Skocz do zawartości

Zdjęcie

Klimatyzacja w Bizonie


234 odpowiedzi na ten temat

#1 Share luk2782

luk2782

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 664 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Borszyn k. Góry
  • Zainteresowania:Kazda porażka jest nawozem sukcesu!

Napisany 24 lipiec 2006 - 22:24

Klimatyzacja w Bizonie Jestem ciekaw czy można zamontoowac klime w kabinie bizona. Mam rekorda 89 rok ma juz kabine z tapicerka w środku w dodatku czarną w takie upały w kabinie jest lekko ponad 40 stopni. wentylatory nie pomagają nawet dołożyłem sobie jeszcze jeden taki większy. Może jest ktos kto wie cos na temat klimy do bizona. z czego mozna by było to ewentualnie wykonac i czy jest to do zrobienia
Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)
szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Klimatyzacja w Bizonie Dzisiaj, 23:43
  •  

#2 Share Grześ

Grześ

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 495 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Południowa Wielkopolska(PRA)

Napisany 24 lipiec 2006 - 22:55

Klimatyzacja w Bizonie Żaden problem zakładasz jakąś od samochodu i gra wystarczy trochę pokombinować z napędem sprężarki i wentylatorków na chłodnicach a i z kabelkami. Tylko że to kosztuje ponad 1000 zł.
The Truth Is Out There

#3 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3536 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 25 lipiec 2006 - 22:04

Klimatyzacja w Bizonie jestem na etapie zakladania klimy do zetora 12145, najwiekrzym problemem jest dobranie odpowiednio malej nagdzewnicy, bo z chlodnica i kompresorem to wlasciwie nie ma problemu, co do kosztow calkowitych mysle ze nie da sie zejsc ponizej 1500zl

#4 Share luk2782

luk2782

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 664 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Borszyn k. Góry
  • Zainteresowania:Kazda porażka jest nawozem sukcesu!

Napisany 25 lipiec 2006 - 22:16

Klimatyzacja w Bizonie mądrze mówisz a z jakich elemntów to robisz. znaczy sie od czego pochodzi ta klima
Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)
szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

#5 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3536 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 26 lipiec 2006 - 21:00

Klimatyzacja w Bizonie udalo sie kupic na allegro fabrycznie nowy komplet od cinquecento za 1000pln, ma ta zalete ze ma mala nagrzewnice i mala chlodnice. ale raczej marne szanse dostac drugi taki komplet w rozsadnych pieniadzach :(

#6 Share @rasso

@rasso

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów

Napisany 11 wrzesień 2006 - 20:30

Klimatyzacja w Bizonie ja wiem ze jden koleś znajomy ojca to kiedyś do bizona kupował cały daszek z klimą i tymi bajerami ale cos mu sie to nie opłacało bo jeszcze troszke by dołożył i by kompletną kabine kupił nową z klimą od Naglaka to było kilka lat temu

#7 Share Turbina

Turbina

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 880 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tuchola

Napisany 02 listopad 2006 - 20:03

Klimatyzacja w Bizonie Znam gościa co sprzedaje kompletne agregaty do klimy za 500zł+napełnienie płynem(niewjem ile to kosztuje)

#8 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3536 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 02 listopad 2006 - 22:30

Klimatyzacja w Bizonie agregat? czyli co konkretnie bo chyba nie sama sprezarka?  ;D

#9 Share Turbina

Turbina

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 880 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tuchola

Napisany 03 listopad 2006 - 10:19

Klimatyzacja w Bizonie Kompletna instalacja do klimy,czyli zamontować napełnić i używać.

#10 Share witek

witek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 665 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:z centrum
  • Zainteresowania:przede wszystkim moja rodzina....moj Kacper i zona (hehe jak to mówia zona to nie rodzina :) człowiek sypia z obcą babą ) <br />-&gt;bydło mleczne <br />-&gt;od niedawna układam klocki &quot;LEGO&quot; :)

Napisany 04 listopad 2006 - 15:53

Klimatyzacja w Bizonie hehe wydac na klime 1500zł ale miec ten konfort to mysle ze jest wart kazej kasy
2-08-2007 3400gram 52cm to mój Kacperek
12-07-2008 2831gram 43cm to moja Oliwia
2008-04-01 Firma Wit-Rol rozpoczyna działalności

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Klimatyzacja w Bizonie Dzisiaj, 23:43
  •  

#11 Share U1224

U1224

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 277 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Se-ROCK ***CSW***

Napisany 04 listopad 2006 - 19:17

Klimatyzacja w Bizonie A wy nie wiecie ze w z056 to klima jest w standardzie? wiec po prostu demontuj kabine zakladaj daszek i juz :)
c330, 5120, 155.54 MLT626T & E514

#12 Share coolman111

coolman111

    Darek

  • Members
  • PipPipPip
  • 2869 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kobylnica k. Inowrocławia
  • Zainteresowania:Motocykle- choppery,
    radiokomunikacja cb i kf,
    broń palna

Napisany 12 listopad 2006 - 11:27

Klimatyzacja w Bizonie No właśnie, można przecież kupić orginalną klimę, ale ciekawe ile ona kosztuje  :-.

#13 Share xsc

xsc

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 826 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraina wielkich jezior

Napisany 12 listopad 2006 - 12:18

Klimatyzacja w Bizonie znajmomyt zakladal do nowego bizona rekorda klime to jak dobrze pamietam dal kolo 6 tyz zl
Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

#14 Share coolman111

coolman111

    Darek

  • Members
  • PipPipPip
  • 2869 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kobylnica k. Inowrocławia
  • Zainteresowania:Motocykle- choppery,
    radiokomunikacja cb i kf,
    broń palna

Napisany 12 listopad 2006 - 13:27

Klimatyzacja w Bizonie Uuu... cena powala  :-. Ale sprzęt jest orginalny, a nie jakaś doróbka, co potem może nie działaś  ;).

#15 Share xsc

xsc

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 826 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraina wielkich jezior

Napisany 13 listopad 2006 - 18:22

Klimatyzacja w Bizonie kilme zakladl mu serwis new holland-a ale miele z nia jakies problemy nie wiem dokladnie jakie noa le jakies mieli napewno dostali gwaracje
Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

#16 Share dcnt

dcnt

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 266 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Tarnowa

Napisany 18 listopad 2006 - 22:57

Klimatyzacja w Bizonie

A wy nie wiecie ze w z056 to klima jest w standardzie? wiec po prostu demontuj kabine zakladaj daszek i juz :)


Taaaa, ja juz mam dosc wzerania kurzu, jak trafie jakas kabine po pieniadzach to zaloze. Klime wtedy tez :)

#17 Share coolman111

coolman111

    Darek

  • Members
  • PipPipPip
  • 2869 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kobylnica k. Inowrocławia
  • Zainteresowania:Motocykle- choppery,
    radiokomunikacja cb i kf,
    broń palna

Napisany 19 listopad 2006 - 11:31

Klimatyzacja w Bizonie Sama kabina daje dużo, bo chroni od kurzu. Wiem jak to jest bez kabiny bo zawsze jeździłem z sąsiadem na jego bizonie bez kabiny. Jak wiatr zawiał w naszą stronę to szkoda gadać...

#18 Share nigger nigger

nigger
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 01 lipiec 2007 - 19:46

Klimatyzacja w Bizonie Klime w bizonku zalozyć sie oczywiście da, mialem zakladac ja w tym roku w moim bs-sie ale go sprzedalem , najwiekszym problemem jest przymozowanie sprezarki w ''czerwonych bizonach'' sprezarka powinna miec obroty -2000-3000max. nie wiecej
bo ja szlak trafi.

jak juz umocujemy sprezarke a powinna byc z cewka na 24 v kolej na skraplacz najlepiej gdzies przed chlodnica do tego parownik w kabinie i osuszacz. pozostaje tylko calosc ladnie polaczyc przewodami.

Ja mialem zakladac tak: sprezarke sanden sd7h15 (ma znakomita wydajnosć) bo te w fabrycznych bizonach rekordach sd5h15 niestety nie daja rady zbyt mala wydajnosc, parownik daewoo matiz oczywiscie nowy z matiza bo jest maly i skraplacz z daewoo nubira nowy oczywiscie w stare czesci nie ma sie co bawic bo samo napelnienie kosztuje ok 250-300zł to jak gaz ucieknie to szkoda kasy lepiej wszystko poskladac z nowych czesci. calosc jak liczylem wyniosla by mnie z przewodami (20-30zł za mb) jakieś 3000zł. .... no ale sprzedalem bs-a i plany klimy poszly w niepamiec.

#19 Share Damianrolnik

Damianrolnik

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 60 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Muzyka, Rolnictwo

Napisany 08 styczeń 2008 - 13:23

Klimatyzacja w Bizonie mój wujek który ma eskaer i ma bizona z kabino to ma podłączone dwa wiatraki i jest dobrze jak jest ciepło bo jak jest zimno to nie ma ogrzewania jedynie ognisko rozpalić :rolleyes: :rolleyes:
U-R-S-U-S C330 ---WSZECHMOCNY I NIE ZAWODNY

MOJE FILMY <<<http://pl.youtube.co...er/222rolnik>>>

MOJE GALLERY <<<http://www.agrofoto....ser2482.html>>>

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Klimatyzacja w Bizonie Dzisiaj, 23:43
  •  

#20 Share kamieniak89

kamieniak89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 688 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kamień Wielki-Lubuskie

Napisany 08 styczeń 2008 - 21:05

Klimatyzacja w Bizonie Nas też czeka taki zabieg, bo w rekordzie wytrzymać latem to mordenga, podobnie jest w zetorze. Jeśli będziemy coś robić w tym kierunku to zakładamy orginały.
Nareszcie mam nowy aparat :)

Moje filmiki na YT http://pl.youtube.com/user/michalh89


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy bizon klimatyzacja