz do pożądnego zakładu ślusarskiego w pobliżu zawieź im starą część i oni dorobią Ci nową tylko podkreślam do porządnego zakładu który ma sprzęt i utwardza materiał. Mi dorabiali taki wałek właśnie ten sam co u ciebie poczekasz z tydzień ale zrobią ci porządnie z utwardzaniem itp. koszt zalezy jakie ceny ale do 1000 zł powinni zrobić spokojnie duzo taniej i niema co walić kase na nowe bo te dorabiane są równie wytrzymałe, u mnie chodzi juz z 5 lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertN    1

Na wiosne miałem taki problem w renault ares. Szukałem kogos kto mi to dorobi, w końcu znalazłem zakład który sie w tym specjalizuje, jeżeli chcesz namiary pisz na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jony171    0

Ja mam taki problem w 103.54 i tez każdy mówi że to drogie. Tak jak wcześniej koledzy pisaliście będę też dorabiał na wiosnę. Znajomy robił i zapłacił 800zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyk    0

Witam. Mam ten sam problem. Wczoraj zauważyłem ze nie załącza sie przedni napęd. Okazało sie ze ścieło mi frezy na wałku wychodzącym z przedniego mostu. zastanawiam sie czy winą nie jest to ze miałem żle dobrane opony i mechanizmy sie niezgrywały tz miałem z tyłu opony 18.4 r 38 a z przodu 480/70 r 28.

Jak sie zabrac za naprawe? Duzo roboty? Koszty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Koszty czesci sa kosmiczne 4 tyś za wałek plus koło talerzowe .

Szukaj zakladu tokarskiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masfer5455    6

jezelichcesz nowe częsci to zmiana wałka i kola talezowego jezeli naprawa to naspawanie frezu to taniej i prosciej bo zmiana ataku wiąze sie ze zmianami ustawien ataku bo kazdy ma komplet kolo i walek ilosc podkladek dystansowych ja ostatnio w 11054 zmienialem komplet bo zerwalo zeby natalezu i kupilem zamiennik za 2700 brutto w koninie tel 508098552 na razie chodzi a w ogóle to jest bardzo duzo typow mostow anajlepsze z tego jest to ze jest to most carraro a czesci w carraro dla renowek sa zastrzezone tylko dla serwisow


sprzedam wóz paszowy sano 5m3 2008r lub zamienie na 8do 12m3 pionowy ślimak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyk    0

Dzwoniłem do serwisu to krzyknęła 5000 netto :-( używane z ogłoszenia 3000 zł. Chyba poszukam dobrego zakładu ślusarskiego.

Tak przy okazji to niemoge zdjąć pokrywy od ataku. Odeszła na 1 cm i nie idzie dalej. Co ja trzyma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

A wyciągłeś półosie????? Bo tam prawdopodobnie cały mechanizm wychodzi z tym dużym deklem

Edytowano przez Wojtek987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masfer5455    6

zgadza sie musisz odjac zwolnice zwrotnice wyciągnąć polosie i dopiero podniesiesz dekiel z atakiem i dyfrem kupa roboty


sprzedam wóz paszowy sano 5m3 2008r lub zamienie na 8do 12m3 pionowy ślimak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyk    0

Własnie sie zorientowałem ze nie bedzie to takie proste jak by sie wydawało na poczatku. Wszystko dzis porozbierałem jedną półoś wyciagnołem a druga ta od strony tłumnika zacholere niechce wyjsc ;(

Jutro z rana zrobie jeszcze jedno podejscie i powinno byc ok. Pozostanie tylko kupic nowe tuleje i ogarnąc temat z wałkiem.

Cały czas sie zastanawiam czy go regenerowac i gdzie czy kupic uzywke.

Edytowano przez tonyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyk    0

Doszedłem do etapu ze mam cały mechanizm różnicowy z walkiem na stole i niewiem jak to rozebrać żeby nie narobić szkod. Od kręciłem 4 śroby i zostawiłem proszę o pomoc.

post-14554-0-03786800-1397136169_thumb.jpg

post-14554-0-52059300-1397136468_thumb.jpg

Edytowano przez tonyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

I teraz powinny te podpory łożysk ze szpilek zejść.

Edytowano przez corrado

„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyk    0

Udało sie wałek wyjęty. Choc łożysko stawiało bardzo, bardzo duzy opór i niechciało zejsc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Ale to w środku wszystko ładniuśkie :rolleyes: , obym u siebie tego nie oglądał ;)

Co teraz robisz??? Regenerujesz czy kupujesz inne???

Ja osobiście bym zregenerował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyk    0

Bede regenerował. Róznica w cenie jest bardzo duza wiec warto spróbowac. Tylko ciągle szukam kogos kto sie tego podejmie. Są firmy które napawają i frezuja a inne odcinają i dospawóją nową końcówke hmm... Najlepiej jakby ktoś podał namiary na sprawdzoną firmę u której regenerowął i chodzi.

 

P.S. zdjęcia moze tego nieodzwierciedlaja ale srodek to wyglada naprawde jak nowy. Koles któy pracuje w serwisie Ursusa widział to i mu lekko szczęka opadła ;)

Edytowano przez tonyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Winą za zniszczenie frezu na wałku jest, tuleja wachliwa która trzyma most. Kiedy nie wymieni się w porę most idzie po skosie względem wału napędowego i ścina wielowypust

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    631

Wszyscy którzy krzyczą że części do zachodnich maszyn są drogie powinni zobaczyć te zdjęcia... Do ursusa owszem tanie ale czy tak właśnie wyglądają po 20 latach użytkowania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Ja robiłem ten wałek w firmie Transcom w Poznaniu. Naprawa polegała na napawaniu i frezowaniu nowego wielowpustu Niedawno to robiłem więc nie moge powiedzieć na ile to trwałe jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Jeśli znają się na rzeczy to będzie chodził kolejne długie lata. Wiem bo już tak robiłem nie raz i z tego co wiem chodzi do tej pory.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyk    0

No właśnie tu jest problem ze wszyscy oni mówią ze sie znają na rzeczy a ile w tym prawdy...

Wałek wysłałem. Zastanawiam się teraz nad tulejami. Czy kupić oryginał czy dać dotyczyć. Ogólnie to zawsze uważałem ze oryginał to oryginał ale martwię się ze może juz się tam trosze wszystko powyrabiało i może nie będzie pasować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masfer5455    6

WYTOCZ SOBIE Z BORAMIDU 1/5 ceny a trwale tak samo


sprzedam wóz paszowy sano 5m3 2008r lub zamienie na 8do 12m3 pionowy ślimak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masfer5455    6

WYTOCZ SOBIE Z BORAMIDU 1/5 ceny a trwale tak samo

Edytowano przez masfer5455

sprzedam wóz paszowy sano 5m3 2008r lub zamienie na 8do 12m3 pionowy ślimak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie żaden mechanik nie jest w stanie mi powiedzieć gdzie jest Wlew, wskaźnik oraz spust oleju hydraulicznego w skrzyni w Renault 461. Może ktoś z was posiada taki ciągnik i podeślę mi dokładne zdjęcie gdzie co, jak. Będę baaardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam i miłego weekendu.🙂🤚
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam, mam problem z ciągnikiem renault 103.54 16x16 mechaniczna skrzynia. Kupiłem ją 2 lata temu po wymianie wałka z kołem zębatym odpowiadającym za przenoszenie napędu ze skrzyni na przystawkę. Problemem jest to że podczas jazdy z prędkością powyżej 8-9 km/h z włączonym napędem zaczyna głośno wyć (wiem że napęd zazwyczaj słuchać ale moim zdaniem powinno go być słychać przy większych prędkościach) w ciągu tych 2 lat kilka razy odkręcałem przystawkę w celu sprawdzenia tego wałka z kołem zębatym które było wymieniane i wszystko jest w porządku, brak luzów na łożyskach igiełkowych. Czy problemem może być przystawka, a jeśli tak to co może być przyczyną wycia ?
    • Przez Wojtas974
      Czesc,kupiłem 2 lata temu renowczke i po tygodniu zawiesił mi się rozdzielacz bo nie chciał opuścić maszyny. Oczywiście zdemontowalem go wysłałem na regenerację u siebie w mieście( to był błąd) i po zamontowaniu ciągnik ani nie chciał opuszczać ani podnosić..po wielu próbach wkoncu coś się udało że ciągnik zaczął podnosnic ale nie tylko mniej więcej na 3/4 wysokości... podczas opuszczania maszyny nie działalo to płynie tylko, gdy wajchę dałem całkowicie na opuszczanie to gwałtownie rzucał wręcz maszyna na ziemię.. kupiłem wszystkie sprężynki do wymiany, i mam problem w jednym miejscu jak to złożyć żeby było dobrze..
      Po złożeniu według schematu ten zaworek nie chowa się dokonca, tak powinno być?
      Snapchat-1924693670.mp4 Chodzi mi o sprężynki, numery 20 oraz 2

    • Przez Pawel507366
      Renault cergos 340
      Slabo działa wspomaganie
      Na niskich obrotach  miga kontrolka  niskiego cisnienia oleju w skrzyni i po tej akcji czasem samo włącza się przedni napęd 
      Pompa  wymieniona 3 lata temu i nic nie zmieniło  ostatnio wymieniłem cały olej na nowy fusch  wymieniłem orbitrol chciaz stary założyłem do kombajna i działa idealnie  wiec sam nie wiem co jeszcze może być problemem 
       
    • Przez Kaszlak79
      Witam forumowiczów. Szybkie pytanie, od czego jest przewód hydrauliki siłowej który wchodzi z obu strony skrzyni biegów w miejscu gdzie są hamulce w tym ciągniku?? Foto poniżej.

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj